Mistä olette ostaneet Ugginne?
Haluaisin ostaa mustat pintanahkaiset, ei siis mokkaiset ja nettikauppoja selatessa huomasin isoja hintaeroja..Esim Boozt myy short mallia hintaan 299 ja UggAustralia sivusto 200e. Miksi noin iso hintaero?Kokemuksia tai suosituksia kellään?
Kommentit (16)
Omani ostin vuosia sitten Miamista, olivat alekorissa ja maksoivat muistaakseni 150 dollaria. Ei kai kukaan enää noita käytä?
Millaiset toimituskulut ja tullimaksut tulee tuohon UggAustralian töppösiin? Itse olen ostanut omani Shopbopista, Nykistä ja Andiamosta.
Tilasin nigeriasta mittatilaustyönä dodonnahkaiset uggit. Hintaa kerty euroissa vähän alle viidensadan, mutta on todella hyvät jalassa eikä mene linttaan niinku normaalisti uggit tuppaa meneen. Googlettamalla löytyy jos kiinnostaa. :)
Ilmaiset toimituskulut joulukuun ajan kun varasto Englannissa. Ja joo käyttää, samaa voisi kysyä käyttääkö kukaan enää ballerinoja tai villakangastakkia? Ajaton ja laadukas vaate on aina" muodissa".
Ap
Uggit on kyllä niin saatanan rumia, että oksat vittuun.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:38"]
Uggit on kyllä niin saatanan rumia, että oksat vittuun.
[/quote]
Sinä taidat olla sisältä aika ruma, jos noin vähäpätöinen asia herättää noin paljon kirosanoja:)
Uggaustraliasta tilasin viime talvena. Tulivat parissa viikossa perille.
Mulla on sellaiset neulemalliset uggsit, kun nuo normaalit versiot ei mun silmää miellytä. Nämä neulotut on tosi kauniit, mutta niiden kanssa pitää kyllä varoa, mille kelille ne uskaltaa laittaa. :)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:31"]
Tilasin nigeriasta mittatilaustyönä dodonnahkaiset uggit. Hintaa kerty euroissa vähän alle viidensadan, mutta on todella hyvät jalassa eikä mene linttaan niinku normaalisti uggit tuppaa meneen. Googlettamalla löytyy jos kiinnostaa. :)
[/quote]
Aidot Uggit ei kyllä mene yhtään linttaan.
Tiukka koko, kopio toimii ok. Liukkaus=?
Aidot Uggit ei ole mulla menneet yhtään linttaan, toisin kuin aikaisemmat kympin markettitossut. Itse omistan Bailey Button Tripletit värissä chestnut, ja olen ollut tosi tyytyväinen :) TOSIN! Ekana talvena luulin että olen tehnyt hirveän mokan ostamalla kalliit kengät joilla ei pysy pystyssä. Olivat siis ihan saaaairaan liukkaat. Useamman kerran olin kumollani. Toisena talvena odotin samaa mutta kappas, eivät tuntuneetkaan enää yhtään liukkailta?? En selvitellyt asiaa sen enempää, mutta oma teoriani on, että ehkä kenkiin laitetaan tehtaalla joku suoja/pinnoite joka täällä suomen olosuhteissa aiheuttaa liukkautta, mutta ilmeisesti kuluu käytössä pois. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
Omani tilasin brandokselta, hintaa parisataa. Millä tahansa kelillä ei voi tietty käyttää, sellanen kuiva pakkasilma on mielestäni ihanteellisin :D ite tauttelen kengät ulkoilun jälkeen talouspaperilla kuivaksi lumesta ja sitten patterin päälle kuivumaan. Ja joka talvi ennen käyttöönottoa suihkin suojasuihkeella. Hyvässä kuosissa ovat pysyneet :)
Shanghaista piraattitorilta, suosittelen.