Haluatko kysyä jotain aaveen "kohuperseen" omistajalta?
Kysykää pois jos huvittaa :D
Tuossa vielä se perseketju:
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4324841/mammat_arvostelkaa_mun/sivu/1
Kommentit (120)
Siis aivan JÄÄTÄVÄT pukamat!!!!! En ole ikinä nähnyt hirveempiä O_o
Voisiko persettä korostaa jollain paremmilla kalsareilla? Stringit, hipsterit tai jotain?
Nuo mummokalsarit on järkyttävät.
Miten nuo aijaan kuvat on niin rakeisia ja epätarkkoja?
Vai onko ap:lla joku taivaan vanha nokia puhelin.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:48"]Laitatko vielä kuvan, jossa mukana on paperilappu, jossa lukee terkkuja mammoille, niin uskomme. [/quote] Siis mistä kuvan? :D siitä perseestä? Voin laittaa :) Ap
[/quote]
Kiitos, odotamme malttamattomina.
[/quote] http://aijaa.com/I1hnGk <3 ;*
Ap
[/quote]
Kiitos lapusta!!! Mä niin tykkään sun persuksesta <3 Olisipa mulla samanlainen!!!!
Ikan ok. Reisiä voisi vähän kiinteyttää tai pikkasen laihduttaa.
Laita ap kuva sun jalkapohjista jja kerro sun kengän koko :)
Mitä ovat nuo kaksi viivaa vyötärössäsi? Arpia?
Oletko WT? Kotisi(?) sisustus viittaa siihen. Lähiömamma?
Hah kuka on ollut ikkunassa tyrkyllä? Tollasen ikkunan oon nähny amsterdamiss
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:48"]Laitatko vielä kuvan, jossa mukana on paperilappu, jossa lukee terkkuja mammoille, niin uskomme. [/quote] Siis mistä kuvan? :D siitä perseestä? Voin laittaa :) Ap
[/quote]
Kiitos, odotamme malttamattomina.
[/quote] http://aijaa.com/I1hnGk <3 ;*
Ap
[/quote] apua ota toi pois meil on sama lattia ja matto ja mulla samanlaiset pikkarit o_O
Ensimmäinen kuva otettu kroppa kiemurassa ja pyllyyn nähden alhaalta päin = pylly näyttää isommalta ja pyöreämmältä
Toinen kuva otettu pyllistäen kameraa kohti selkä notkolla = pylly näyttää isommalta ja pyöreämmältä
Ihan oikeasti, jokainen nainen saa pyllynsä näyttämään hyvältä näissä samoissa asennoissa. Jos on hyvä perse niin miksei ota kuvaa seisoen rennosti ilman kiertymistä? Vaikeahan tuosta on sanoa onko se hyvä vai ihan tavallinen löysä perse hyvissä asennoissa.
Hyvät perseet on parasta. Sinä kuitenkin vaikutat ihan tavallisen löysän perseen omistajalta, joka vain pyllistelee ja luulee pyllyään paremmaksi kuin se on.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:31"]
Ensimmäinen kuva otettu kroppa kiemurassa ja pyllyyn nähden alhaalta päin = pylly näyttää isommalta ja pyöreämmältä
Toinen kuva otettu pyllistäen kameraa kohti selkä notkolla = pylly näyttää isommalta ja pyöreämmältä
Ihan oikeasti, jokainen nainen saa pyllynsä näyttämään hyvältä näissä samoissa asennoissa. Jos on hyvä perse niin miksei ota kuvaa seisoen rennosti ilman kiertymistä? Vaikeahan tuosta on sanoa onko se hyvä vai ihan tavallinen löysä perse hyvissä asennoissa.
Hyvät perseet on parasta. Sinä kuitenkin vaikutat ihan tavallisen löysän perseen omistajalta, joka vain pyllistelee ja luulee pyllyään paremmaksi kuin se on.
[/quote]
*aploodit* Olin juuri tulossa kertomaan samaa asiaa.
Jokaisen meidän perse on noissa asennoissa ja kuvakulmissa hieno, jos on yhtään mitään geenipoolin puolella avustamassa, ettei lähtötilanne ole "pappa-ahteri".
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:19"]
Mikä sua vaivaa?
[/quote]
Tämä. Senkin tyhmä huoruli.
Ohhoh mikä peffa!!!! Onko se aito? Onko täytettä? Onko se luonnostaan tuollainen vai oletko treenannut, miten?
Haluan samanlaisen!
Huvittaa tämä nykyinen hyppyripyllyjen ihannointi, mun nuoruudessa tommosille naurettiin. Niin ne ajat muuttuu. :-)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:45"]Ohhoh mikä peffa!!!! Onko se aito? Onko täytettä? Onko se luonnostaan tuollainen vai oletko treenannut, miten?
Haluan samanlaisen!
[/quote] Aito :) saan kiittää geenejä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:53"]Alkaako nimesi E kirjaimella?
[/quote] ei
Ap
Laitatko vielä kuvan, jossa mukana on paperilappu, jossa lukee terkkuja mammoille, niin uskomme.
Alkaako nimesi E kirjaimella?