Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä vartalotyypeistä sinulla on?

Vierailija
22.11.2014 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkee tiimalasi olen.

Vierailija
2/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs, Cello. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä

Vierailija
4/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiili

Vierailija
5/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:40"]

Selkee tiimalasi olen.

[/quote]

No hei, miksi alapeukku?

en ol eMarilyn, mutta vartalon malli nyt vaan on tuo, ihan kuin nainen kuvassa...siis se harmaaseen puettu.

Vierailija
6/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena

Vierailija
7/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava versio Tiimalasista.

Selloon en mee koska leveet hartiat.

Leveet hartiat, isohko rintavarustus, levee lantio, reitevä, ja vyötärö on varsin selkeästi kapeampi kuin lantio ja rintamus. Paino vaan on siellä 100kg kieppeillä.

Vierailija
8/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi. Ja olen valehtelematta lähempänä Marilyniä kuin tuota harmaaseen puettua mallia.

Vierailija
9/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tiimalasi ei ole samanlainen, mitä tuon kuvan naisella, vaikka olen ihan tavis nainen :D Mitat 90-58-90, rinnat luomu 70D ja kroppa treenattu. Ja käyn kohta hakemassa sipsipussin keittiöstä ja syön kaiken yksin leffan aikana :)

Vierailija
10/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Column vai mikä se oli missä Cameron Dias ja Nicole Kidman , oon vaan lyhyempi ku noi mutta kapea.

Vierailija
11/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ihan liikaa vaihtoehtoja ja niillä typerät nimet. Minulla on leveähköt hartiat, rinnanympärys 85 cm, vyötärö 65 cm, lantio 90 cm. Jalat ovat hoikat ja lyhyet suhteessa vartaloon.

Miten muuten esimerkiksi rintojen ja lantion yhtä suuri ympärys antaa automaattisesti tiimalasivaikutelman? Se rintojen mittahan on lähinnä "eteen" ja lantion ympärys voi levitä sivulle tai taakse. Jos tiimalasilla on leveä ja litteä takamus, eikö vaikutelma ole helposti enemmänkin päärynä,?

Vierailija
12/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo lähes kaikki harmaapukuiset oli saman mallisia? Vyötäröttömiä, tasapaksuja. Tiimalasi?? Tuskin! Pari päärynänmallista siellä oli ja yksi täysi omena, mutta ei juurikaan muita eroja. Eli niputtaisin ne kaikki johonkin "suora" vartalotyyppiin! 

Oliko tässä nyt ideana, että kaikista vyötärömakkara-muka-tavallisten-naisten-vartaloista esitetään esimerkki ja siihen ohelle julkkisten, muka-utopististen naisvartaloiden esimerkki, tyyliin tällaisina ne yleensä esitetään ja tällaisia ne oikeasti ovat? Todella outoa.

Vierailija
13/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollipop. Mutta olen lyhyt, 164 cm. Moni on noiden rakenteiden yhdistelmiä. Itsellänikin on isot rinnat mutta muuten hoikka. Lantio kapio, reidet kapeat ja peppu pieni ja pyöreä. Käsiin ei meinaa tarttua lihas hyvin ja hartiat on kapeat.

Vierailija
14/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiimalasi, samanlainen kun tuo harmaapukuinen nainen

Vierailija
15/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa pötkö jolla ei rintoja mutta ei juurikaan pyllyäkään. Läski kertyy keskivartalolle :( en ole vielä lihava mutta jotain on tehtävä etten enää lihokaan 150cm/52kg :(

Vierailija
16/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tiimalasikuvan nainen kyllä ole tiimalasia nähnytkään... muutenkin, miksi osa seisoo ihme haara-asennossa, vai ovatko vain pihtipolvisia?

Vierailija
17/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollipop kaikista eniten. 

Vierailija
18/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista kuvauksista mikään sopinut täysin. Olen kuvitellut olevani tiimalasi tai päärynä, mutta noiden mukaan nekin meni pieleen.

Mittani on 83-62-92. Eli päärynä muuten, mutta joku kohta siinä ei täsmännyt. Ehdin jo unohtaa, mikä kun vaihtoehtoja oli niin monta.

Vierailija
19/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut olevani päärynä/A-tyyppi, mutta tänään kuuntelin Yle Puhetta, jossa haastateltiin pukeutumisneuvojaa. Hän luetteli eri vartalotyypit ja yhtäkkiä tajusin, että olenkin tiimalasi/X-tyyppi. Hartiani ovat melko leveät, niin myös lantio. Nyt kun minulla on muutama kilo ylipainoa ja useampi kilo yli hyvänolonpainon, vartalon perusmuodot eivät ole niin esillä, mutta lantiolle nuo kilot ensimäisenä asettuvat.

Vierailija
20/48 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salma Hayek on kuulemma vartaloltaan just kuin minä, sanoo mieheni. Omasta mielestäni peppu on pienempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän