Kun fitness on nyt niin in, onko normimammalla enää
mitään mahdollisuuksia löytää ihanaa normimiestä vai kannattaako vaan luovuttaa suosiolla?
Kommentit (11)
Kannattaa luovuttaa. Ei yli 25-vuotiaalla tai yli 24 painoindeksillä ole muutenkaan enää mitään virkaa tässä maailmassa. Paitsi hellan ääreen kelpaa ja siivoamaan.
Kyllä läskimiehille kelpaa. Ei ne uskalla hoikkia lähestyäkkään.
En huolis mitään fitness/himotreenaaja naista kuin satunnaispanoksi. Kuka helv jaksaa sellaista vouhottamista katsella päivästä ja viikosta toiseen. Nainen sopusuhtaisena kaikkein paras. Itse olen katseenkestävä mies jolla pitkä treenitausta. Pyrin itsekin pitämään elämän tasapainoisena ja muistan myös elää sen treenaamisen ulkopuolella. Fitness-naiset on parhaimmillaankin rasittavia ja itsekeskeisiä.
Fitnessmimmit on neuroottisia, tavalla tai toisella, se on fakta. Kyllä sitä esitetään seesteistä, elämä on ihanaa -kulissia kaiken maailman blogeissa ja instoissa, mutta todellisuudessa se on vain tietynlaista näytelmää. Jos ihminen punnitsee ruokansa joka kerta ja mittaa treeninsä kalorin kulutuksen mukaan, se "ansaittu" punaviinilasillinen kynttilämeressä (näitä kuvia on blogit pullollaan) on pelkkää feikkiä. Jokainen joka tuota kurinalaista elämää ylläpitää, tietää sen myllerryksen ja morkkiksen joka pienestäkin repsahduksesta tulee. Tuollaista elämää viettävän kanssa on hemmetin rankkaa elää.
Hah haa, hauska aloitus :D
Fitness-saleiltako ne seurustelusuhteet nykyään alkaa? Ennen vanhaan alkoi baareista. Maailma muuttuu ;)
Tarvitaanhan meitä ei-niin-täydellisiä ainakin elättämään noita fitness-ihmisiä. Ei niistä kukaan ehdi täysipäiväisesti käydä töissä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:18"]
Kyllä läskimiehille kelpaa. Ei ne uskalla hoikkia lähestyäkkään.
[/quote]
Nyt meni taas termit sulla sekaisin. Kysyttiin normimammasta. Mä olen ainakin hoikka normimamma, mutta koska en ole fitnessmamma, niin mietin, että kelpaanko.
Miehenä vastaan: kelpaa norminainen. Ei tosiaan tartte olla fitnessnainen eikä minkään sortin missi tai muu puupää jota kiinnostaa lähinnä oma itse ja miltä näyttää. Semmonen akka on aivan helvetin rasittava ja yleensä ne on kireitä ku viulunkielet, ei niistä oo mitään iloa miehelle. Minä tykkään naisesta, joka tykkää liikkua normaalisti ja tykkää kulkea luonnossa, syö hyvää ruokaa, nauraa ja on kivaa seuraa. Ja rakastaa seksiä! Riittää että on normaalipainoinen ja ei edes pieni makkara vyötäröllä haittaa, asenne on tärkein. Naisilla on nykyään ihan vääristynyt kuva miltä hyvännäköinen nainen edes näyttää. Väitän, että suurin osa miehistä tykkää ennemmin vähän pehmeämmästä naisesta (en tarkota runsaasti ylipainosta) kuin jostain fitnesspimusta. Ja muutenki vähemmän meikkiä ja feikkiä on parempi ja miellyttää silmää enempi.
Ei kannata, miehiä on vaikka kuinka. Ja ainahan voi ottaa käytetyn joltakin toiselta.