Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Marabou, minkä teit!

Vierailija
24.11.2014 |

Ihanaa, suklaarasiat ovat taas tulleet kauppoihin näin joulun alla. Mutta voi pettymys, suosikkirasiani Aladdinin konvehteja on muutettu! Eniten kismittää se, että kirsikkatäytteinen konvehti, joka oli lempparini, on vaihdettu täysin syöväkelvottomaan seljankukkamehutäytteiseen konvehtiin. Ulkonäkö oli ihan sama ja pahaa aavistamatta puraisin odottaen ihanan kirsikanmaun leviävän makunystyröilleni. Ensin luulin, että konvehti oli pilaantunut tai muuten virheellinen, kun kirsikka puuttui ja sisältö maistui lähinnä hajuvedelle. Sylkäisin suklaat kauhuissani pois. Paketin tarkempi tutkiminen paljasti, että suklaa on tarkoituksella pilattu. Päätin yrittää uudelleen nyt, kun en enää odottanut ihanaista kirsikanmakua. Mutta ei, syömäkelvotonta se oli silti. Eikä se vadelmalakritsikonvehtikaan hyvää ollut. Joulu on pilalla. Miksi, Marabou, miksi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton Bergin suklaarasia on jotenkin sukua Aladdinille, mutta laadukkaampana versiona.

Vierailija
22/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Anna Perho? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muutettu oli, että otti päähän. Pahoja ne uudet :(

Vierailija
24/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:17"]

Jotain uutta kyllä kaipaisin suklaakonvehti-osastolle. Jotain laadukasta, ehkä vähemmän imelää mutta ei kuitenkaan aivan tummaa. Pandan juhlapöydän konvehdit ällöttävät jo ajatuksenakin...

[/quote]

minä löysin aivan ihanat lidlin konvehdit, niitä pikkukuppeja joissa on karpalo, marnier ja pari muuta. ne ovat niin hyviä, eikä rasvaisia kuten vaikka Lindt
[/quote]
Kiitos vinkistä, pidän Lidlin suklaista muutenkin varsikin siitä puolitummasta levystä. T: Se kaipailija

Vierailija
25/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:29"]Anton Bergin suklaarasia on jotenkin sukua Aladdinille, mutta laadukkaampana versiona.
[/quote]
Mistä näitä löytää? Älä sano että Stockalta kun ei täällä Jyväskylässä ole sellaista...

Vierailija
26/36 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta hyvinkin...

Vierailija
27/36 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi vähän sama joskus taannoin monta vuotta sitten kun Fazer uudisti omaa rasiaa :) hyökkäsin pahaa aavistamatta sen saatanan ananaskonvehdin kimppuun kun olin tottunut välttämään vain sitä vanhaa ruutukuvioista. Meinas yrjö lentää, en tajua kuka niitä syö. Ananas kuuluu pitsaan, ei konvehtiin!!

Vierailija
28/36 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te suklaarasiatietäjät, mikäköhän rasia sopisi mulle? Tykkään pähkinäisistä (just se 3-pähkinä), Pandan rasiasta ananas maistuu ja suklaacrisp. Myös krokanttijutut ookoo.

Vierailija
29/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että Maraboun konvehdit tehdään jossain muualla kuin Ruotsissa, mieleen tuli Puola tai Viro. Maut mielestäni enemmän esanssisia kuin ennen, hyi kauhistus mikä hasselpähkinän epäaito maku. Olen perso makealle, mutta nyt tökkii Paradis konvehtien syöminen. Pandasta en tykkää yhtään, joten kai seuraavaksi palattava Fazeriin.

Vierailija
30/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, minä olen köyhä perusplösö av-mamma ja kelpuutan tänäkin jouluna vaan käsintehtyjä luksuskonvehteja/praliineja pöytääni. :D Saa rahalle vastinetta eikä tarvitse tuskailla kun rasia on vääränlainen! Kyllähän se maksaa, mutta ei niitä kiloa tarvitse ostaa eikä syödä. Käyn Helsingissä kerran vuodessa ennen joulua suklaaostoksilla tätä varten.

Vierailija
31/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka avaa suklaarasian pari viikkoa ennen joulua? Minäkin ostan vähän mutta hyvää. Kunnon belgialaista suklaata.

Vierailija
32/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetullut muutos! Minä heitin aina ne karseat kirsikkaällötykset roskiin. Myös vadelmalaku kuulostaa hyvältä.

Vierailija
33/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap aloituksesta. Juuri viime viikolla syötiin rasiallinen. Lapsille kelpasi, mutta aikuisille ei. Ihan hirveitä muutoksia, yksikään ei ole parempaan päin. Olin kyllä pettynyt. En tiedä mikä olisi korvaava rasia. Ehkä pitää testata lidlin suklaita tai ostaa jotain kallista.

Vierailija
34/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:00"]

Tiedättekö, minä olen köyhä perusplösö av-mamma ja kelpuutan tänäkin jouluna vaan käsintehtyjä luksuskonvehteja/praliineja pöytääni. :D Saa rahalle vastinetta eikä tarvitse tuskailla kun rasia on vääränlainen! Kyllähän se maksaa, mutta ei niitä kiloa tarvitse ostaa eikä syödä. Käyn Helsingissä kerran vuodessa ennen joulua suklaaostoksilla tätä varten.

[/quote]

Saahan noita käsintehtyjä konvehteja muualtakin kuin Helsingistä.. Vaikka Ahvenanmaan Eckeröstä. 

Vierailija
35/36 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan jouluksi kolme rasiaa. Yhden Neuhausin, yhden Godivan ja yhden Fasun Juhlamarmeladin. Jaa, sitten ostan iiiiison Pandan Juhlapöydän konvehteja miehelle, koska se mättää suklaata kaksin käsin ja sitten nuo kalliimmat rasiat olisi tunnissa syöty enkä mä ehtisi saada konvehtiakaan. Anthony Berg olisi hyvä vaihtoehto, mutta olen raskaana ja niissä on aika tujut alkoholit... 

Vierailija
36/36 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vähän sama joskus taannoin monta vuotta sitten kun Fazer uudisti omaa rasiaa :) hyökkäsin pahaa aavistamatta sen saatanan ananaskonvehdin kimppuun kun olin tottunut välttämään vain sitä vanhaa ruutukuvioista. Meinas yrjö lentää, en tajua kuka niitä syö. Ananas kuuluu pitsaan, ei konvehtiin!!

Ananaskonvehti on paras :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi