Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kokemukset pienimmästä ja suurimmasta pimperosta!

Vierailija
24.11.2014 |

Tulipa mieleen, kun miesten koosta niin puhutaan, jotta otetaas tähän myös miehisiä kokemuksia ja varsinkin niitä humoristisia :)

Pienet ensin:

Noin parikymppisenä, kun olin siivousfirmassa duunissa Helsingissä, niin viikonloppukohteina oli muutama reppuduunarin keskustan kämppä, jotka oli viikonloppuisin tyhjillään. Äkkiähän ne muuttui pe-ja la iltaisin paikoiksi, johon mentiin jatkoille baarista. Välillä sain jopa naisen mukaan.

Heräsin yksi sunnuntai aamu samanikäinen tyttö kainalossa ja siinähän alkoi krapula ähinät.

Tyttö oli todella märkä ja pyysi olemaan varovainen. Eihän se normikokoinen kulli (leveys about 4cm) mahtunut sinne mitenkään. Pakko oli kokeilla sormella, ja hitaasti sain nuoren miehen ohuen etusormen sisään. Tyttö nautti siitä ja sanoi, ettei sinne tuollaista sormea isompi oikein mahdu, vaikka haluaisi. En ikinä unohda sitä sykkivää ja kovaa purista , kun tyttö sai orkut!

Siinä kohtaa alkoi vituttamaan, kun tyttö ei suostunut ottamaan suihin, eikä osannut yhtään edes runkata.

Näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen kokemus kyllä kiihottaa, oli se niin tiukka tavara. Oli kyllä jumalainen puristus sormen ympärillä!

Eikä tainnu mennä vuottakaan, kun 059 -linjoilta saatiin kaverin kanssa kutsu kotibileisiin Järvenpäähän.

Kolme friidua ja kaksi kiimaista kollia. Tiesi mitä siitä humalapäissään seurasi. Iskin kauneimman ja hyvärunkoisimman työtön, joka oli luokkaa 20v. Kun vaatteet väheni, niin tyttö pahoitteli olevansa varattu, mutta kyllä ne pöksyt jalasta lähti. Siinä sitten nuoruuden innolla ja paljaalla touhuun ja ihmettelin, että panenko mä ilmaa, vai mikä nyt on? Kyllä se kaveri oli ihan oikeassa paikassa, mutta ei tuntunut miltään, ei mitään kitkaa, ei mitään! Hiukan sormella koitin ja kahdella, mutta ei mitään. Pelkkä tunnoton aukko. Tämän jälkeen meni oikeasti jonkun aikaa, ennenkuin tosissaan taas pillua jahtasin. Kokemus oli niin outo ja jopa hieman pelottava.

Harmittaa sen tytön puolesta, toivottavasti on löytänyt hyvät jumppaohjeet, tai sitten jonkun luonnonoikun kaverikseen.

Nämä ääritapaukset on harvoja ja naisia on tullut kaadettua about 50. Oikein tiukat on ollut minun kohdalla harvinaisempia, kuin ne toiset laidan värkit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain eilen mahtavaa tavaraa takaapäin.

iso sisältä mutta osaa jännittää niin

että kipeää käy.

Vierailija
2/5 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:19"]sain eilen mahtavaa tavaraa takaapäin.

iso sisältä mutta osaa jännittää niin

että kipeää käy.
[/quote]
Ootko mun mies? ;)
Saan puristettua miehen ulos jos haluan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:19"]sain eilen mahtavaa tavaraa takaapäin. iso sisältä mutta osaa jännittää niin että kipeää käy. [/quote] Ootko mun mies? ;) Saan puristettua miehen ulos jos haluan:)

[/quote]

Mua et saa, muutama on kokeillut. On niin iso terska.

m-50

Vierailija
4/5 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:19"]sain eilen mahtavaa tavaraa takaapäin. iso sisältä mutta osaa jännittää niin että kipeää käy. [/quote] Ootko mun mies? ;) Saan puristettua miehen ulos jos haluan:)

[/quote]

Mua et saa, muutama on kokeillut. On niin iso terska.

m-50
[/quoteNiinhän sinä luulet :P

Vierailija
5/5 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:19"]sain eilen mahtavaa tavaraa takaapäin. iso sisältä mutta osaa jännittää niin että kipeää käy. [/quote] Ootko mun mies? ;) Saan puristettua miehen ulos jos haluan:) [/quote] Mua et saa, muutama on kokeillut. On niin iso terska. m-50 [/quoteNiinhän sinä luulet :P

[/quote]

Vaatisi varmaan empiirisen testin, kun kerran noin varma olet.

m-50