16 v ja 30 v
Tuttavan lapsella ollut noin 16 vuoden iästä kavereissa kolmen kympin molemminpuolin olevaa porukkaa. Tällä hetkellä vanhimmat taitaa olla jo melkein 35:sia. Tytöllä ikää kuitenkin vasta 18. Kaiken lisäksi tästä porukasta moni on th-alalla joten luulisi heidän nyt vähän ymmärtävän että missä kehitysvaiheessa tuossa iässä nyt vielä mennään...
Mitä sanoo av-raati?
Kommentit (25)
Minä olen 27v ja kaverit väliltä 17-35v. En näe tässä mitään ihmeellistä. Jos henkilö on ajatusmaailmaltaan kypsä, kiinnostuksenkohteet ja arvomaailma on sama, hänen kanssaan voi jutella asioista järkevästi jne, niin ei sillä iällä ole mitään merkitystä siinä voiko olla ystävä/kaveri.
Tiedän monia itseni ikäisiä, joilla on paljon suppeampi ja lapsellisempi ajattelutapa kuin monilla parikymppisillä kavereillani.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:37"]Onhan mullakin 80v. mummoja, joiden kans on mukava rupatella, itse olen 30v. Ehkä tyttäresi kokee omanikäiset varsinkin 18v. lapselliseksi, jos tuntee itsensä kehittyneemmäksi ajatusmaailmaltaan. Ikä on vaan numeroita.
[/quote]
Ei ole minun tytär, enkä tuollaista sallisi.
Ap
[/quote]
Lapsesi olisi kumminkin täysi-ikäinen, et siis enää päättäisi hänen puolestaan.
[/quote]
Täysi-ikäisyydellä ei väliä koska EI MUN LAPSI.
en hyväksyisi. nuoret oppii huonot tavat kavereilta. niin se ryyppääminen sit vaan alkaa.
Mä olen 18v tyttö ja mulla on yks kaveri 53v ja toinen 70v :) niin hurmaavia naisia molemmat :3 toki löytyy omankin ikäsiä kavereita :D
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:37"]en hyväksyisi. nuoret oppii huonot tavat kavereilta. niin se ryyppääminen sit vaan alkaa.
[/quote]
Vanhempien vastuulla on tutusta kavereihin ja pitää huoli että kaveripiiri on sopivaa. Reippaasti teiniä vanhemmat kaverit on haitaksi, psykologitkin tätä sanoo jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:41"]Mä olen 18v tyttö ja mulla on yks kaveri 53v ja toinen 70v :) niin hurmaavia naisia molemmat :3 toki löytyy omankin ikäsiä kavereita :D
[/quote]
Viestisi perusteella olet ikäistäsi epäkypsempi. Mitähön lie kavereita ovat vai ihanko mielikuvitus kavereita?!?!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:41"]Mä olen 18v tyttö ja mulla on yks kaveri 53v ja toinen 70v :) niin hurmaavia naisia molemmat :3 toki löytyy omankin ikäsiä kavereita :D
[/quote]
Viestisi perusteella olet ikäistäsi epäkypsempi. Mitähön lie kavereita ovat vai ihanko mielikuvitus kavereita?!?!
[/quote]
Ihan oikeita naisia ollaan kaikki :) Vai että epäkypsempi, kyllä mä kirjoitin yo-kirjoituksissa 3 ainetta arvosanoin C,M ja E. Että sinä se tässä epäkypsemmältä vaikutat :D P.S. Suosittelen että opettelet kirjoittamaan :)
Mitäs se sinulle kuuluu? Paljon häiriintyneemmän kuvan ihmisestä antaa se, että tunget nenäsi asioihin jotka eivät sinulle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:41"]Mä olen 18v tyttö ja mulla on yks kaveri 53v ja toinen 70v :) niin hurmaavia naisia molemmat :3 toki löytyy omankin ikäsiä kavereita :D [/quote] Viestisi perusteella olet ikäistäsi epäkypsempi. Mitähön lie kavereita ovat vai ihanko mielikuvitus kavereita?!?! [/quote] Ihan oikeita naisia ollaan kaikki :) Vai että epäkypsempi, kyllä mä kirjoitin yo-kirjoituksissa 3 ainetta arvosanoin C,M ja E. Että sinä se tässä epäkypsemmältä vaikutat :D P.S. Suosittelen että opettelet kirjoittamaan :)
[/quote]
Osaan kyllä kirjoittaa, kiitos vaan. Kokeet eivät kerro kypsyydestä mitään kirjoitustyylisi kyllä. :) :3 :D ja niin edelleen........
arvatenkin sitte tällä poppoolla ryypätään, rellestetään ja poltetaan spliffiä. nuorena pitää opettaa niin hyvä tulee..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:41"]Mä olen 18v tyttö ja mulla on yks kaveri 53v ja toinen 70v :) niin hurmaavia naisia molemmat :3 toki löytyy omankin ikäsiä kavereita :D [/quote] Viestisi perusteella olet ikäistäsi epäkypsempi. Mitähön lie kavereita ovat vai ihanko mielikuvitus kavereita?!?! [/quote] Ihan oikeita naisia ollaan kaikki :) Vai että epäkypsempi, kyllä mä kirjoitin yo-kirjoituksissa 3 ainetta arvosanoin C,M ja E. Että sinä se tässä epäkypsemmältä vaikutat :D P.S. Suosittelen että opettelet kirjoittamaan :)
[/quote]
Osaan kyllä kirjoittaa, kiitos vaan. Kokeet eivät kerro kypsyydestä mitään kirjoitustyylisi kyllä. :) :3 :D ja niin edelleen........
[/quote]
Vieläkö vuonna 2014 joku on sitä mieltä, että monipuolinen hymiöiden käyttö kertoo jotain epäkypsyydestä/lapsellisuudesta?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:06"]
[/quote]
[/quote]
Vieläkö vuonna 2014 joku on sitä mieltä, että monipuolinen hymiöiden käyttö kertoo jotain epäkypsyydestä/lapsellisuudesta?
[/quote]
Kyllä koska asia on näin. Monipuolinen hymiöiden käyttö on aivan naurettava lause. Ainakin se kertoo kielen osaamattomuudesta.
No nyt on kyllä ap:llä hyvin toisten asiat tiedossa. :D Tunnistan itseni ja osan kaveripiiristäni kuvauksesta. Välillä myös ryypätään ja rellestetään, mutta spliffiä ei kyllä olla poltettu. Kiitos vinkistä, pitääkin viikonloppuna toteuttaa!
Onhan mullakin 80v. mummoja, joiden kans on mukava rupatella, itse olen 30v. Ehkä tyttäresi kokee omanikäiset varsinkin 18v. lapselliseksi, jos tuntee itsensä kehittyneemmäksi ajatusmaailmaltaan. Ikä on vaan numeroita.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:37"]Onhan mullakin 80v. mummoja, joiden kans on mukava rupatella, itse olen 30v. Ehkä tyttäresi kokee omanikäiset varsinkin 18v. lapselliseksi, jos tuntee itsensä kehittyneemmäksi ajatusmaailmaltaan. Ikä on vaan numeroita.
[/quote]siis tuttavan tytär.
Kun mä olin 16 rakastuin 57v. Nyt oon 19 ja seukataan :)