En pysty unohtamaan vanhoja riitoja :(
Meillä on miehen kanssa ollut vaikea vuosi, paljon riitoja, loukkaavia sanoja ja tekoja. Vaikka nämä riidat on sovittu ja annettu anteeksi, silti mietin niitä välillä itku silmässä. Varsinkin iltaisin nukkumaan mennessä pyörin sängyssä ja mietin jotain tiettyä riitaa ja niitä sanoja, joilla mies loukkasi minua. Ahdistaa..
Miten saisin unohdettua vanhat huonot muistot?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:42"]Mulla on ihan sama juttu. Mies loukannu ja satuttanu monen monta kertaa ja asiat on puitu läpi mut silti.. jos jollain on hyvä neuvo niin otetaan vastaan :(
[/quote]
Yhyy ja byhyy. Ei kannattaisi huudella ihan mitä sattuu, kun riitelette. Vahingot on jo saatu aikaiseksi. Elä niiden kanssa, tai eroa.
Eli asioista ei ole puhuttu juurta jaksain ja on jäänyt jotain hampaan koloon.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:34"]Meillä on miehen kanssa ollut vaikea vuosi, paljon riitoja, loukkaavia sanoja ja tekoja. Vaikka nämä riidat on sovittu ja annettu anteeksi, silti mietin niitä välillä itku silmässä. Varsinkin iltaisin nukkumaan mennessä pyörin sängyssä ja mietin jotain tiettyä riitaa ja niitä sanoja, joilla mies loukkasi minua. Ahdistaa..
Miten saisin unohdettua vanhat huonot muistot?
[/quote]
Olet ihan yhtä syyllinen kuin miehesi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:55"]
Eli asioista ei ole puhuttu juurta jaksain ja on jäänyt jotain hampaan koloon.
[/quote]
Jotai epäselvyyttä jääny. Mietin mitä se haluu? mä en oikein tiedä mitä voin luvata ja riittäkö se.
Mulla on ihan sama juttu. Mies loukannu ja satuttanu monen monta kertaa ja asiat on puitu läpi mut silti.. jos jollain on hyvä neuvo niin otetaan vastaan :(