Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on suurempi synti : juoda raskaana zero vai sokericolaa?

Vierailija
22.11.2014 |

Etsin absoluuttista totuutta. Kunnon av-mamma ei tietenkään juo kumpaakaan :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, miten thl voi suositella aspartaamia? Millainenkohan vaikutus voi olla sikiöön kun olen juonut nyt rv 30 mennessä ainakin 4 litraa zeroa...? Hui! Ap

Vierailija
22/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelin raskausaikana kaikkia makeutusaineta enkä myöskään anna lasten juoda sellaisia mahuja, joissa niitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:19"]

Suuret annokset aspartaamia on aiheuttanut eläinkokeissa rottien aivojen reikiintymistä. Monsanto toi aspartaamin markkinoille

[/quote]

Eläinkokeissa annostuksia kasvatetaan tarkoituksella niin suuriksi, jotta ne sivuvaikutukset rupeavat löytymään. Et nyt sitten viitsisi kertoa monikokertainen tuo vaikutuksia aiheuttava annos on turvalliseen verrattuna? Etkö viitsi kertoa vai?

Monsantolla ei ollut sitten yhtikäs mitään aspartaamin kehittämisen ja markkinoille tuomisen kanssa. Ota selvää faktoista ennen kuin paasaat.

Vierailija
24/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri tappaa enemmän ihmisiä kuin makeutusaineet. Minä juon keinomakeutettuja mehuja, limsoja ja syön keinomakeutettua jukurttia päivittäin. Olen raskaana. En juo koskaan sokerilimsoja, koska sokeri lihottaa ja aiheuttaa sitä kautta terveysongelmia.

Vierailija
25/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä ja jätä nuo litkut - mieluiten loppuelämäksi.

Vierailija
26/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:30"]

Sokeri tappaa enemmän ihmisiä kuin makeutusaineet. Minä juon keinomakeutettuja mehuja, limsoja ja syön keinomakeutettua jukurttia päivittäin. Olen raskaana. En juo koskaan sokerilimsoja, koska sokeri lihottaa ja aiheuttaa sitä kautta terveysongelmia.

[/quote]

Ihan kaikki energia lihottaa on sitten sokeria tai rasvatonta rahkaa tai vaikka appelsiinia, kun nimittäin syö yli päivittäisen kalorinkulutuksensa. Keinotekoiset makeutusaineet lihottavat myös vaikkei niissä kaloreita olekaan. Ne huijaavat elimistöä joka luulee niitä sokeriksi, mikä taas lisää insuliinin tuotantoa mikä tehostaa rasvan kertymistä.