Kertokaahan kokemuksia yksin baariin menosta
Tyhmä otsikko, mutta niin kertokaahan, kuinka löydätte porukan jossa olla koko ilta, etsittekö mies tai naisseuraa?
Kommentit (26)
Jos tapaan baarissa miehen ja ilmenee, että hän on tullut baariin yksin niin ajattelen että a) hän on juuri eronnut ja pakko vetää kännit ja löytää naisseuraa b) ei omista yhtäkään ystävää c) on jonkinlainen hiippari jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa
Naisia harvoin tuntuu olevan baarissa yksin. Sen ymmärrän jos drinksulle menee pubiin mutta jos pitää ihan clubilöe lähteä niin onhan se vähän outoa. Ei kannata ainakaan mihinkään nuorten paikkoihin mennä
-N21
Meen keikalle ja teeskentelen, että olen jonkunasteinen fani. Aavistuksen noloa tavallaan, mutta eturivistä löytää aina seuraa ja sitten jatkoilla on hauskaa. Kun vaan jaksaa vähän hehkuttaa bändiä. Kun valitsee oikein, niin paikalla on kaikenikäisiä ja myös yksinäisiä joista sitten voi valita keiden seuraan lyöttäytyy. Ja kun tykkää musiikista ja valitsee sellaista mitä jaksaa kuunnella niin ei itse asiassa tarvii kauheesti feikatakaan. useita uusia ystäviä löytänyt, musiikki yhdistää.
Oletteko törmänneet tuttuihin baarissa, kun olette olleet yksin? Itse kuolisin suunnilleen häpeästä, jos olisin yksin notkumassa baarissa ja exä kävelisi ohi uuden misun kanssa ja kyselisi miten menee! Ja varsinkin, jos tajuaisivat, että olen yksin! Tai joku frendi ihmettelisi kenen kanssa olen baarissa.. en vaan kehtais!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:36"]
Jos tapaan baarissa miehen ja ilmenee, että hän on tullut baariin yksin niin ajattelen että a) hän on juuri eronnut ja pakko vetää kännit ja löytää naisseuraa b) ei omista yhtäkään ystävää c) on jonkinlainen hiippari jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa Naisia harvoin tuntuu olevan baarissa yksin. Sen ymmärrän jos drinksulle menee pubiin mutta jos pitää ihan clubilöe lähteä niin onhan se vähän outoa. Ei kannata ainakaan mihinkään nuorten paikkoihin mennä -N21
[/quote]
Niin tai sä olet vain itse tylsä ;) Minusta siinä ei ole mitään outoa mennä yksin baariin, vaikka en itse sitä ole harrastanutkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:05"]
Minäkin haluasin tietää. Mitä siellä tehdään kun sinne mennään, siis ihan ensimmäiseksi? Jäädäänkö baaritiskille istumaan vai etsitäänkö tyhjä pöytä? Vai mennäänkö johonkin porukkaan vaan?
[/quote]
katot jonkun porukan joka nauraa kauheasti. Meet viereen seisomaan ja naurat mukana
[/quote]
Noloa. Tuo on kuin jostain nörttielokuvasta.
[/quote]
se olikin läppä