Mieheni on erittäin karvainen.
Miten karvat saa pois. Seksikään ei luista kun en halua. Auttakaa.
Kommentit (19)
Oi, karvainen mies on seksikäs <3
-yhden erittäin karvaisen miehen vaimo-
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:44"]Miten karvat saa pois. Seksikään ei luista kun en halua. Auttakaa.
[/quote]
Laita kiertoon vaan, kyllä meille muille kelpaa. Ehkä sinun kannattaisi kokeilla naisia, jos ei miehekäs mies kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:44"]Miten karvat saa pois.
[/quote]
No ei mitenkään, jos mies on erittäin karvainen. Niin on minunkin mieheni. Mä vaan tykkään.
Karvat ovat ihania. Miksi olet mennyt karvaisen miehen kanssa naimisiin, jos et voi sietää karvoja? Aika suuri ongelma! Vaihtoehtosi taitavat olla karvainen mies, ärsyttävän pistelevä sänkinen mies tai ei miestä.
Minulla on karvainen mies ja täytyy myöntää: näin karvafriikkinä karvaisuus oli yksi miehen valintaperuste :) Toki tykkään hänestä muutenkin.
Mun mies on myös karvainen, varsinkin nyt kun on jo keski-iässä, mutta selässä ei onneksi ole karvoja, ne on yöks. Alapääkarvoja ja kainalokarvoja siistii, muttei aja kokonaan pois. Parransänki illalla on hot.
Karvainen mistä? Selkä- ja rintakarvat on jotain todella kamalaa. Hyi.
Ja mieskin voi siistiä alapäätään. Mukavampi antaa suuhoitoa jos karvoja ei tunge joka paikasta
No johan nyt. Hyväksyykö hän sinun puutteesi? Huhuh. Mun mieskin on karvainen päästä varpaisii, mutta kyllä minä olen hyväksynyt hänet jo 5vuotta. Taidat olla aika pinnallinen ihminen.
Ja minä taas rakastan mieheni karvaista rintaa. Miehekästä, sanon minä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:46"]No johan nyt. Hyväksyykö hän sinun puutteesi? Huhuh. Mun mieskin on karvainen päästä varpaisii, mutta kyllä minä olen hyväksynyt hänet jo 5vuotta. Taidat olla aika pinnallinen ihminen.
[/quote]Mies on todella komea. Mut selkä ja rinta ihan karvojen peitossa.
Kokovartalovahaus, sillä lähtee.
Desibelitaso saattaa kohota sen verran korkealle, että suosittelen kuulosuojaimia.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:46"]No johan nyt. Hyväksyykö hän sinun puutteesi? Huhuh. Mun mieskin on karvainen päästä varpaisii, mutta kyllä minä olen hyväksynyt hänet jo 5vuotta. Taidat olla aika pinnallinen ihminen. [/quote]Mies on todella komea. Mut selkä ja rinta ihan karvojen peitossa.
[/quote]
No eikö sulle riitä että mies on komea? On nyt taas ihan ihme touhua. Ei millää pahalla. Älä nyt vaan ääneen sano miehelle. Voi viedä itsetunnon. Tiedän kokemuksesta
Oletko varmistanut ettei kyseessä ole apina? Miksi miehen pitäisi olla karvaton homouivelo?
Sinun pitää vain hyväksyä miehesi karvaisuus, jos haluat olla hänen kanssaan. Voisi kuvitella, että karvojen ajelu koko vartalon alueelta on tosi epämiellyttävää. Lisäksi lyhyt sänki joka puolella on myös epämiellyttävää. Pehmeä pidempi karva ei haittaa kantajaansa.
Mieheni oli ilman paitaa kesällä ulkona. Naapurin mies tuli käymään, ja katseli kummastellen mieheni karvaista selkää. Olin nolo.
"Mieheni oli ilman paitaa kesällä ulkona. Naapurin mies tuli käymään, ja katseli kummastellen mieheni karvaista selkää. Olin nolo." - Ja nolona, miksi? - Apinat erikseen, mutta aivan karvaton mies on vielä poika, joka ei ole kasvanut aikuiseksi :)
Mikäs sen seksikkäämpää ku karvanen mies ;) kyllä sujuis suuhoitokii... ootte liian nirsoja ;)
rakastan mieheni karvoja <3 uu.....