Pidättekö tällaisista miehistä? *linkki*
Painakaa peukkua :)
http://www.buzzfeed.com/ruthyanney/21-man-buns-that-will-ruin-you-for-short-haired-gu-118s9
Olis myös kiva kuulla, millaisia itse olette. Ikä, koulutus, ammatti, asuinpaikka jne. Itse pidän - olen kolmevitonen, helsingin kantakaupungista, akateemisesti koulutettu ja luovassa työssä.
Kommentit (50)
Nro 18 miellyttää eniten. Tyyli ulkonäöllisesti kaikilla hot, mutta jos nämä aarteet edustavat viherpiipertämis-filosofiaa, niin ei kiitos, kukaan noista. Nainen 49 v. juristi, Uusimaa
Miesnuttura saa minut välittömästi kuumaksi. Olen 29-vuotias, Turusta, alempi korkeakoulututkinto alla, taidealalla, avoliitossa, lapsia ei olemassa eikä to do -listalla.
Parta turha ja tukka liian pitkä, mutta muuten varmaan menettelisi.
nainen28, akateemisesti koulutettu, Hki
Osasta tykkään ja osasta en. Nuo löllöt ja saastaisen näköiset hipsterit ei kiinnosta, mutta muutama hyvä löytyi: 3, 4, 6 ja Jared. Olikohan kanssa 12?
Lääkäri 30v. Varsinais-Suomesta.
En oikein. Parta tosi jees, mutta jotenkin nuo miehet on liian malleja ja laitettuja :D Tykkään karskimmista miehistä.
25v, pohjois-pohjanmaa, amk-koulutus sosiaaliala
N-E-L-O-N-E-N
Oli siellä pari muutakin, mutta 4 ehdottomasti.
26v,akateemisesti kouluttautua.
Tykkään! 23v, sos.alan koulutus, saman alan työ ja Uudeltamaalta.
Enpä mitenkään. Vain 4 ja 20 olivat säväyytäviä. Muut liian hippejä.
n45, hki, akateeminen, yh.
Ei saa sukkia pyörimään meikäläisen jaloissa. En yleisesti pidä pitkästä tukasta miehillä. 24v ulkosuomalainen, toimistohommissa.
Tykkään. En kaikista noista, mutta yleisesti ottaen ihan kiva tyyli. 28 v. graafinen suunnittelija Helsingistä