Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli äsken solvauspuhelu

Vierailija
22.11.2014 |

Kävin aiemmin viikolla treffeillä yhden naisen kanssa, mutta totesin itsekseni että ei ehkä tule toimimaan ja oletin ettei tarvitse pitää yhteyttä. Hetki sitten tämä naikkonen soitti baarista ympärijuovuksissa ja pyysi minua kuskiksi että pääsee kotiin. Sanoin ettei käy ja ettei tarvitse pitää yhteyttä, jolloin tuli hirveät haukut ja haistattelut.

En ymmärrä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:51"]

Kävin aiemmin viikolla treffeillä yhden naisen kanssa, mutta totesin itsekseni että ei ehkä tule toimimaan ja oletin ettei tarvitse pitää yhteyttä. Hetki sitten tämä naikkonen soitti baarista ympärijuovuksissa ja pyysi minua kuskiksi että pääsee kotiin. Sanoin ettei käy ja ettei tarvitse pitää yhteyttä, jolloin tuli hirveät haukut ja haistattelut.

En ymmärrä?

[/quote]

No tossahan se tuli, et sanonut heti suoraan ettei kiinnosta, vaan "totesit itseksesi" ja "oletit". Nainen ei tajunnut ja siksi soitteli ja loukkaantui ja kännissä raivosi pettymystään.

[/quote]

Itseasiasa taisi mennä niin ettei naistakaan kiinnostanut kun ei yrittänyt pitää yhteyttä.

[/quote]

Miks se sit soitti sulle? :D

[/quote]

Ilmeisesti koska se tarvitsi kuskia :D

[/quote]

Ei voinut mennä bussilla tai soittaa taksilla? Tottakai se oli susta kiinnostunut, kun soitti sulle! Sit sä vaan tylysti toteat että ei käy, ei tarvi pitää yhteyttä. What?? Onko ihme että suuttui? Ap ei taida oikein tajuta naisista yhtään mitään. Oletko edes seurustellut koskaan kenenkään kanssa? Jos olet, niin et varmaan kovin kummoisella menestyksellä...

[/quote]

Oli tai ei, minä en ollut kiinnostunut hänestä. Miksi lähtisin kuskaamaan ventovieraita känniläisiä?

[/quote]

No etkö voi silloin vaan kohteliaasti sanoa, että sori ei valitettavasti nyt onnistu? Mikä siinä on niin vaikeeta? Ei, pitää olla tyly, koska on itse kaiken yläpuolella... Argh, tiedän niin tuon miestyypin, enkä voi sietää sitä! 

[/quote]

Olin niin kohtelias kun olosuhteiden nähden voi olla! Oletko koskaan ollut tekemisissä kännisen kanssa?

[/quote]

No ei minusta ole kauhean kohteliasta sanoa, että ei tarvi pitää yhteyttä. Etenkin jos toinen on kännissä. Mitä järkeä? Siis ellei tosiaan halua kuulla niitä "solvauksia". Et taida itse olla ollut tekemisissä känniläisten kanssa. 

[/quote]

Näihiin pitkiin lainauksiin tulee ihan makeet harmaan kontrastit (vai pitäiskö mun siirtyä vesilinjalle).

[/quote]

Mut vois sit joku tulla kans hakee jostain.

[/quote]

Noniin, kuka tulis nyt hakee ja viemään mut kotiin? Vai oliko joku vielä lähdössä Helsingin yöhön AV-miittinkiin? Pääsiskö samalla kyydillä tai heittäiskö joku?

Vierailija
42/43 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:51"]

En ymmärrä?

[/quote]

No tossahan se tuli, et sanonut heti suoraan ettei kiinnosta, vaan "totesit itseksesi" ja "oletit". Nainen ei tajunnut ja siksi soitteli ja loukkaantui ja kännissä raivosi pettymystään.

[/quote]

Itseasiasa taisi mennä niin ettei naistakaan kiinnostanut kun ei yrittänyt pitää yhteyttä.

[/quote]

Miks se sit soitti sulle? :D

[/quote]

Ilmeisesti koska se tarvitsi kuskia :D

[/quote]

Ei voinut mennä bussilla tai soittaa taksilla? Tottakai se oli susta kiinnostunut, kun soitti sulle! Sit sä vaan tylysti toteat että ei käy, ei tarvi pitää yhteyttä. What?? Onko ihme että suuttui? Ap ei taida oikein tajuta naisista yhtään mitään. Oletko edes seurustellut koskaan kenenkään kanssa? Jos olet, niin et varmaan kovin kummoisella menestyksellä...

[/quote]

Luuska kuvitteli ehkä itsestään liikoja, samoin kuin ilmeisesti sinäkin naisena kuvittelet, että maapallo pyörii pillusi ympärillä?

[/quote]

Aha laasaset taas vallanneet palstan. Ai niin mutta nyt onkin lauantai-ilta! *reps*

[/quote]

Joo kunnon miehet käy huorissa ja dokaa koko viikonlopun, kyllä jämpti on näin.

[/quote]

Eikun kunnon miehet tietenkin notkuu vauva-palstalla haukkumassa naisia ;) Mitä muuta tekemistä maailmassa voisi muka olla?

[/quote]

Haluatko vielä tarkentaa mitä haukkumista aloituksessa oli?

[/quote]

Aloituksessa ei ollut h aukkumista, pientä dramaattisuutta vaan "solvauspuhelusta".. Tarkoitin tuota joka haukkui luuskaksi ym. Tämä sama tyyppi kirjoittelee tänne varmaan aina lauantai-iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuskat pitää palauttaa maanpinnalle. Harhaisia prinsessoja, jotka kuvittelevat pillullaan saavansa kaiken haluamansa.