Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA elokuussa 2015

24.11.2014 |

Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!! 

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kanssa yritettiin 7-vuotta ja papereissa luki female factor only eli vika naisessa. Noh olen nyt ollut suhteessa siinä uskossa etten raskaaksi tule ja nyt sitten elän avoliitossa ja sain sunnuntaina luvan kertoa poikaystävälleni että taidamme tosiaan joutua kysymään pankkilainaa sillä kohta tarvitaan lisää tilaa, olen raskaana. Mutta hyvällä otteella mukana hommassa ja kumpikaan ei halua raskauden keskeytystä, ennemmin saada lapsen....

42/202 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei miehen kanssa yritetty, ehkäisy oli käytössä mutta ilmeisesti pettänyt. Kuukautiset aiemmin niin epäsäännölliset, etten osannut yhtään epäillä olevani alkukesästä raskaana. Keskenmeno tuli arviolta 11 viikolla, ja täytenä yllätyksenä, että ylipäätään olin raskaana. Oli aika kova kolaus. Ehkäisy lopetettiin heinäkuussa, aateltiin että tulee jos on tullakseen. 1.12 tuli plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja myö ei yritetty, joten tämä on yllätys raskaus molemmille. Mutta lapsi on silti haluttu vaikkakaan ei suunniteltu. Uskoin jo oikeasti etten ikinä saa biologista jälkikasvua ja nyt n.7kk seurustelua ja siitä kuukausi vähemmän yhdessä asumista niin tässä sitä ollaan...En kadu päivääkään...<3
Tosin meidän kahden vuoden suunnitelmat menee uusiksi...:D

44/202 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis kaikille!

Tein testin perjantaina 28.11...ja plussaahan se näytti :) Oli sit pakko tehä vielä toinenkin kun ei siihen yhteen meinannu uskoa ja siihenkin sit piirty plussa heti...joten raskaana ollaan ;) Ensi oireena minkä takia sit testin teinki ni oli ihan sairaan järkyttävän kipeet tissit...auts...edellisissä raskauksissa ei oo tommosta kipeytymistä ollu koskaan...siis mulla on jo kolme muksua ennestään edellisestä suhteesta... :) Laskurin mukaan LA ois 5.8...eli tää ois mulle ensimmäinen kesävauva ku nää kolme muuta on talvella syntyneitä...:) 

45/202 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan tälle puolelle. Viikko sitten tiistaina testattu selkeä plussa J. Oireena tällä hetkellä väsymys ja kauhea jano, muut oireet on kadonnut.

J1J1V1: Mulla oireita ennen plussaa oli paljon, mutta mietin, että ne voi johtua monesta muustakin syystä. Oireina oli seuraavat: viikon päästä ovulaatiosta alavatsalla jomotusta, joka meni illassa ohi. 10 päivää ovulaatiosta salilla ihmettelin sitä, kun tuntui että olisin puolikuntoinen ja hengästyin TODELLA helpolla, sama puuskuttaminen toistui seuraavallakin kerralla salilla, ruuat mitä olen tottunut syömään alkoi tökkimään todella pahasti, lämmöt oli kokoaika koholla, mutta silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa laski vähäsen, illalla nenä oli usein tukossa, suuta kuivasi, nännit oli todella kipeät ja päivä ennen menkkojen alkua seksiä harrastaessa alavatsalla tuntui muutama vihlaisu.

HENMI: Mitä neuvolantäti sanoi sulle noista lisäravinteista? Miten meinaat jatkaa liikkumista nyt raskausaikana? Ite olen tottunut käymään salilla 4-5 kertaa viikossa ja syönyt siten, että se tukee treenaamista ja käytössä ollut myös lisäravinteita ym. Nyt vähä epäselvää miten siel salilla oikein uskaltaa treenata ja tosiaan noi maitorahkat ym. ei tällä hetkellä kyllä uppoa yhtään.

Laskettuaika olis 4.8.2015 ja viikot tällä hetkellä 5+2 J

46/202 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 082015! :) 

Itseäni epäilyttää kyllä kovasti tää koko raskaus, että onko tuolla oikeesti yhtään mitään. Tänään tuli täyteen 5+0 eikä mitään oireita! Ei ollut ennen plussaa eikä plussan jälkeen. Ainoa mistä tiedän olevani raskaana on positiivinen raskaustesti! Muuten ei tietäis mistään! Melkeen päivittäin täällä testailen kun en muuten usko tätä..aina siihen vaan ne 2 viivaa ilmestyy, mutta mitään jatkuvaa pissahätää, rintojen arkuutta, pahaaoloa ei ole tippaakaan! Viime viikolla vatsaa nippaili, mutta nyt sekin on vähentynyt, ja enää nippailee satunnaisesti muutaman kerran päivässä. Mulla ei ole mitään muita tuntemuksia. Ihan normaaliolo kun ei mitään oliskaan.. Mä epäilen et tuol ei oikeesti ees oo mitään..tuulimuna korkeintaan.. Koko ajan vaan toivon et tulis jotain oireita et ois jotenkin konkreettisempaa, mut ei niitä vaan tule...

Onko täällä yhtään ketään jolla ois sama tilanne, että on vielä ihan oireeton? Vai oonko mä ainoo jolla ei oo mitään..

47/202 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIMALLUS-84 Täällä sama! Oireet loppu mulla siihen plussaa, mikään ei ole kipeenä eikä tunnu missään, vessassa ehkä joutuu käymään useammin mut se nyt taas johtuu siitä kun olen alkanut vettä juomaan enempi. Kyllä arveluttaa ja kovasti! Eipä tässä muu auta kuin odotella ja ihmetellä :/

täytyy yrittää pitää ihtensä reippaana ja kiireellisenä ettei jouda murehtimaan! 

48/202 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkunen: Onneks on siis joku muukin mun lisäks, etten mä tässä yksin pähkäile ja murehdi. Mulla ei siis ollu oireita myöskään ENNEN plussaa. Ei oo siis MISSÄÄN VAIHEESSA ollu. Plussa tulikin vähän niinkun puskista, vaikka oltiinhan me yritetty jo 1,5 vuotta, mutta mulla ei tuntunu mitenkään erilaiselta ennen plussaa verrattuna aiempiin kiertoihin, en osannu odottaa sen takia plussaa yhtään. Ihan on normaaliolotila, 2 viivaa tikussa on ainoo todiste tällä hetkellä..vähän huolettaa..mut toivotaan et kaikki on silti hyvin..mua vaan pelottaa ettei oo, just sen takia kun ei tunnu missään yhtään mitään.. :/  On tääkin... 

49/202 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIMALLUS-84 sehän se tässä outoa onkin kun ei tiedä uskaltaako olla iloinen vai ei? Mutta on kuuluma täysin normaalia ettei oireita ole, onhan ne jotkut ollu kuukausitolkulla raskaana eikä ole tienneet siitä! Sit kun sulla on eka neuvola niin joko sanot suoraan et sua pelottaa et jokin on pielessä , ehkä saat sen tätin kuuntelemaan doblerilla sydänääniä tai sit lähetteen ultraan vaikka kohdunulkopuolisenraskauden pelossa. Jos siis sellaista pelkäät. Itse en vielä tiedä tarvitseeko mun mennä vielä sinne neuvolaan sillo 18 päivä jos saan nuo kilppariasiat hoidettua muuallakin. Ensikertalaiselle ehdottomasti kannattaa mutta minä olen jotenkin niin omantieni kulkija nykyään ja nyt on neljäs raskaus niin suunnittelen vain kaikkea luomuraskautta/synnytystä . Jotenkin usko mennyt tähän hyvinvointivaltion terveydenhoitoon niin taidan ottaa hommat haltuun itse :)

50/202 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Täälläkin ensimmäistä odottava RV 5+5 tänään. Kaksi päivää sitten tein ensin yhden testin johon vahva alussa. Tätä uskomatta tein illalla vielä kaksi joihin myös vahvat plussat. Yön nukuttuani juoksin apteekkiin josta clear bluen digitaalisen testin, jossa tuloksena raskaana 3+.. Ja hullu kun olen vielä taisin pari testata, jotta olisi sitten todistusaineistoa lapsen isälle näyttää...☺ neuvola 16.12 ja ensimmäinen ultra vasta 19.1, joten sinne vielä matkaa! En kuitenkaan aio mennä yksityiselle valmistelemaan ennen tuota, ellei sitten jotain syytä ole. Oon niin onnellinen ja myöskin kauhuissani. Oon yötä päivää lukenut forumeita ja keksustelupalstoja ja vertaillut oireita ja tuntemuksia ja lukenut kaikesta mikä voi mennä pieleen. Mutta eipä se kai tästä murehtimalla muutu suuntaan eikä toiseen. La on alustavasti 31.7 mutta jotenkin itse haluaisin taipua tuonne elokuun puolelle./☺ onnea muillekin odottaville<3 ihanaa että muidenkin mielessä myllertää ja kuinka vaikeaa onkaan pukea ajatuksiaan ja tunteitaan sanoiksi...

51/202 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Mäkin sitte sain toissapäivänä 3.12 haamun ja eilen digi näytti raskaana 1-2. edelliset menkat oli 29.10. mul otettiin kierukka pois 3.10 ja sit alotin cerasette pillerit... mut täs sit lopputulos... yhet menkat viiden menkkattoman vuoden jälkeen... apua... tää on neljäs... jotenki epätodellinen olo. Mulla laskettu aika ilmeisesti elokuussa, mut ei oikeen mitään hajuu et mikä rv on menos tai milloin se laskettu on. mulla ku ei hajuu kierron pituudesta. mä oon ihan alottelija näissä jutuis taas. nuorin lapsi jo koht 5v.... tekis kauheesti mieli varhaisultraan yksityiselle.. ne vaan on ilmeisen tyyriitä. Mun raskausoireilu alko jo joku 2vko sitte vaik testit koko ajan näytti negaa. Mulla oli tissit oudot ja ihan jäätävä väsymys. Nyt se väsymys on edelleen ja kauhee nälkä koko ajan ja heti ku juo jotain ni tulee heti pissahätä. Mikään ruoka ei maistu sille mille yleensä eikä tee muutenkaan mieli syödä, silti on koko ajan hirvee ruokanälkä :D Lisäksi ku on syöny ni sit etoo... mulla on kaiken lisäksi poskiontelontulehdus ja siihen vahva ab-kuuri ni se varmaan voimistaa näitä oireita :/ Tänään ajattelin soittaa neuvolaan :) 

Vierailija
52/202 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Itse sain plussan 3.12. kun aloin ihmettelemään missä kuukautiset viipyi vaikka kivut oli kovat.. Kävin alaselän kipuilun takia lääkärissä ja kävi ilmi että raskaus edennyt normaalisti, mutta minulla on pissatulehdus :( nyt mennään 5+5, neuvolaan 17.12., toivottavasti pysyy matkassa, en uskalla iloita kun takana kaksi keskenmenoa ja tässä alussa ollut nyt todella pientä tiputtelua, mutta se on kuulema normaalia näin alussa.

Vierailija
53/202 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui että la olisi 2.8.2015 :)

54/202 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, ensikertalainen ilmoittautuu :) Olen aina ollut huono seuraamaan kiertoani, mutta neljän haamun jälkeen tein pari päivää sitten digitestin, 2-3 viikkoa, tuota kolmatta vähän epäillytkin. Vuoden alkuun ajattelin neuvolan säästää, että kerkiää vähän sulattelemaan ja selkiyttämään ajatuksia, vaikka ihan toivottu tapaus onkin tuloillaan. Jännittää ihan hulluna vaan nyt kaikki tuleva :) 

Muita oireita ei oikeastaan oo vielä ollut kun jatkuvat "menkkakivut" ja älytön väsymys.

55/202 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt huhuilen uudelleen että onko täällä muita pitkään yrittäneitä, vuosi yritystä tai enemmän..? 

Itse en oikein jotenkin tunne kuuluvani tähän porukkaan kun niin monella täällä on tärpännyt niin nopeasti (alle puolessa vuodessa). Meillä kun yritystä ehti olla takana ennen tätä plussaa 1,5 vuotta, ja lapsettomuustutkimuksissakin ehdittiin käymään viime kesänä (syytä ei löytynyt), niin kyllä se aina vähän tuntuu pahalta lukea näitä että on tärpännyt heti ensimmäisestä tai toisesta kierrosta..Jos kukaan ymmärtää.. Eihän se itseltä ole tietenkään pois että toisilla tärppää heti ekasta kerrasta mutta..Enkä nyt myöskään mitään sääliä kerjää tai muuta, mutta ehkä joku ymmärtää mun fiilikset.. hope so.. Ehkä mä jättäydyn tästä palstasta vähän taaemmas, ja jatkan tuolla pitkään yrittäneissä jossa jo aiemmin olin mukana. Se tuntuu enemmän omalta kun on samassa tilanteessa olevia ihmisiä.

Tuun välillä kurkkimaan tänne jos täällä sattuis olemaan niitä pitkään yrittäneitä joukossa..

Toivotan onnea vielä kaikille plussanneille! :) <3 Hyvää joulun odotusta :) 

56/202 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84, HEP. Piti ihan rekisteröityä sua varten :)

Tai no, rekisteröidyn kyllä senkin takia että ensinäkin tein tänään positiivisen raskaustestin. Pelonsekaisin tuntein. Yritys alkoi jo yli vuosi sitten, takana on kemiallisia raskauksia (ensin onnen kukkuloilla ja muutaman päivän päästä vedetty matto alta), keskenmenoja (tsiljoona raskaustestiä, varhaisultria ja lopulta itkua ja pettymyksiä).

Eli periaatteessa olen pitkään yrittänyt, vaikka tärppejäkin on tullut. mutta sitä suuremmalla syyllä tiedän että tämä on vasta kaiken alkua, pelon alkua.

Kimallus, sinulla onkin pitkä yritys, ilmeisesti (?) ilman yhtäkään tärppiä. Onnea oikein kovasti, tuntuu varmasti hienolta plussata vihdoin ja viimein. 

Friday ja raskausviikkoja ois ehkä vasta 3+5? :D

57/202 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpyttelinpäs tuossa meille suljetun ryhmän, siellä on varmasti mukavampi turista kun ei jokainen ohikulkija pääse lukemaan! :) Eli ryhmä nimeltä Laskettu aika elokuussa 2015! (Kuinka omaperäistä! :D)

http://www.vauva.fi/keskustelu/ryhmat

Rohkeasti mukaan, ryhmään liittyminen vaati mun hyväksynnän, eli hihkaiskaa vaikka tässä ketjussa plussasta niin hyväksyn sitä mukaa. :)

58/202 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friday: Ihanaa, kohtalotovereita! Jes! :) Minäpä sitten hihkaisen, eli voisin tuohon ryhmään tulla. Onhan se tietysti mukavampi kirjoitella kun ei kuulumattomat taustalla lueskele :) 

59/202 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan! täältä ilmottautuu kans odottelija! Toista odottelen, aikaisemmasta suhteesta 5-vuotias tytär, mutta nykyiselle miehelleni ensimmäinen. molemmat ollaan 25v. 

Ehkäisy jätettiin pois syyskuussa, heti tulin raskaaksi, mutta meni kesken lokakuussa (rv 5+6). Sitten odottelinkin kuukautisia keskenmenon jälkeen, mutta olinkin jälleen raskaana! :) Nyt vain on koko ajan pelko meneekö tämäkin kesken.. Onkos kellään kokemusta kun näin nopeaa keskenmenon jälkeen raskautunut, onko kaikki mennyt hyvin?  

Neuvolasta laskivat että nyt olisi menossa rv6+3 la olis 30.7, mutta uskon että siirtyy varmaan elokuun alkuun, kun kierrosta ei tietoa. Varhaisultra olisi 12.12 että jos silloin jotain selvyyttä sais. :) Laitoin myös suljettuun ryhmään pyyntöä FRIDAY. :)

60/202 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiedän millon mut on liitetty tuohon ryhmään..? Kun nyt ryhmän kohdalla on vaihtoehtona ainoastaan "poistu" nappi, aiemmin oli "liity".. Eli oonko mä jo ryhmässä? Ryhmä näkyy myös mulla kohdassa "omat ryhmät". En ainakaan mistään pääse siihen ryhmään sisään..Mä en oikeen tajuu.. :D