Miesten vartalomalleja, mikä olet?
Kommentit (6)
Mun puoliso on ovaali. Melko lyhyt, kapeat, luisut hatriat (mulla on leveemmät), pieni maha, paksut reidet....hmmm, ei kuulosta kovin komeelta (c:)
No mä olen niin pitkä, ettei mikään noista vartalomalleista tunnu omalta, kun mittasuhteet on mulla niin erilaiset kuin kuvien miehillä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:35"]
No mä olen niin pitkä, ettei mikään noista vartalomalleista tunnu omalta, kun mittasuhteet on mulla niin erilaiset kuin kuvien miehillä.
[/quote]
No joku vartalonmalli sulla kuitenkin on. Unohda se pituus ja katso vain muotojasi.
Hmm mul leveet hartiat eestä päin katsottuna, koska olen käynyt salilla silloin tällöin. Mutta sit mul on kuitenkii pienet leveät selkälihakset mikä saa näyttämää hartiat pienemmmilt takaa päin katsottuna. Sitten on paksut jalat ja ihan vähän mahaa. En oikee tiedä mitä mallia se olisi
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:42"]
Hmm mul leveet hartiat eestä päin katsottuna, koska olen käynyt salilla silloin tällöin. Mutta sit mul on kuitenkii pienet leveät selkälihakset mikä saa näyttämää hartiat pienemmmilt takaa päin katsottuna. Sitten on paksut jalat ja ihan vähän mahaa. En oikee tiedä mitä mallia se olisi
[/quote]
Millainen olisit ilman treeniä?
Ja palstan miehet ei sitten kehtaa tulla esille?
No laitetaan sitten oman miehen vartalon malli esille, kun palstan piilomiehet ei kehtaa.