G:Eronnut äiti! montako miestä....
olet raahannut kotiin lasten nähden erosi jälkeen?
Kommentit (28)
Kaksi. Erosin lasten isästä 9 vuotta sitten. Ihan ovat pitkiä suhteita, nykyinen kestänyt vähän yli vuoden.
2. Lapset näkivät mun yhden laastarin kun tuli meitä vastaan mökkimatkalla, käytiin porukalla kahvilla. Toinen olikin sitten nykyinen aviomies.
En yhtään koska minulla ei ole ollut suhteita lasten isän jälkeen(hän kyllä ehti jo naimisiinkin asti - erosta on lähes neljä vuotta). Minulla ei ollut suhteita(ei edes seksisuhteita/yhdenillanjuttuja) myöskään ennen lasten isää. Olen varsin nirso miesten suhteen enkä näe ideaa siinä että harrastelisin suhteita tuosta noin vaan. Jos joskus kolahtaa niin sitten voin aloittaa uuden suhteen mutta en tarvitse suhteita vain siksi että ei tarvitsisi olla "yksin".
Kaksi.
Toisen kanssa suhde kesti vuoden, toisen kanssa olen nyt ollut viisi vuotta.
Kaikki muut seksiseikkailuni olen pitänyt vain omana tietonani.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:55"]En yhtään, erosta 2v. Ai että minua huvittaa nämä ketjut, millaisia vastauksia odotit ap? [/quote]sellaisia vastaajis joilla 1-2, eihän ne pubiruusut niitä täällä panojen määrää myönnä.
[/quote]
Pubiruususta en kohdallani nyt niinkään tiedä, mutta panoni hoidin silloin kun lapset olivat isällään. Muun ajan nautin lasteni kanssa olosta.
Nykyisen miehen lapset tapasivat yli 5 vuotta sitten.
No nussimassa voisi käydä, lapset ehdoton turn off...
Erosin kesällä. Nyt olen esitellyt lapsilleni kolme miestä.
Yhden, erosta yli 10v.