Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen suusta

Vierailija
22.10.2014 |

suhteessa olemme olleet 9 vuotta.Viiminen vuosi on ollut kaaosta..eiöen sitten mieheltä kysyin että haluaako erota niin siihen mies tokaisi että ihan sama..mitä vittua,ei tollain voi vastata....miten ton nyt tulkitsee?Tyyliin joo ihan sama jos siihen jäät vai joo senkus häivyt?....vaileeksi lähdön tekee kaksi pientä lasta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kirjoitusvirheet..minä,nakkisormet ja puhelin

Vierailija
2/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä osaa vastata, jos kysymys tulee ihan puskista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niin..tässä nyt mietin että yksinkö yritän korjata asioita vai nostanko kytkintä ja annan itekseen jäädä väsyneeseen arkeen..motähän muut ukkokulta ajatteli arjesta kahden pienen lapsen kanssa

Vierailija
4/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi mennyt huonosti ja sinä nostat varoittamatta esille ensinmäisenä ratkaisuna eron?!

Vierailija
5/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:38"]

sori kirjoitusvirheet..minä,nakkisormet ja puhelin

[/quote]

Oikoluku ennen lähetystä.

Vierailija
6/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:43"]

ei kai niin..tässä nyt mietin että yksinkö yritän korjata asioita vai nostanko kytkintä ja annan itekseen jäädä väsyneeseen arkeen..motähän muut ukkokulta ajatteli arjesta kahden pienen lapsen kanssa

[/quote]

Miehen arki kevenee, jos sinä nostat kytkintä. 

Vierailija
7/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin miehen kanssa, jota piti tulkita rivien välistä. Sano, että miettii pari päivää tai viikon ja ilmottaa sitten. Kyllä mun mielestä pitäisi osata ilmoittaa haluaako erota vai ei. Eriasia jos joku tosi paha kriisi menossa. Mutta jops perus arkipäivä niin pitäisi pystyä sanomaan.

Vierailija
8/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on hänelle ihan sama niin se on hänelle ihan sama. Valehdellako olisi pitänyt.

Vierailija
9/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.
Ennen kuin hän jättää sinut.

Vierailija
10/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo vastaus ollut vaan ilmaus siitä, että hän on jotenkin vihainen, kaikki on "ihan sama". Vähän kuten teinit vastaa noin kaikkeen.

Ehkä kannattaa puhua miehen kanssa joskus paremmalla hetkellä, sano vaikka että teidän täytyy keskustella vakavasti, milloin hänellä olisi siihen aikaa? Silloin saatte ehkä oikean keskustelun aikaan, väärällä hetkellä tulee vaan sanottua vääriä asioita, joita katuu jälkeenpäin

Vierailija
11/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmään kysymykseen yhtä tyhmä vastaus.

Vierailija
12/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:18"]

Tyhmään kysymykseen yhtä tyhmä vastaus.

[/quote]

Paha sanoa, kun ap avaa asiaa niin vähän, että onko asioista puhuttu ennen kyseistä kysymystä. Kyllä ensin käydään läpi ongelmiin johtavia syitä yms. eikä syljetä tuollaista kysymystä silmille. Niin ajoituskin on aika olellinen asia. Väsyneenä ei pitäisi koskaan ongelmia ratkoa. Ottakaa tilaa keskustella.

Vierailija
13/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puhuttu vuoden sisällä aikasemminkin mutta ollaan päätetty että yhdessä yritetään....eilen otin puheeksi ongelmat,normaalilla äänensävyllä,että mikä vaivaa kun on ollut niin vaisu.En saanut kunnollista vastausta muutakunin että väsynyt arkeen.Siinä sitten ehdottelin miten saataisiin arjesta jouheempaa kun molemmat kuitenkin käydään töissä,mies päivät ja minä illat, mutta ei kelvannut....sitten kysyin että onko hän miettinyt eroa,haluaako jne...vastaus oli sitten olankohotus ja ihan sama....Luulen että ottaa ehkä koville arki,koska aloitin työt muutama kuukausi sitten ja näin ollen mies joutuu nyt enemmän ottamaan vastuuta arjesta..en tiedä...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä