Mies: kumpi on tärkeämpää?
A) Tyttöystäväsi on järjestänyt romanttisen illan, laittanut ruokaa, valinnut elokuvan ja seksiäkin on luvassa. B) Kaverisi soittaa ja kertoo saaneensa liput jonkun bändin keikalle ja pyytää sua mukaan. Nämä tapahtuvat samana päivänä. Kumman valitset?
Kommentit (47)
Keikan. Olin juuri keikalla kavereiden kanssa. Seksiä saa joka päivä ja illallista.
Riippuu kumpi noista harvinaisempaa herkkua.
B-vaihtoehto myös toisinpäin (eli olen nainen)
Jos tyttöystävä on kuuma misu ni sen
AP:n mies lähti keikalle :( Katsoi vaan hienosti katettua pöytää (kynttilät ja kaikki) ja sanoi että voithan pyytää jonkun tyttökaverin syömään kanssas, riku oottaa moi! :(
Vaihda Rikuun ihastunut poikaystäväsi kunnolliseen mieheen.
A. Toinen on nähnyt vaivaa, ja haluan kunnioittaa sitä. Jos olen luvannut olla paikalla, olen paikalla.
Valitsen b:n. Seksiä ja hyvää ruokaa saan kauniilta vaimoltani aina, mutta keikat kavereiden kanssa ovat harvinaisempia huvituksia. Vaimokin kyllä ymmärtäisi.
Jos keikka on sellainen johon alunperinkin olisi tehnyt mieli mennä mutta liput jääneet saamatta, ja kaveri sitten onnistuukin saamaan, niin kyllä tietysti menen keikalle, ja se pitäisi naisenkin ymmärtää. Illallisia voi syödä vaikka joka ilta.
Olen nainen ja valkkaisin keikan.
Mielummin b, mutta en uskaltaisi sanoa sitä naiselleni. Joten parempi vaan pysyä kotona ja syödä etc.
Valitsin vaihtoehdon A,
Tosin valitsisin vaihtoehdon A jo pelkästään jos vaihtoehtona B:lle olisi: a) tyttöystäväsi on järjestänyt romanttisen illan, TAI b) laittanut ruokaa, TAI c) valinnut elokuvan, TAI d) seksiäkin on luvassa.
Viihdyn (ehkä liiankin) hyvin naisystäväni seurassa ja kotona. Pahinta on se että naisystäväni asuu ulkomailla, jonne lähtisin heti jos vain olisi mahdollista ja tulisin takaisin vasta kun olisi pakko. 41vm
C) Keikan jälkeen tyttöystävän luo, ja päästää luoksensa, niin sitten seksiä. Jos ei toivo viereensä, niin sitten ei mennä ty luo :D.
Ja sillä on väliä, että tuliko romanttinen ilta yllätyksenä ja kuinka usein seksiä saa ja toisaalta mikä bändi on kyseessä ja onko kaveri miten hauskaa keikkaseuraa..
Olemme olleet yli 10vuotta naimisissa ja varmasti mieheni valitsisi keikan ja samoin minä. Ilallista voi mupeltaa kahdestaan muulloinkin ja lapsikatraan lukumäärä huomioiden se seksikin voi joskus jäädä väliin suosiolla ;)
Siis tulivatko nämä molemmat vaihtoehdot miehelle juuri samana päivänä tietoon?
Bändi oli amerikkalainen, tämän kaverin suosikkibändi josta mieskin tykkää. Keikan jälkeen ei tullut yöksi vaan jäi kaverin kanssa jatkoille. AP
Bändi, koska seksiä saa keikan jälkeen, ainakin toivon niin :) Riippuu toki bändistä, mitään skeidaa en menisi katsomaan ja paskan bändin ollessa kyseessä jäisin naisen kanssa kotiin herkistelemään.
Kyllä, valitsen kumman.