Nimeni on Daniela, kysy minulta mitä vain?
Mutta ensinnäkin haluan kertoa miksi palstailen vauvalla.
Olen 19-vuotias (täytin kesäkuussa) ja minulla on lokakuussa 2013 syntynyt poika. Joten vähän aikaa sitten saimme viettää poikani ensimmäisiä syntymäpäiviä, nyt hän on 1v 1kk vanha. :) Käsittämätöntä, että ensimmäisestä synnytyksestäni on jo tuon verran aikaa!
Asiallista keskustelua sitten toivon, tämän av:n tietäen...
Kommentit (13)
Minun nimeni on Gabriela ja 4.luokalla yksi ilkeä poika kiusasi minua aina sanomalla Gabrieliksi. Onko sinulla samanlaisia kokemuksia?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:43"]
Suhteesi Daniela-kekseihin?
[/quote] Tykkään niistä hyvin paljon! :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:45"]
Mikä sun sukunimi on?
[/quote] Sukunimeä en valitettavasti paljasta. Kaikkea ei pidä kertoa kuitenkaan.. ;D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:45"]
Minun nimeni on Gabriela ja 4.luokalla yksi ilkeä poika kiusasi minua aina sanomalla Gabrieliksi. Onko sinulla samanlaisia kokemuksia?
[/quote] Ei ole onneksi ja tykkään nimestäni hyvin paljon, minusta se on kaunis. :)
Tunnen kaksi Danielaa. Montako sinä tunnet, itsesi lisäksi?
Oletko ollut tv:ssä? Erilaiset äidit ohjelmassa? :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:54"]
[/quote] En kovin montaa. :) Millaisia on tuntemasi Danielat?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:01"]
Oletko ollut tv:ssä? Erilaiset äidit ohjelmassa? :)
[/quote] En ole valitettavasti ollut. :) mutta olisi voinut olla ehkä ihan mielenkiintoinen kokemus kyllä.. !
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:54"]
[/quote] En kovin montaa. :) Millaisia on tuntemasi Danielat?
[/quote]
Toinen on nelikymppinen kolmen lapsen äiti ja toinen kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Asuvat Etelä-Suomessa, ovat oikein mukavia ja hyvää seuraa!
Kannattaako juoda hylapiimää vai -maitoa? Jos nukuttaa mutta on kiire, voiko painaa torkkunappia? Riittääkö 3x25 A normaaliin omakotitaloon? Jos on tylsä työ hyvällä paikalla, kannattaako vaihtaa mielenkiintoisempaan työhön pienemmällä palkalla?
Tunnnen yhden Mikaelan. Miksi sait tuon nimen.
Suhteesi Daniela-kekseihin?