Miksi monella julkkismieskokilla on niin paljon tatuointeja?
Kommentit (50)
Saa paremmin pi
lua alaluokan horoilta.
Tätä mun eläkeikäinen äitinikin jaksaa pohtia. Perustakaa kerho. :D
Kokit on keskimäärin aika j ä n n i ä. Kuten ravintola-baari työntekijöistä keskimääräistä useampi muutenkin. Sellaista olen ollut huomaavinani.
Vierailija kirjoitti:
Kokit on keskimäärin aika j ä n n i ä. Kuten ravintola-baari työntekijöistä keskimääräistä useampi muutenkin. Sellaista olen ollut huomaavinani.
Mä olen ollut baarissa töissä ja ihan tavallinen äiti-ihminen olin silloinkin. :D En mitenkään jännä. Eikä kyllä työkaveritkaan mitään jänniksiä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Harvemmin näkee esim. tatuoituja kansanedustajia tai lääkäreitä A-Studiossa.
elämän arvot. joku kokee tärkeäksi elämässä sivistyksen ja ottaa asioista selvää. sitä enemmän kuin tietää sitä kiitollisempi on omasta elämästä ja omasta kropasta. vilpitön uteliaisuus eri asioihin tuo mukanaa korkea kouluttautuneen viran kuten lääkärin ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mun eläkeikäinen äitinikin jaksaa pohtia. Perustakaa kerho. :D
tämä on hyvä idea! kansanliike joka kieltäytyy ottamasta mitään palveluja ja ei tee mitään yhteistyötä tatuoitujen kanssa. kansanliikkeen jäsenet voivat vedot vastapuolen henkiseen epätasapainoon eli luottamuspulaan.
Huipputason kokkaaminen voidaan lukea taiteen lajiksi. Eli julkkiskokit ovat aika taiteellisia ja luovia ihmisiä. Luovat ja taiteelliset ihmiset yleisesti ottaen ottavat enemmän tatuointeja.
Niin ja eikai jollain ihan tosissaan ole ongelmaa sen kanssa, että kokilla on tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Harvemmin näkee esim. tatuoituja kansanedustajia tai lääkäreitä A-Studiossa.
Jaa, olen kerran nähnyt tatuoidun lääkärin. Sääriluun murtuman jälkeen minut otti vastaan päivystävä lääkäri, jonka käsivarressa oli tatuointi "liveforever".
Tatuoinnit on muotia tietyssä ikäryhmässä. Turha etsiä syvällisempää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Huipputason kokkaaminen voidaan lukea taiteen lajiksi. Eli julkkiskokit ovat aika taiteellisia ja luovia ihmisiä. Luovat ja taiteelliset ihmiset yleisesti ottaen ottavat enemmän tatuointeja.
Niin ja eikai jollain ihan tosissaan ole ongelmaa sen kanssa, että kokilla on tatuointeja?
Klassisen musiikin piireissä ei kyllä tatuointeja näy eli kyllä ne leimat kertoo ihan ihmisen koulutustasosta ja junttiudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja eikai jollain ihan tosissaan ole ongelmaa sen kanssa, että kokilla on tatuointeja?Klassisen musiikin piireissä ei kyllä tatuointeja näy eli kyllä ne leimat kertoo ihan ihmisen koulutustasosta ja junttiudesta.
Eli huippukokit on juntteja ja huonosti kouluttautuneita. Ilmeisesti vielä sivistymättömiäkin?
Selvä, ei muuta kuin mutkat suoriksi vaan!
Jostakin se kertoo kun kaupatkaan ei mielellään palkkaa tatuoituja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja eikai jollain ihan tosissaan ole ongelmaa sen kanssa, että kokilla on tatuointeja?Klassisen musiikin piireissä ei kyllä tatuointeja näy eli kyllä ne leimat kertoo ihan ihmisen koulutustasosta ja junttiudesta.
Tiedä monta tatuoitua lääkäriä, KTM ää.yms. Ne on y ja z sukupolven juttuja, tädit ja sedät ei niitä ymmärrä. Niille ne on vankilakundien ja merimiesten juttuja.
No, kun ei tullut sitä Michelin-tähteä, niin se piti korvata tatskoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huippukokit on juntteja ja huonosti kouluttautuneita. Ilmeisesti vielä sivistymättömiäkin?
Selvä, ei muuta kuin mutkat suoriksi vaan!
Sinähän sen sanoit. Huippukokeilla on yleensä Kokin perustutkinto ja siihen se koulutus jää. Ovat ainoastaan intohimoisesti tehneet ruokaa ja töitä ja oppineet siinä sivussa. Kokin hommia kun ei voi koulunpenkillä pahemmin oppia.
Tatuoidut kädet näyttää likaisilta vaikka keittiössä pitäisi näyttää puhtaalta ja hygieniselta 👍
Suuri määrä tatuointeja nyt on vaan ollut trendikästä kohta parikymmentä vuotta. No, muoti ja trendit ovat tyylitajuttomille ja laumasieluisille joten ihmekö tuo että niin moni on lähtenyt tuohonkin ihmistä rumentavaan trendiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Väärässä olet. Eritoten ruokakaupat eivät mielellään palkkaa tatuoituja ihmisiä. Rautakaupan varasto on taas asia erikseen.