Mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on?
Kerrankin realistiset kuvat naisista.
http://www.nairaland.com/1433134/12-realistic-female-body-types
Kommentit (48)
Nuo Trinnyn ja Susannan vartalomallit eivät oikein toimi, koska monet malleista ovat hieman ylipainoisia ja usea ei ole täysin edustava mittasuhteiltaan. Usein vartalotyyppiin liitty tietty pituus, jotkut ovat lyhyempia kuin toiset -- tuossa kaikki olivat melko samanpituisia.
Eniten pielessä on tiimalasi. Tiimalasit ovat usein melko lyhyitä. Tiimalasivartalossa kuuluu olla kurvikas lantio, melko kookkaat rinnat, ja suhteessa niihin kapea vyötärö. Reidet eivät todellakaan ole vartalon levein kohta kuten tuossa.Tiimalasilla tuppaa usein olemaan lyhyt selkä. T & S:n mallissa Column ja Tiimalasi ovat lähes samat.
Mun mielestä päärynässä korostuu juuri pitkä selkä. Lantio ei välttämättä ole superleveä, mutta ainakin reisien yläosa on. Ja vyötärö on kapeampi kuin linkin mallissa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:11"]Apple, mallia beth ditto! :-D haukkukaa vaan, ei tunnu missään!
[/quote]
Mä näytän aika paljon kans Beth Dittolta. En todellakaan pane pahakseni. ;D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:50"]Tiimalasi. Ja olen valehtelematta lähempänä Marilyniä kuin tuota harmaaseen puettua mallia.
[/quote]
Täällä toinen. Marilyniä minusta ei saa, kun olen hyvin tumma, mutta vartalo on aina kerännyt kehuja. Olen 59 v, ja täytyy sanoa, että rinnat ovat vaan parantuneet, kun ikä on tuonut muutaman lisäkilon, onneksi oikeisiin paikkoihin. Rintani olivat aikoinaan myös erittäin maitoisat, synnytyslääkärini kehui, ettei niissä ole turhaa rasvaa!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:24"]
Nuo Trinnyn ja Susannan vartalomallit eivät oikein toimi, koska monet malleista ovat hieman ylipainoisia ja usea ei ole täysin edustava mittasuhteiltaan. Usein vartalotyyppiin liitty tietty pituus, jotkut ovat lyhyempia kuin toiset -- tuossa kaikki olivat melko samanpituisia.
Eniten pielessä on tiimalasi. Tiimalasit ovat usein melko lyhyitä. Tiimalasivartalossa kuuluu olla kurvikas lantio, melko kookkaat rinnat, ja suhteessa niihin kapea vyötärö. Reidet eivät todellakaan ole vartalon levein kohta kuten tuossa.Tiimalasilla tuppaa usein olemaan lyhyt selkä. T & S:n mallissa Column ja Tiimalasi ovat lähes samat.
Mun mielestä päärynässä korostuu juuri pitkä selkä. Lantio ei välttämättä ole superleveä, mutta ainakin reisien yläosa on. Ja vyötärö on kapeampi kuin linkin mallissa.
[/quote]
Mä oon tiimalasi, tosin ylipainoinen sellainen. Rinnanympärys ja lantio on yhtä suuret ja ne on 34cm suuremmat kuin vyörärönympärys. En nyt itseäni lyhyeksi sanoisi kun oon 169cm pitkä. Mulla on myös lyhyt vyötärö, mutta silti selkä on pitkä. Tai siis että mun kintut on lyhyet, suomeksi sanottuna oon persjalkanen :D
En mikään, olen lihaksikas, en ole yhtään ylipainoinen. X-nainen näyttäisi minulta, jos laihtuisi 10-15 kg