Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parhaat vinkit huuliherpeksen hoitoon

Vierailija
23.11.2014 |

Vinkkejä huuliherpeksen hoitoon kotikonstein tai apteekkituottein? Mikä on ollut teillä toimivin rasva tai laastari?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkain ehdottomasti tablettimuodossa oleva lääke:) 1 tabletti 5 kertaa päivässä 5 päivän ajan:)

Vierailija
22/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt mitään voiteita tai lääkkeitä, paranee itsekseen 3-4 päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:12"]En ole koskaan käyttänyt mitään voiteita tai lääkkeitä, paranee itsekseen 3-4 päivässä.
[/quote]
Voi kun paranis mullakin noin nopeesti. Jos en käytä mitään, menee pari viikkoa että kehtaa edes ulos lähteä. Zovirax auttaa hyvin, ei tule edes pahaa rakkulaa jos huomaan laittaa sitä heti kun alkaa pienikin kihelmöinti. Jos rakkula ehtii tulla, se paranee tuolla voiteella muutamassa päivässä.

Vierailija
24/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compeedin huulilaastari. Itsestä parasta kun vaimentaa tykytystä ja kuumotusta eikä kuivaa repeilevää rupisyheröä pääse tulemaan kun haava pysyy kosteana. Parantuukin nopeammin. Ihan loistotuote. Yllättävän hyvin saa häivytettyä rakkulan näkyvistä kun päälle voi meikata. Hintavahan se on joo mutta mä ainakin maksan kunhan saan helpotusta siihen kettumaiseen vaivaan. Ne iholle sulavat laastarit taasen olivat ihan hanurista.

Vierailija
25/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:09"]Tehokkain ehdottomasti tablettimuodossa oleva lääke:) 1 tabletti 5 kertaa päivässä 5 päivän ajan:)
[/quote] Mulla ei tehoa mikään muu ja jos en syö tota kuuria, niin herpes"rakkula" kasvaa 5x5cm kokoiseksi. Ei siis tule mitään yksittäistä rakkulaa vaan laaja alue.

Vierailija
26/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehokkainta on apteekin vectavir - huuliherpesvoide. Ja jos aloittaa laittamaan ihan heti kihelmöinnistä, sitä ei yleensä tulekaan. Laitan tuota alkuun 2h välein, yölläkin herään laittamaan 2h välein. Tuolla tavalla lähtee 3 päivässä. Laastaseilla ei parane nopeasti mutta auttaa siihen kihelmöintiin. 

Luonnontaistuotteita en ole kokeillut, mutta kokeilemisen arvoista olisi varmasti propolis. Olen kuullut että olisi tehokas huuliherppekseen. 

( Propolis on mehiläiskittivaha jota mehiläiset käyttävät pesän rakennuksena suojaamaan pesää bakteereilta, sieniltä ja jopa viruksilta) 

Vierailija
27/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulta alkaa heti syyhyttää, kun lukee tätä ketjua :D

Vierailija
28/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli on ehdottomasti ykkönen, kun sitä hieroo ajoissa tykyttävään kohtaan niin herpes ei edes välttämättä puhkea. Sen lisäksi hunaja, ja yöksi sinkkivoidetta. Noita laastareita ei kannata käyttää jos rakko on iso, mulla on jäänyt sen laastarin takia ikuinen arpi huuleen. Jos puhkeaa usein niin kannattaa hakea lääkäriltä resepti tabletteihin, sillä lähtee todella nopeasti.

Vierailija
29/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lysiini suun kautta nautittuna. Se estää herpesvirusta jakaantumasta. Itse syön sitä 1000mg aamuin illoin heti kun alkaa huulessa kihelmöimään ja oireiden loputtua syön vielä muutaman päivän.

Vierailija
30/32 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki on ettet hanki sitä alun alkaenkaan. Siitä ei pääse koskaan eroon.

Vierailija
31/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen aamulla vinkin että hunaja toimii hyvin. Laitoin päivällä kolme kertaa ja yöksi neljännen kerran. Tänään aamulla kaikki rakkulat olivat poissa. Yllättävän tehokas.

Vierailija
32/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvavaha päälle