Miksi monella julkkismieskokilla on niin paljon tatuointeja?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni (nainen) on lastentarhanopettaja. Hänellä on tatuointeja sekä selässä että käsivarsissa, jotka hän joutuu peittämään työssään lasten kanssa.
Jos ei ole mitään mitään omituisia kuolema, s*atana tatuointeja tms, niin ei todellakaan tarvitse peittää tatuointeja lasten parissa työskennellessä. Lapset vain kiinnostuneena katsoo niitä ja kyselee niistä, he kun eivät ole yhtä ennakkoluuloisia tuollaisten asioiden suhteen kuin aikuiset.
Hänellä on tulta syöksevä lohikäärme vasemmassa käsivarressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan yrittää kärsivällisesti odotella, että tuo järkyttävä töherrysvillitys loppuu. Tuskin seuraava sukupolvi sotkee itseään, kun näkee vanhenevien ihmisten iholla tuloksen.
Seuraava sukupolvi keksii uuden tavan erottautua edellisestä. Tatuoinnit on jo niille kääpien juttuja. Pitää keksiä jotain shokeeraavampaa.
miten olisi korvalehden silpominen eli irrottaminen kokonaan?
muinaiset pakana kansat viilteli itseensä merkit muistoksi edesmenneistä. monoteisti uskonto toi tälle lopun painottaen että omaa kehoa pitää arvostaa. tänä päivänä moni hakkaa neulalla jäljen muistoksi tai koristeeksi. voisiko myös sillä olla asiaan yhteys että suomesta 80% ei usko jumalaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni (nainen) on lastentarhanopettaja. Hänellä on tatuointeja sekä selässä että käsivarsissa, jotka hän joutuu peittämään työssään lasten kanssa.
Jos ei ole mitään mitään omituisia kuolema, s*atana tatuointeja tms, niin ei todellakaan tarvitse peittää tatuointeja lasten parissa työskennellessä. Lapset vain kiinnostuneena katsoo niitä ja kyselee niistä, he kun eivät ole yhtä ennakkoluuloisia tuollaisten asioiden suhteen kuin aikuiset.
niin me kaikki synnytään neroina ja sitten yllättäen tullaan tyhmäksi ja mennään kouluun jotta sivistyttäis. joku tässä yhtälössä ei täsmää. olisiko kuitenkin niin että lapsi on vielä niin tietämätön elämästä että vetää nassuun vaikka kärpäsientä jos ei kukaan varoita.
Kerronpa tähän yhden kokemukseni.
Olen vanha ihminen, ja ennakkoluuloja minulla on vaikka muille jakaa.
Kerran jouduin menemään sairaalan päivystykseen sydänvaivojen takia. Arvaatte kauhistukseni, kun minua hoitamaan tuli habitukseltaan riutuneen narkkarin oloinen mieslääkäri: pitkä, rasvainen tukka, parransänki, hihojen alta vilkkuvat monenkirjavat tatuoinnit. Mutta tämä lääkäripä hoiti minua hyvin asiallisesti, empaattisesti ja kaikin puolin onnistuneesti. Siitäs sain ennakkoluuloineni! (Mutta voisi hän silti vähän enemmän kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseensa.)
Kun kotiuduttuani tsekkasin Julkiterhikistä tämän lääkärin tiedot, näin että hänellä lääkärin tutkintojen lisäksi on hammaslääkärin tutkinto.
Mutta edelleenkään en tykkää tatuoinneista!
Vierailija kirjoitti:
Huipputason kokkaaminen voidaan lukea taiteen lajiksi. Eli julkkiskokit ovat aika taiteellisia ja luovia ihmisiä. Luovat ja taiteelliset ihmiset yleisesti ottaen ottavat enemmän tatuointeja.
Niin ja eikai jollain ihan tosissaan ole ongelmaa sen kanssa, että kokilla on tatuointeja?
Juu, ja äärimiehisiä k-päitä.
Tatuointeja otetaan hyvistä ja huonoista syistä. Osa aidosta tunteesta, osa uhon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huipputason kokkaaminen voidaan lukea taiteen lajiksi. Eli julkkiskokit ovat aika taiteellisia ja luovia ihmisiä. Luovat ja taiteelliset ihmiset yleisesti ottaen ottavat enemmän tatuointeja.
Niin ja eikai jollain ihan tosissaan ole ongelmaa sen kanssa, että kokilla on tatuointeja?Klassisen musiikin piireissä ei kyllä tatuointeja näy eli kyllä ne leimat kertoo ihan ihmisen koulutustasosta ja junttiudesta.
Eli huippukokit on juntteja ja huonosti kouluttautuneita. Ilmeisesti vielä sivistymättömiäkin?
Selvä, ei muuta kuin mutkat suoriksi vaan!
Sinähän sen sanoit. Huippukokeilla on yleensä Kokin perustutkinto ja siihen se koulutus jää. Ovat ainoastaan intohimoisesti tehneet ruokaa ja töitä ja oppineet siinä sivussa. Kokin hommia kun ei voi koulunpenkillä pahemmin oppia.
Aika moni on opiskellut ulkomailla asti. Kouluja kaihtavat junttikokit on erikseen.
Ite tykkään eniten Kape Aihisen tatuoinnista mikä on sen vasemmassa pakarassa<3
Olevinaan huipputason kokki tämä Björkki, sarjassa työntää lusikkansa aina kattilaan ja sitten suuhunsa ja taas sama lusikka kattilaan. Hyi olkoon.
Itse yritän tehdä ihostani mahdollisimman terveen ja hyvän näköisen. Käyn poistattamassa kaikki häiritsevöt luomet. Pisamistani olen ylpeä.
Surettaa, kun näen tatuointeja esim. idolillani.