Tomi Björck on kuuma
Oikeasti, järkyttävän kuuma, haluan peittojen väliin ;)
Kommentit (38)
Näyttää jotenkin siltä vanhalta sarjakuvalta : Kieku ja Kaiku :-)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:42"]Oppisi edes puhumaan kunnolla
[/quote]
Ihan selvästi puhuu?
Meinasin tulla kanssa sanomaan että laittaisin sille kyllä mielelläni loskat suuhun.
terv ruokamyrkytyksen saanut sen loskaisista ruuista mistä maksoin 159euroa!
Herra puhuu niin kuin sillä olis kuuma peruna koko ajan suussa. Muuten ihan kiva.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:43"]Näyttää jotenkin siltä vanhalta sarjakuvalta : Kieku ja Kaiku :-)
[/quote]
Olen yhäkin sitä mieltä että pääosin lihasta kylläkin, ja runsaat hartiat.
Ääliöradiorock-tribaalitatuointibodarin näköinen.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:44"]Ja oppisi kokkaamaan
[/quote]
hah jätkällä neljä raflaa, kai sillon on jtn oikeenki pitäny tehdä eikös?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:45"]Ääliöradiorock-tribaalitatuointibodarin näköinen.
[/quote]
mitä pahaa bodarissa tai tatuoinneissa ;)
Mainonta ja markkinointi on eri aioita kuin ruuanlaittotaito.
Tekee pahaa ruokaa ja kutsuu ruokia nimillä joilla ei ole mitään tekemistä ruokalajin kanssa. Ja mässyttää ja lutuuttaa maistellessa kokkauksia mikä on ällöttävää. Ja sotkee turhaa esim ruokaa sekoittaessa palat lentelee ympäriinsä
nonii ja tänää tulee vieraaks rähinä recordsin äijät. ne on kiireisiä äijiä eli väsätään tälläset nopeet thaikkuäijäsafkat. noin kanat vaan uunista ja heitetää pannulle ja sit takas uunii. sit otetaa kasvikset ja laitetaa pannulle. pimpataa vähä puhtia tälläsellä wasabiemulsiolla, mahtavaa. tän reseptin mä opin ku olin thaimaassa surffaa ja töissä ja lontoossa kanssa töissä. jep eli sit viemää safkoja äijille. terve mitä äijät hauska nähä äijiä :D iso h ja elastine ja missä uniikki :D ai siellä alhaalla :D nonii ja toivottavasti maistuu safka äijille. meikä käy keittiössä nähää kohta!
Vei ap, eli Tomi :) vähän on possun näköä ja elämän koulua olenuksessa.
Ottasin sen niin rajusti eestä ja takkaa. Siinä on seksikkyyttä. Toisaalta oon itse todella nuori, joten mun maku voi olla kypsymätön teidän av-mammojen silmissä. :D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:45"]Ääliöradiorock-tribaalitatuointibodarin näköinen. [/quote] mitä pahaa bodarissa tai tatuoinneissa ;)
[/quote]
Ei tatuoinneissa, mutta tribaalitatuoinnit yhdistettyänä ÄIÄ-bodariuteen antaa vaikutelman, että tyypin kanssa kovin hienoviritteisistä asioista keskutelu on turha toivo. Ja minä en syty, jos jätkä on aivoton.
Oppisi edes puhumaan kunnolla