Mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on?
Kerrankin realistiset kuvat naisista.
http://www.nairaland.com/1433134/12-realistic-female-body-types
Kommentit (48)
Column/lollipop. Kaipaan vastaavaa miesten vartaloista! Mitä hittoa me naiset täällä katsellaa naisten vartaloita?
En mä löytänyt mun vartaloa tuolta. Oon hieman harteikas, pitkähköselkäinen (pitkä vyötärö) ja reidet on massakkaammat ja hieman lyhyet. Sääret taas luisemmat ja eivät ihan niin lyhyet. Rinnat keskikokoiset.
Apple, mallia beth ditto! :-D haukkukaa vaan, ei tunnu missään!
Mä olen pylväs, mutta niin on Nicole Kidmankin :)
Omena, siksi näytän hyvältä vain alipainoisena :(
7 tai 12 eli sello tai vaasi. isot tissit, lantio leveähkö mutta about harteiden mittainen. en osaa sanoa, onko mulla korkea vai matala maha-alue. jos laihtuisin 10kg, oisin tiimalasi. nyt on 5 kg ylipainoa.
mä oisin mieluusti tiimalasi. noista kaikista mahdollisista. se mielyttää mun silmää eniten
Tiimalasi olen, tai sello. Joka tapauksessa kurvia löytyy.
91-76-96 Olen kai tuo column? Hartioiden leveys sama kun lantion ja pitkät ohuet jalat. En ole ikinä saanut selville, että mkä vartalotyyppi mulla on. Oon kai joku sekasikiö.
Varmaan skittle tai column. Ja omenaankin on taipumusta mutta en ole niin lihava.
Olen omena olen omena olen pyöreä omena
Hankala sanoa... Olen joko bell, pear tai hourglass. Sekoitus? :D en tiedä, jonkun toisen pitäisi arvioida.
THE CORNET ja kuvassa oli jäätelötötterö :D Leveät hartiat, pienet rinnat, ei vyötäröä, kapeat lanteet, hoikat jalat. Voisin olla myös BRICK eli tiili, mutta pylly ei oo lättänä.
Ois muuten kiva nähdä myös miesten vastaava!
Skittle on mua lähinnä. Olen pitänyt itseäni myös päärynänä.
column