Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei pidä fitness kropasta niin on automaattisesti siiderivalas? Mun mielestä tekorusketus ja kumitissit ei oo kaunis yhdistelmä.

Vierailija
42/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:39"]

Kaikilla on oma makunsa, sekä naisten että miesten vartalon suhteen. Onhan tuo mimmi tiukassa kunnossa ja näkyy että väkee vaivaa vartalonsa eteen. Omaan makuuni on kuitenkin enemmän sirot, hoikat naiset jotka ovat kuin keijukaisia, sellaisia suloisia. Esimerksi tämä:

http://www.indiatimes.com/lifestyle/fashion-and-beauty/keira-knightley-to-open-fashion-store-172661.html

Lisäksi tämä fitnessmuoti alkaa tulla jo korvista, kaikki kropat samannäköisiä.

T. Mies 31v

[/quote]

minulla on tuommoinen vartalo, olenko siis kuumaa kaamaa

[/quote]

Niin minullakin (vähän isommat tissit tosin) ja onpa mukava kuulla, että vielä joku näin fitnessaikakautena tykkää tällaisestakin.

[/quote]

En tiedä yleisesti, mutta parasta mitä minä tiedän! ;) Ohis

[/quote]

Oletpa ihana. Pus pus :)

23.

[/quote]

Nonii.. alan vähemmästäkin punastelemaan. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:39"]

Kaikilla on oma makunsa, sekä naisten että miesten vartalon suhteen. Onhan tuo mimmi tiukassa kunnossa ja näkyy että väkee vaivaa vartalonsa eteen. Omaan makuuni on kuitenkin enemmän sirot, hoikat naiset jotka ovat kuin keijukaisia, sellaisia suloisia. Esimerksi tämä:

http://www.indiatimes.com/lifestyle/fashion-and-beauty/keira-knightley-to-open-fashion-store-172661.html

Lisäksi tämä fitnessmuoti alkaa tulla jo korvista, kaikki kropat samannäköisiä.

T. Mies 31v

[/quote]

minulla on tuommoinen vartalo, olenko siis kuumaa kaamaa

[/quote]

Niin minullakin (vähän isommat tissit tosin) ja onpa mukava kuulla, että vielä joku näin fitnessaikakautena tykkää tällaisestakin.

[/quote]

En tiedä yleisesti, mutta parasta mitä minä tiedän! ;) Ohis

[/quote]

kiittos

[/quote]

Kiitos olemassa olostasi. ;) Ohis

Vierailija
44/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen vartalo. Ymmärrän silikonit, koska fitness-lajeissa halutaan rasva alas ja rinnat on aika lailla rasvaa. Hyvin harvalla hoikalla kropalla varustetulla naisella on luonnostaan täyteläisen pyöreät rinnat. 

Vierailija
45/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tuossa vartalossa:
-rintojen koko
-timmi vatsa, kapea vyötärö, ei näy lihakset liikaa
-kasvot

En tykkää:
-liian lihaksikas ylävartalo ja kädet
-liian lihaksikkaat paksut jalat, tai reidet etenkin, jalat myös lyhyet

Vierailija
46/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveellisen pieni rasvaprosentti ja hirviömäiset silikonirinnat? Ei kiitos. Miksi näitä ääripäitä hehkutetaan? Urheilullinenkin nainen voi olla naisellinen ilman kirurgia ja muovia.

M25

Vierailija
47/72 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:46"]milloinhan tämä fitnessbuumi menisi ohi..
[/quote]

Miksi sen tarvitsee mennä ohi? Eikö lihaksikailla tai laiheliineilla ole sama oikeus olla muodoltaan sitä mitä haluaa, kun lihavatkin kuuluttaa oman oikeutensa vartaloonsa puolesta? Vai onko se niin, että vain lihavuuden pitäisi olla hyväksyttyä?

Tämä koko ahdasmielisyys sen suhteen että toisten tulisi olla samanlaisia kuin ITSE on, on kyllä mitä suurinta itsetehostusta ja egoismia olipa asialla fitgirlit tai pullukat.

Miksi on niin kauheaa että nykyään tykätään FIT-harrasteista ja asiasta on siksi paljon medioissa?

Tätä asiaa ei voi ymmärtää ainakaan tällainen kateudesta täysin vapaa pullukka suominainen.

Vierailija
48/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen! :)

Vierailija
49/72 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa, mielestäni naiselle sopivasti treenattu, vielä naisellinen ja hyvänmaun rajoissa. Makuja on tietysti monia, mutta uskon että keskimäärin edustan yleisempää ajatusmaailmaa tässä asiassa, ääripäiden ihannoitsijat sitten oma lukunsa.

Vierailija
50/72 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nyt 28 vuotiaana hoikkana naisena alkanut ymmärtää silikonit jollain asteella. Kun ainakin itselläni hoikkuus tarkoittaa, ettei ole rintoja, ja ikä tuonut vielä sen, että nekin mut on ollut on enää tyhjät venähtäneet nahkat. Nuorempana minua ei häirinnyt pieni koko, kun kuitenkin oli kiinteät. Varmaan näillä fitnes ihmisillä muutokset tapahtuu vieläkin nuorempana, sillä kroppa on kokoajan rajujen muutosten alla. Kisoihin hävitetään kaikki rasva, kisojen jälkeen annetaan rasvan tulla takaisin, ja samaa rumbaa vuosia. Kyllä sitä ei monen rintavaeustus kestä.

Vierailija
51/72 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hypermassiivisen erektion.

Vierailija
52/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vaatetus ja noi kengät on niin kamalat etten edes näe kuvassa vartaloa. Miks tommosia kuvia ees otetaan tai tollasia kenkiä tehään?

Vierailija
54/72 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:33"]Sain hypermassiivisen erektion.
[/quote] miksi

Vierailija
55/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitreenattu persjalka!

Vierailija
56/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo sinänsä ok, mutta kalsea, tyylitön ja mauton ilmestys muuten. Seksiä yhtä paljon kuin legopalikassa. 

Vierailija
57/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vatsan/pepun seudusta. Ainoa asia joka muistuttaa naista.  Muuten on liian muovisen oloinen. Liikaa lihasta, jätkämäiset käsivarret. Silkkarit, yäk.

Vierailija
58/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jees, ootte vaan kateellisia :D

Vierailija
59/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, yläkroppa kapenee lantioon päin mentäessä, isot reidet = miehekäs vaikutelma.
En välitä fitneksestä sitten yhtään.

Vierailija
60/72 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit jalat mutta silikonit on rumat, vatsa liian kireä ja kurviton omaan makuuni, liian leveät hartiat. Hyvin huomaa miten tämä fitneksen tursuaminen joka paikasta on saanut aikaan vastareaktion: vielä puoli vuotta sitten olisin saattanut kadehtia tuota vartaloa, nyt olen vaan niiiiin täynnä koko hömpötystä ettei enää kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän