mies ei tullut yöksi kotiin
Miten toimisit jos miehesi olisi baarissa eikä tulisi yöksi kotiin? Laitoin tekstaria klo 5.00 että onko kaikki kunnossa, yritin soittaa klo 6 ja klo9 mutta ei vastannut. Klo 10 laittoi viestin että hups unohdin ilmoittaa, hyvin pyyhkii. (oli jäänyt hotelliin yöksi.)
Eikä ollut ensimmäinen kerta, näitä on ollut muutama aiemminkin. Olen itse ollut huolissani ja valvonut, en jaksa tämmöistä. Mitä tekisit?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:23"]Mä oon nainen ja välillä menee liiankin lujaa ja saatan "nukahdella" näin nätisti sanottuna erilaisiin paikkoihin kuten kaverin sohvalle tai juhlapaikan tiloihin.
Koskaan IKINÄ en miestäni pettäisi, en koskaan. Joskus juhliminen vaan mene pitkän kaavan mukaan. Älkää aina heti odottako pahinta :)
[/quote]
Siis jos on jäänyt hotelliin, on ollu ihan tarkotushakuista. Kysymys vain että ottiko vapaan huoneen vai oliko jo tehny varauksen lähtiessään.
Meille ei olis enää asiaa, voi huolella jatkaa sitä varaustaan
Onpas nipoa porukkaa taas. Miksi edes lähditte yhteen, jos ette kestä sitä että mies käy joskus hotellissa, kun nukuttaa?
Kannattaisi ennen miehen lähtöä varmistaa, että miehen himot on tyydytetty. Ei ainakaan tule tilanteen sallimia syrjähyppyjä
Todennäköisimmin on pettänyt, ihan oikeasti. Oikein teki joskus pahaa kuunnella miten miehet puhuivat huonoon sävyyn vaimoistaan kun pikkujoulu-tms. bileissä pettivät. Puhelin vilkkui vieressä äänettömällä. Toki tuossa suhteessa kunnollisiakin on ja kaikki on aina mahdollista, mutta en kyllä miehen selityksiä purematta nielisi.
T. Ex-prostituoitu
Haistele pili kun tulee. Siitä saat selvyyden. Tuoksuuko kondomi (hyvä), pimppi vai hotellin pesuaine vai natural
Mieti ensin pidätkö siitä että mies jää hotelliin yöksi ilmoittamatta. Mitä hänellä on silloin ollut mielessä lähtiessään juhlista pois.. et ainakaan sinä. Itse olen kovaluontoinen ja ex mieheni sai käydä baareissa viikonloppuisin kavereidensa kanssa koska itse harvoin halusin krapulaa tms. Urheilin ja olin useasti töissäkin. Meillä oli toisillemme kyllä aikaa ja hyvin meni. Yhtenä yönä heräsin viideltä kun mies naureskellen soitti että menevät kaverille vielä pelaamaan korttia.. sanoin että selvä. Viikkoa myöhemmin mieheni kertoi että kaverinsa oli eronnut. Koska oli pettänyt sillä reissullansa naistaan. Silloin kysyin että etkös sinäkin ollut sen kaverin kanssa silloin pelaamassa korttia. Mies meni vaikeaksi ja sanoin että muista totuus paljastuu aikanaan. Viikkoa myöhemmin mies jätti minut vaikka ei asiasta sen enempää puhuttu.
Ikisinkkuna on jotenkin huojentavaa lukea miten oikeasti miehet pettää kuitenkin aina naistaan mennen tullen. Niinkun tääkin tapaus on aivan selvä juttu jo.
Äläkä ap pane sitä miestäs ennenkun on käynyt testeissä.
Mä oon nainen ja välillä menee liiankin lujaa ja saatan "nukahdella" näin nätisti sanottuna erilaisiin paikkoihin kuten kaverin sohvalle tai juhlapaikan tiloihin.
Koskaan IKINÄ en miestäni pettäisi, en koskaan. Joskus juhliminen vaan mene pitkän kaavan mukaan. Älkää aina heti odottako pahinta :)