Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus omaan vauvaan :)

Vierailija
22.11.2014 |

Ovatko muut miettineet että omaa vauvaa rakastaa jotenkin käsittämättömän paljon? Siis onhan se jotenkin itsestäänselvää mutta on myös yllättänyt minut. En ole ollut varsinainen "vauvaihminen" aiemmin mutta nyt olen totaalisesti muuttunut vauvan myötä. Ja millaista onnea on tullut elämään hänen myötään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:11"]

Joskus se rakkaus on niin voimakasti ja järisyttävää että mä vaan rutistan pientä lähelleni, enkä haluais päästää ikinä irti. Öisin jos lapsi saa hyvin nukkuttua ni mä valvo ja tuijotan ja ihastelen enkä malta ite nukkua. Kuulostaa ku mulla olis pieni vauva, mut ei, se on jo lähes vuoden. Mä en oo koskaan ikinä ennen tuntenu tällästä. Menetyksen pelko on niin suuri..

"I could stay awake jus to hear you breathin'..."

[/quote]

Vierailija
22/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin onnekas, kun tunnet noin vauvaasi kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan molempia miestäni ja vauvaani :)
Menetyksen pelko että menetän molemmat vaikka on yläalamäkiä suhde kestää ja rakkaus molempiin ikuisesti ♥♡

Vierailija
24/24 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä miten voi rakastaa jotain niin paljon kun omaa lasta. Välillä kun vaan katson touhuiluja en voi muuta kuin hymyillä ja katso ja millään muulla ei ole väliä.Jos mietinkin mitä kamalaa voisi ttapahtua alan itkemään ja en oikeasti pystyisi enää elää jos lapselleni tapahtuisi jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme