Yleisimmät valkeat valheet?
Mitä olet itse kuullut tai kertonut?
.
Oma yleisin on se, että kerron olevani jo matkalla esim kaverin kanssa sovittuun tapaamiseen, vaikka olen vielä kotona. :D
Kommentit (51)
Rahat loppu. Bensa loppu. = Ei se nyt aina mee noinkaa, mut en jaksa olla aina menossa sinne minne kaverit pyytää.
Sori, oon just korkannu bissen, en voi enää lähtee ajaa autolla. = Toki, poikkeuksiakin tässä teen, mut en todellakaan aina ole yhen bissen jälkee lähös auton rattii.
Juu, muru tää paita makso VAAN 20 euroo (ovh. 40 euroa). Ja ei mul menny sinne parturii ku 60 euroo (jeah right!!).
"Kaikki lapset/vauvat on söpöjä". Eeei ole. Kaikki lapset on omille vanhemmille varmasti kauniita ja täydellisiä mutta samaten ku ihmiset yleensä, ei kaikkien ulkonäkö miellytä kaikkia, vaikka olisi kuin pieni.
"Mikä on vauva-palsta, en oo koskaan kuullutkaan"
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:42"]
Mitä olet itse kuullut tai kertonut? . Oma yleisin on se, että kerron olevani jo matkalla esim kaverin kanssa sovittuun tapaamiseen, vaikka olen vielä kotona. :D
[/quote]
Jonkun ostoksen hinnan valehteleminen reilustikin alakanttiin.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:42"]
Mitä olet itse kuullut tai kertonut? . Oma yleisin on se, että kerron olevani jo matkalla esim kaverin kanssa sovittuun tapaamiseen, vaikka olen vielä kotona. :D
[/quote]
Jonkun ostoksen hinnan valehteleminen reilustikin alakanttiin.
[/quote]
miehellekö? :D itse harjoitan toisinaan samaa!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:50"]
"Mul oli varmaan unohtunut puhelin äänettömälle" :)
[/quote]
Mulla jää puhelin usein äänettömälle työpäivän jälkeen, eikä kukaan usko kun sanon että on ollut äänettömällä, oikeesti!! :D
"Otin vaan yhden", käy melkein mihin tarkoitukseen vaan.
"Se oli jo rikki"
"Ei tää johdu susta, vaan musta. Mun pitää olla vaan nyt yksin"
"Asiat riitelee, ei ihmiset" Paskanmarjat, ihmiset ne just tappelee.
Varmaan mieheni ulkonäköön liittyvät. Hän on aika lailla ikääntyessään rupsahtanut, tottahan se on, mutta kehun aina hänen ulkonäköään. Olen jopa maininnut pitäväni erityisesti kaljuja miehiä puoleensavetävinä, vaikka se ei ole aivan totta :) Mies on kuitenkin ihana ja varmaan tekee tätä samaa minua kohtaan!
"Oho en huomannut sun viestiä / että olit soittanut" (Olen tosi huono vastaamaan, ei vaan jaksa)
"Se oli jo rikki, en mä tiedä yhtään mitä sille on tapahtunut" (Aina jos mogaan sanon etten tiedä mitä on tapahtunut)
"En millään pääse apuun, täytyy olla töissä" (Jos aina jankataan auttamaan samassa asiassa, aina ei vaan jaksa)
"Mulla on poikaystävä", huomaa että tulee ko. lause välittömästi kritisoivan päästä-varpaisiin-katseen saattelemana jos erehtyy JUTTELEMAAN jollekkin tytölle baarissa, jota selvästikään ei ulkonäkö miellytä
Jos kaverilla on selvästi epäsopiva vaate/kampaus/tai hän on pyöristynyt ja tiedustelee minulta, että näyttääkö hän kauhealta tai lihavalta.. Niin en kyllä millään henno sanoa totuutta ulkomuodosta, vaikka edustuskelpoisuus olisikin vähän puutteellinen.
Mulla yleisin "en nyt millään ehdi", vaikka haluan oikeasti vain ola hetken rauhassa ja yksin.
"Mul oli varmaan unohtunut puhelin äänettömälle" :)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:51"]"Ei tää johdu susta, vaan musta. Mun pitää olla vaan nyt yksin" [/quote] Ja tää kyllä vituttaa
[/quote]
Varsinkin kun huomaa seuraavana päivänä tällä yksinoloa tarvitsevalla netissä uuden treffi-ilmoituksen... :/
[/quote]
aijai :D