Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla nuori ja inhota teinihelvettibaareja

Vierailija
17.01.2015 |

Vaikka itsekin olen vielä teini. En vaan saa mitään irti jostain hieltä haisevasta, pimeästä ja välkkyvästä baarista missä musiikki soi ettei omia ajatuksiakaan kuule. Olen myös hieman ujo suuren ihmismassan keskellä, joten tanssiminenkaan ei ole minun juttuni ja jään aina kavereiden kanssa baareillessa yksinään pöytään suurimmaksi osaksi iltaa kun ystävät tanssivat.

Huoh, mistähän löytäisin ikäisiäni ihmisiä, jotka pitäisivät istuskelusta hiljemmassa keskustelubaarissa juoden drinkkejä aamun pikkutunneille asti höpötellen ja nauraen. Kaiken lisäksi vaikka löytyisikin kaltaista seuraa niin ne keskustelubaarit ovat lähes poikkeuksetta k-20 :D

Missä iässä te kyllästyitte teinihelvetteihin ja siirryitte "kypsempiin" baareihin, vai jatkatteko nelikymppisenäkin kreisibailausta Onnelassa? Haaveissani on, että parisen vuotta jaksavat bailata ja sitten rauhoittuvat hieman <3

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps toimiko kappalejako? Puhelimella näkyy kappaleet, mutta koneella ei taida puhelimella tehdyillä keskusteluissa näkyä?

Vierailija
2/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ei niissä oikeasti viihdy juuri kukaan. Sama kuin keisarin uusissa vaatteissa, valtaosa ei vaan suostu sitä myöntämään. Niissä on musiikki niin kovalla, ettei toisiin saa kunnolla kontaktia Juomat on ylihinnoiteltuja ja huonolaatuisia.Lattiat on tahmeita ja lasinsirpaleiden peittämiä - muovituopeista huolimatta. Teinibaarit on jonkilainen siirtymävaihe limudiskosta aikuisten maailmaan. Ruotsinlaivojen yökerhot tuntuvat elävän tässä maailmassa aina .

On niitä hyviäkin yökerhoja, joissa on kunnon dj ja baarimikot kovia ammattilaisia, mutta niissä ikäraja on valitettavasti yleensä korkeampi. Vaihtoehtopaikkoja on, mutta niissä ei käy ne luokan suosituimmat tyypit - usein ne mielenkiintoisimmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä, koska ei ole tullut mieleenikään astua jonnediscoon.

Vierailija
4/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin pari vuotta 18v täytettyäni joka viikonloppu tälläisessä baarissa.. :D nyt oon 21v ja mietin että miksi vitussa laitoin rahani sinne..
olen elänyt ilman alkoholia kohta vuoden :)

Vierailija
5/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni on samanlainen kuin sinä:) Hänellä on ihan oma kaveripiirinsä, istuvat baarissa maailmaa parantaen, lautapelejä pelaten tai sanaristikoita täyttäen. Eli kyllä niitä löytyy. Käy muutaman kerran vuodessa toisten kavereiden kanssa noissa "helveteissä".

Vierailija
6/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän samanlainen, ikää on 20 vuotta. En ole koskaan viihtynyt missään mölybaareissa enkä muutenkaan koe mitään tarvetta lähteä baarirundille. Paljon halvemmaksi tulee juoda turvallisesti omassa kämpässä jos on pakko ottaa.

Vierailija
7/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, silloin kun olin nuori ei tommosia teinihelvettejä ollut. Ujona tyttönä kävin tanssimassa parin kaverin kanssa limpparin voimalla. Kaverit olis varmaan mieluusti juonutkin jotain, mut kun mua ei kiinnotanut, niin bailattiin vaan niin pirusti. Ja melkein viiskymppisenä voisin vielä käydä bailaamassa, mut se laiskuus ja läskit.

Vierailija
8/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tuli alaikäsenenä juotua enemmän kun sit kun täytin 18. Aika taitavasti skippasin lähes kokonaan mainitsemasi vaiheen. En vain ole klubeista tykännyt, joten jätin lukiobileet ja klubijatkot välistä. Nykyään minä 22 v ja jotkut kaverini viihdytään Kallion tai keskustan pubeissa paremmin. Mutta silti moni vielä tanssimaankiin haluaa, esim. veljeni kavereineen lähenee kolmeakymmentä mutta bilepaikkoina ale ja milli. Onha siel millis vähemmän 18 v porukkaa mutta yhgh.

Vierailija
9/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität "kypsempien" paikkoihin, niin joko ikä ei riitä, tai sua pidetään pentuna :D Mun kaverit ovat pääasiassa 25-30-vuotiaita ja tuntemattomat pitää mua "pentuna, joka roikkuu vanhemmissa kiinni", tai ihan suoraan "pyrkyrihorona".

n18

Vierailija
10/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä keikoilla ja pubeissa.

Vierailija
11/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:12"]Voi kuule, ei niissä oikeasti viihdy juuri kukaan. Sama kuin keisarin uusissa vaatteissa, valtaosa ei vaan suostu sitä myöntämään. Niissä on musiikki niin kovalla, ettei toisiin saa kunnolla kontaktia Juomat on ylihinnoiteltuja ja huonolaatuisia.Lattiat on tahmeita ja lasinsirpaleiden peittämiä - muovituopeista huolimatta. Teinibaarit on jonkilainen siirtymävaihe limudiskosta aikuisten maailmaan. Ruotsinlaivojen yökerhot tuntuvat elävän tässä maailmassa aina .

On niitä hyviäkin yökerhoja, joissa on kunnon dj ja baarimikot kovia ammattilaisia, mutta niissä ikäraja on valitettavasti yleensä korkeampi. Vaihtoehtopaikkoja on, mutta niissä ei käy ne luokan suosituimmat tyypit - usein ne mielenkiintoisimmat. 
[/quote]

Näyttää minun kaverit ainakin tykkäävät, ei suostu millään tulemaan muihin kuin kreisibailauspaikkoihin vaikka kuinka anelen :D Vai menevätkö sitten kun muutkin menevät, mene ja tiedä...

Täällä missä asun on juurikin muutama laadukkaampi yökerho, mutta toisessa ikäraja lähes aina 21 ja toisessa 30, poislukien erikoistilaisuudet ja hiljaiset illat.. Ei tällainen 18v ikinä pääsisi sinne vielä

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:20"]Mun tyttäreni on samanlainen kuin sinä:) Hänellä on ihan oma kaveripiirinsä, istuvat baarissa maailmaa parantaen, lautapelejä pelaten tai sanaristikoita täyttäen. Eli kyllä niitä löytyy. Käy muutaman kerran vuodessa toisten kavereiden kanssa noissa "helveteissä".
[/quote]

Kuulostavaa ihanalta!! Juuri tuollaista kaipaan :) Mistähän kiven kolosta löytäisi saman henkisiä ihmisiä täältäpäin suomea :(

Vierailija
12/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perhana, korjatkaa jo nämä lainaukset niin ei mene oma viesti lainauksen sisään :D vai enkö vain osaa

Vierailija
13/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet? :)

Vierailija
14/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rauhallisemmasta menosta itsekin. Kuulostat mukavalta tytöltä. Et haluaisi joskus viettää iltaa minun ja ystävieni seurassa? :) M35

Vierailija
15/20 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:39"]Nautin rauhallisemmasta menosta itsekin. Kuulostat mukavalta tytöltä. Et haluaisi joskus viettää iltaa minun ja ystävieni seurassa? :) M35
[/quote]
Olet ällöttävä.

Vierailija
16/20 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas harmittaa, etten kehtaa enää mennä teinihelvetteihin. Olen 40, tykkäisin edelleen tanssia, mutta aikuisempien paikkojen musiikki on ihan hirveää paskaa :( Pubissa pelkkä istuskelu on tylsää.

Vierailija
17/20 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:02"]
Huoh, mistähän löytäisin ikäisiäni ihmisiä, jotka pitäisivät istuskelusta hiljemmassa keskustelubaarissa juoden drinkkejä aamun pikkutunneille asti höpötellen ja nauraen. Kaiken lisäksi vaikka löytyisikin kaltaista seuraa niin ne keskustelubaarit ovat lähes poikkeuksetta k-20 :D
[/quote]

Mäki niiin haluisin tällästä :(

Vierailija
18/20 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:02"]

Vaikka itsekin olen vielä teini. En vaan saa mitään irti jostain hieltä haisevasta, pimeästä ja välkkyvästä baarista missä musiikki soi ettei omia ajatuksiakaan kuule. Olen myös hieman ujo suuren ihmismassan keskellä, joten tanssiminenkaan ei ole minun juttuni ja jään aina kavereiden kanssa baareillessa yksinään pöytään suurimmaksi osaksi iltaa kun ystävät tanssivat. Huoh, mistähän löytäisin ikäisiäni ihmisiä, jotka pitäisivät istuskelusta hiljemmassa keskustelubaarissa juoden drinkkejä aamun pikkutunneille asti höpötellen ja nauraen. Kaiken lisäksi vaikka löytyisikin kaltaista seuraa niin ne keskustelubaarit ovat lähes poikkeuksetta k-20 :D Missä iässä te kyllästyitte teinihelvetteihin ja siirryitte "kypsempiin" baareihin, vai jatkatteko nelikymppisenäkin kreisibailausta Onnelassa? Haaveissani on, että parisen vuotta jaksavat bailata ja sitten rauhoittuvat hieman <3

[/quote]

Ikärajat toimii puhtaasti naamarajalla. Jos olet hyvännäköinen ja olemukseltasi aikuinen eli et ole (lärvikännissä, kovaääninen, tai kiroile), pääset baariin kuin baariin sisään. Aivan sama onko kyseessä K20 vai K24 yökerho tai pubi. Ikärajat on tehty sitä varten, että on helpompi suodattaa asiakaskuntaa.

Vierailija
19/20 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla tai karkeasti missä päin Suomea vaikutat? Haluaisin suositella jotakin, joka voisi sopia sinunlaisillesi.

Vierailija
20/20 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssilavalle. Siellä on paljon nuoria eikä ryypätä vaan ideana on pitää hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme