G: Oletteko köyhä, keskituloinen vai rikas perhe?
Miten täällä näkyy tuloerot....
Kommentit (47)
Keskituloisia kaiketi ollaan. Minulla bruttotulot noin 7000e/kk josta netto jää käteen 4300e/kk. Miehellä bruttotulot 4300e/kk, nettoa en tarkalleen tiedä.
Keskituloisia?
Miehellä jää käteen noin 3000€/kk, minulla on pääomatuloja ja epäsäännöllisiä, pieniä palkkatuloja yhteensä noin tonnin verran kuussa. Kun saan opinnot loppuun ja pääsen kunnolla töihin, nousee kuukauden nettotulot johonkin kuuteen tuhanteen.
Asuntolainaa on meillä jäljellä enää vähän ja autot on velattomia, että aika hyvin me kuitenkin pärjätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme aika rikkaita yhteis tulot vähän yli kaksi miljoonaa. Meillä on oma huvijahti, kolme huvilaa, yksi maasto auto ja yksi avoauto rikkaita siis😁
Mitä ihmettä varten kukaan pitää kolmea huvilaa? Poikimaan ne rahat!
Eikö sinulle mikään riittäisi? Jos tililläsi olisi miljoonia, niin koko ajako ajattelisit, miten saada lisää?
Köyhiä~mies 3500, kk ja minä LL 400 ja kht 350 ja palkka n 500.Nettotulot vuodessa 90 000 et kyllä verottaja kusettaa....
Rikkaita. Aikoinaan säästäväisesti eletyt 10 vuotta palkitsevat nyt kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Keskituloisia?
Miehellä jää käteen noin 3000€/kk, minulla on pääomatuloja ja epäsäännöllisiä, pieniä palkkatuloja yhteensä noin tonnin verran kuussa. Kun saan opinnot loppuun ja pääsen kunnolla töihin, nousee kuukauden nettotulot johonkin kuuteen tuhanteen.
Asuntolainaa on meillä jäljellä enää vähän ja autot on velattomia, että aika hyvin me kuitenkin pärjätään.
Miksi ihmeessä alapeukkuja?!
Köyhä ~1600€ kk tuloilla.