Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaahan kokemuksia yksin baariin menosta

Vierailija
22.11.2014 |

Tyhmä otsikko, mutta niin kertokaahan, kuinka löydätte porukan jossa olla koko ilta, etsittekö mies tai naisseuraa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsista

Vierailija
2/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä uskaltanu mennä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meen yksin en tartte mitään porukkaa. Kattelen rauhassa ympärilleni ja isken jonkun miehen.

Vierailija
4/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän juoppoina sellasia ihmisiä jotka yksin baariin menevät

Vierailija
5/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena menin useinkin yksin ja aina löysin hauskaa seuraa

Vierailija
6/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa pari tuhatta tarinaa vuosilta 1983-2010 mutten taida vaivautua.

Vierailija
7/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dallaan, kädet syvällä taskuissa, stadin kivisiä katuja. Paleltaa. Kiirehdin kohti vilkkuvia valoja ja jumputtavaa musiikkia, lähiobaarin lämpimään syliin. Sieltä löytyy aina juttukavereita, jos niin haluaa. Se on omasta itsestä ja asenteesta kiinni.

Vierailija
8/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kivaa, jos on nuori, laiha ja sosiaalinen nainen joka tykkää tanssia. Muuten täyttä helvettiä.

Vierailija
9/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yksin baarissa ainoastaan työmatkoilla. Eli iltakaljalla hotellin baarissa. En ole koskaan hakeutunut mihinkään porukkaan, enkä ole koskaan etsinyt (seksi)seuraa.

t.mies

Vierailija
10/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:54"]

Itse pidän juoppoina sellasia ihmisiä jotka yksin baariin menevät

[/quote]

Mä menen sinne kuuntelemaan musiikkia tai johonkin kulttuuritempaukseen. Viinaa en edes ota. Jos olen ottanut jonkun mukaan, ilta ei ole aina mennyt nappiin. Eri asia jos olen törmännyt samanmieliseen tuttuun.

Vierailija
11/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluasin tietää. Mitä siellä tehdään kun sinne mennään, siis ihan ensimmäiseksi? Jäädäänkö baaritiskille istumaan vai etsitäänkö tyhjä pöytä? Vai mennäänkö johonkin porukkaan vaan? 

Vierailija
12/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:05"]

Minäkin haluasin tietää. Mitä siellä tehdään kun sinne mennään, siis ihan ensimmäiseksi? Jäädäänkö baaritiskille istumaan vai etsitäänkö tyhjä pöytä? Vai mennäänkö johonkin porukkaan vaan? 

[/quote]

katot jonkun porukan joka nauraa kauheasti. Meet viereen seisomaan ja naurat mukana

Vierailija
13/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:06"]

[/quote]

katot jonkun porukan joka nauraa kauheasti. Meet viereen seisomaan ja naurat mukana

[/quote]

Noloa. Tuo on kuin jostain nörttielokuvasta.

Vierailija
14/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin vain mukavia ihmisiä. Ihan sama, ovatko miehiä vai naisia. Tiedän olevani  ihan hyvää juttuseuraa. Small talk ei luonnistu, mutta mulla on hyvä mielikuvitus, ja aina keksin jotain puhuttavaa, josta muut kiinnostuu. Mä yleensä menen ensin yksin istumaan ja tarkkailen ihmisiä, etsin kohteita. :D Saatan heittää ihmisille jotain kohteliaisuuksia aluksi. Jotenkin juttu lähtee luistamaan aika usein.

Seksiseuran perässä en ole mennyt baariin ikinä.

Vierailija
15/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 30+ nainen mennä yksin baariin? Olen 10 vuotta sitten käynyt paljon, mutta aina jollain porukalla. Miesseuraa löytyi vaihtelevasti. Mutta siis onko noloa olla yksin liikenteessä? Epätoivoista? En ole kyllä yhtään epätoivoinen, minulla ei vaan ole enää kavereita jotka kävisivät baareissa, mutta itseä huvittais joskus käydä.

Vierailija
16/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

:D Onkyl aika noloa. Mieti nyt jos olet itse parhaiden kavereittes kanssa liikenteessä kerran muutamassa vuodessa, ja sitten joku hyypiö sitten liimautuu kiinni, ei edes juttele mitään, vaan tulee nauramaan teidän inside-jutuille? :D

Vierailija
17/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:13"]

Voiko 30+ nainen mennä yksin baariin? Olen 10 vuotta sitten käynyt paljon, mutta aina jollain porukalla. Miesseuraa löytyi vaihtelevasti. Mutta siis onko noloa olla yksin liikenteessä? Epätoivoista? En ole kyllä yhtään epätoivoinen, minulla ei vaan ole enää kavereita jotka kävisivät baareissa, mutta itseä huvittais joskus käydä.

[/quote]

Mulle ainakin monet naiset on sanoneet, että yksin olisi hauska koittaa käydä, mutta siinä pelottaa joku. Luulen, että lopulta aika harva siitä ajattelee mitään ikävää. Ja jos joku tuomitsee, niin tuomitkoon. Käy itse katsomassa, millaista siellä on. :) Baarista pääsee aina pois, jos alkaa ahdistaa.

Vierailija
18/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Baarista löytyy yleensä päivän lehtiä, otetaan sellanen sekä juoma ja mennään pöytää lukemaan.

Yhden ainoan kerran joku nainen on tullut juttelemaan ja silloin se oli joku alkoholisoitunut bubiruusu, joka olisi halunnut lainata puhelinta. Eikä meinannut millään uskoa että mulla ei ole puhelinta, (olin jättänyt sen hotellihuoneeseen).

t.mies

Vierailija
19/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus yksin baarissa, yleensä alkuillasta ja "sivistyneissä" paikoissa. Joskus istun yksin ja salaa tarkkailen porukkaa, joskus juttelen satunnaisten ihmisten kanssa. On tullut käytyä pitkiä keskusteluita mm. Afrikassa töissä olleen toimittajan, papin, startup-miljonäärin ja lastaan ikävöivän vanhemman naisen kanssa. Baaritiski on sellainen juttelupaikka, mutta usein pöytään istuttuaan ja baarin alkaessa täyttyä joku satunnainen ihminen tai porukka tulee pöytään seuraa pitämään. :) Terassit, röökipaikat ja muut ahtaat tilat ovat oivia törmäilypaikkoja myös.

Loppuillasta en oikein baarissa yksin viihdy, kun porukka alkaa olla tuhannen päissään ja jutut siirtyvät navan alle. 

Vierailija
20/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

:D Onkyl aika noloa. Mieti nyt jos olet itse parhaiden kavereittes kanssa liikenteessä kerran muutamassa vuodessa, ja sitten joku hyypiö sitten liimautuu kiinni, ei edes juttele mitään, vaan tulee nauramaan teidän inside-jutuille? :D

[/quote]

Niin. Näen sieluni silmin nuoren nörttimiehen teipattuine silmälaseineen. Hän katsastaa tilannetta hieman paikallaan joraillen. Huomaa sitten sopivan, iloisena nauravan seurueen ja lähtee edelleen musiikintahdissa joraillen ja muinamiehinä etenemään kohti seuruetta. Saavuttuaan seurueen luo, yrittää näyttää coolilta (unohtamatta hetkeksikään sitä pientä nytkymistä musiikin tahtiin), nyökkäilee ja hymyilee seurueen jutuille. Seurueen purskahtaessa taas nauruun, yhtyy myös mies tuohon nauruun ilman harmainta aavistusta, että seurue nauraa hänelle itselleen.