Miksette vaadi kassoille maskivapautta ?
He ovat ihmisiä kuten tekin. 30% ihmisistä pyytää anteeksi ettei ole maskia. No sepä sattui. Itsekkin haluaisin olla ilman maskia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan tahtoo olla maski
lue uudelleen
Kassan tehtävä on antaa työnantajastaan hyvä kuva. Osa sitä on se, että kassa käyttää maskia.
Vierailija kirjoitti:
Kassan tehtävä on antaa työnantajastaan hyvä kuva. Osa sitä on se, että kassa käyttää maskia.
Jos 80% asiakkaista on ilman maskeja niin on melko typerää vaatia kassalta tätä. Työnantaja vaikuttaa idiootilta.
ap
Toivottavasti päätyvät luopumaan kohtuuttomasta pakottamisesta. Henkilökunnalla pitää olla sama oikeus valita, kuin muillakin.
Minä haluan pitää maskia. Ketuttaa suunnattomasti olla töissä ja kohdata maskittomia. Millä oikeudella puutut minun ihmisoikeuteen pitää maskia?!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan pitää maskia. Ketuttaa suunnattomasti olla töissä ja kohdata maskittomia. Millä oikeudella puutut minun ihmisoikeuteen pitää maskia?!!!
Tämä. Aloittaja huolehtikoon vain omista asioistaan.
Minun puolesta heidän ei tarvitse pitää maskia. Kenenkään ei tarvitse. Jokaisen oma asia.
Vapaus valita. My body my choice.
Jännä miten joidenkin psyyke ei kestä yhtään sitä, että joku pitää maskia. Ressukat.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten joidenkin psyyke ei kestä yhtään sitä, että joku pitää maskia. Ressukat.
Luetun ymmärtäminen ei kuulu sinun vahvuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
saat pitää maskia joa haluat, mutta miksi muiden kassojen pitäisi jos asiakkaillakaan ei ole pakko?
ap
Miksi minä puuttuisin jonkun toisen työpaikan työvaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä puuttuisin jonkun toisen työpaikan työvaatteisiin?
Mikset puuttiuisi kun puutut kaikkeen muuhunkin?
Olen samaa mieltä kaikkien ammattien kohdalla, että maskia ei tarvitsisi pitää. Miettikää nyt onko kivaa vaikka jossain kuumassa keittiössä työskennellessä pitää maskia.
Ja sitten näkee vaikkapa esim. Hotellin respassa , jossa on pleksilasi, ja vain yksi työntekijä, niin sillä työntekijällä on maski, vaikka se on siinä ihan yksin. Ja jos tuleekin asiakas, niin asioistahan tapahtuu pleksilasin takaa ja voi pitää turvaväliä.
Jos ne rokotteen ovat niin tehokkaita kuin luvataan, niin ei maskin käytölle ole perusteita, kun kaikki halukkaat ovat jo saaneet mahdollisuuden saada ainakin ekan rokotteen ja ne jotka eivät sitä aio ottaa, olkoon se heidän ongelmansa.
Olen kassa. Katselen, kun te asiakkaat yskitte ja aivastelette päin minua. Nenä vuotaa ja pyyhitte käteen. Niistätte nenäliinaan pariin kertaan ja samalla kädellä naputellaan pinkoodia. Kosketettu tullessa joka ovenkahvaan, hissinnappiin ja rullaportaan kaiteeseen.
Käveleviä räkälinkoja kädet likaisena.
Käytän maskia maailman tappiin.
Kai ap vaatii samalla maskivapautta kirurgeille ja muille hoitoalanhenkilöille.
Tuskin kukaan tahtoo olla maski