Jätättekö maskit tänään kotiin?
Kommentit (115)
Laitan maskin normaaliin tapaan, koska olen menossa metrolla Hulluille päiville.
En ole ollenkaan käyttänyt maskia kaupassa enkä julkisessa liikenteessä. Maski aiheuttaa päänsärkyä ja huono vointi tulee siitä.
En. Siellä missä olen tähän asti käyttänyt maskia tarvitaan sitä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
En, ovat autossa, mä ajelutan niitä.
Sama vika.... viimeksi käytin lääkäriasemalla, sitä ennen maaliskuussa. Yläkoululainen just kysyi että mitä nyt tehdään sille säkilliselle koulusta kertyneitä maskeja (4 per päivä, on vissiin käyttänyt vain 2). Saiskohan ne palauttaa kunnalle tai viedä ongelmajätekeräykseen? Ei huvittais maksaa jätemaksuja niistäkin.
Voi se tarttua rokotettuihinkin eikä korona ole kivaa lievänäkään. Lahdessa ainakin on nyt niin paljon koronaa liikkeellä että käytän.
Julkisissa ja kaupoissa käytän maskia edelleen. Itselle tulee turvallisempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Voi se tarttua rokotettuihinkin eikä korona ole kivaa lievänäkään. Lahdessa ainakin on nyt niin paljon koronaa liikkeellä että käytän.
Joo, mut maskin käytöllä ei ole mitään tekemistä korona tarttumisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Julkisissa ja kaupoissa käytän maskia edelleen. Itselle tulee turvallisempi olo.
Toivottavasti sulla on ffp, on edes jotain perustetta olollesi.
Vierailija kirjoitti:
Laitan maskin normaaliin tapaan, koska olen menossa metrolla Hulluille päiville.
Muistakaa kuluttaa ja tuhlata muutoin ei saada ilmastonmuutosta!
Valitettavasti työpalaverissa lienee pakko. Muuten en enää ellei työympäristössä muut pidä. Työpäivän aikana olen n viidessä eri työpaikassa.
Tarkoittatteko maskilla kirurgista suu ja nenäsuojainta ?
Vaiko hengityssuojainta, joka ei ole mikään maski.
Kuka tuon taudin oikeasti haluaa??
Tietysti maskit. Hetkessä räjähtänee tartunnat ilman niitä. Veikkaus vain...
Käytän maskia yhä jatkossakin. Valtio ei ajattele puolestani. Lopetan käytön kun sille on perusteita, nyt ei ole, kun epidemia on jyrkässä kasvussa.
Ei mulle ole mikään ongelma pitää maskia kaupassa. Täällä Pohjois-Karjalassa liki kaikilla on. Ja hyvä niin.
Testatkoot pääkaupunkiseutulaiset, nouseeko tartunnat vai ei, kun maskeista luovutaan tässä vaiheessa ja mennään täysiin elokuvateattereihin ja konsertteihin.
Käytän ja luulenpa , että pitää käyttää muutamakin vuosi vielä. Ja näin sivu huomautuksena, katotaan , kuinka kauan tää keskusteluketju on , kunnes poistetaan. Täällä, kun ei saa kirjoitella maskeista eikä ro kot teista. Vain tuo yksi keskusteluketju on ja pysyy( Aiotko ottaa ... , jossa taistellaan rokotteista. Luulen, että yksittäinen henkilö poistattattaa näitä keskuteluja, ilmoittaa asiattomaksi ja luulen ,että ilmoittaja on sen yhden keskusteluketjun jäsen tai aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Käytän maskia yhä jatkossakin. Valtio ei ajattele puolestani. Lopetan käytön kun sille on perusteita, nyt ei ole, kun epidemia on jyrkässä kasvussa.
käytit maskia varmaan myös jo silloin kun valtio sanoi ettei maskit toimi?
Ei maskia käytössä kirjoitti:
En ole ollenkaan käyttänyt maskia kaupassa enkä julkisessa liikenteessä. Maski aiheuttaa päänsärkyä ja huono vointi tulee siitä.
Anopilla on sama tilane. Tai siis oli, kun maskipakko tuli. Puuskutti ylämäkeä paikalle, hengästyneenä kokeili maskia ensimmäistä kertaa ikinä ja totesi, että ei voi hengittää sen kautta sitten ollenkaan.
No minulla on hyvä kunto ja paljon vähemmän ikää, mutta kyllä minuakin hetken ahdistaa, jos laitan maskin naamalle kun olen juossut jostain jossain helteessä. Tajuan kuitenkin, että en kuulu ryhmään, jonka oli oikeus jättää maski käyttämättä.
Odota minuutti ja hengitys tasaantuu. Ja taas voi hengittää maskinkin kanssa.
Yritäpä selittää tuota anopille...
Aamulla HSL:n bussissa Espoosta Helsinkiin maskeja oli ihan yhtä paljon kuin koko syksyn, eli lähes jokaisella. Hyvä niin.
En, ovat autossa, mä ajelutan niitä.