Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni on Suomen tyhmimpiä ihmisiä.

Vierailija
22.11.2014 |

Muistan kun 5 vuotta sitten kun tapasimme se oli hellyttävää, että hän oli niin höpsö. Vuosi vuodelta on alkanut enemmän kyrsiä ihminen joka ei tajua mitään. Kaverit valittaa kun vaimot ei ymmärrä jalkapallon paitsiosääntöä, mutta kun yrittää emännälle selittää yksinkertaisintakaan asiaa se ei mene jakeluun. Miten on edes amiksen läpäissyt en tajua.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös todella paljon kun ihmiset eivät edes yritä tosissaan ymmärtää asioita silloinkaan vaikka olisi rahkeita. Koko lapsuuden ja nuoruuden suosituimpia Suomen koulumaailmassa ovat yleensä he, jotka ovat coolisti välinpitämättömiä ja rennon tyhmän oloisia. Tytöt kikattelee ja pojat leijuu vitosillaan, tietänette mitä tarkoitan. Kun se on jäänyt päälle, sitä on vaikeaa muuttaa.

Tietenkään kaikki eivät geneettisesti kykene saavuttamaan nopeaa ymmärtämistä kaikilla elämän osa-alueilla, vaikka vakavissaan yrittäisivätkin, ja silloin on todella loukkaavaa haukkua tyhmäksi. Lyötyä ei tarvitse lyödä.

Mitä jos keskustelisit asiasta hänen kanssaan vakavissasi? Muista osoittaa rakkaus, välittäminen ja kunnioitus sekä toive tämän kehityksestä. Voit vastavuoroisesti kuunnella hänen muutostoiveesi sinusta, jolloin keskustelu ei ole yksipuolista osoittelua ja tällöin tasa-arvoisempaa. Jos ei toimi, niin on parasta että molemmat jatkatte elämässänne eteenpäin erillänne.

Vierailija
62/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rakastuit naiseesi, koska hänen rinnallaan tunsit itsesi niin älykkääksi - suoranaiseksi neroksi. Miksei se riitä sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:19"]

Tuskin itsekään mikään valopää olet kun tyhmään rakastuit. Katsos, vakka kantensa valitsee.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
64/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä suutunut

Vierailija
65/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eukko olis älykkö, ap olisi varmaan nyt valittamassa naisensa besserwisseröinnistä. 

Vierailija
66/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua ainakin ärsyttäis jos mies ei yksinkertaisiakaan asioita tajuais. Tosin en varmaan ihastuisi sellaiseen henkilöön jos tästä ominaisuudesta tietäisin.

Vierailija
67/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:14"]

Mikä siinä paitsiossa voi olla niin vaikeaa tajuta että jokainen nainen sitä kysyy, yleensä joka ottelussa uudestaan?

[/quote]

Paitsio on ihan helppo tajuta, mutta miksi kummassa tuollainen sääntö on alun alkaen pitänyt keksiä? Jotta miehillä olisi jotakin kinan ja nalkutuksen aihetta loppuillaksi ja pahimmassa tapauksessa seuraavaan turnaukseen saakka?

Vierailija
68/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi ymmärtää ihmisiä, jotka valitsevat kumppaninsa ulkonäön tai vaikka rahan ja statuksen perusteella, ja sitten viitsivät itkeä kun toinen onkin tyhmä tai ärsyttävä. Esim. pettämistä tai väkivaltaisuutta ei usein voikaan ennakoida, mutta miten muka et kumppania valitessasi huomannut, että hän on tyhmä?

Vierailija
69/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pidän tyttöystävän hönöyttä jotenkin todella kiihottavana piirteenä. Panettaa hulluna ku toi on vähän yksinkertanen, ni voin ohjastaa sitä miehisellä järjenkäytölläni sänkyhommissaki. ;) Hyvä vaa, ettei oo fiksu nii toimitaa mun pään mukaan ja helpompi esim. valehdella, jos on pakko.

Vierailija
70/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipo mies on mies pahinta lajia. Ap vaikuttaa pahasti miehelle, jonka kanssa olisi raskas elää.

Vierailija
71/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:23"]

[/quote]

Ei se voi olla mysteeri normaaliälyiselle ihmiselle. Sanoin hänelle, että kansi estää lämpöä haihtumasta jolloin vesi kiehuu nopeammin.

ap.

[/quote]

ok, osasit selittää, vastaus hyväksytty.

Vierailija
72/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on alkanut ärsyttää kun mies ei tajua jotain ihan normaaleja asioita, yritäppä puhua mistään muusta kun urheilusta nii toinen ei osaa muodostaa yhtä ainoaa mielipidettä asiasta. 5 vuotta myös yhdessä. Mitään huumoriakaan ei tajua jos se vaatii vähänkään miettimistä. Ei muakaa kotona hulluna kiinnosta puhua politiikasta tai miettiä filosofisia asioita mut ois joskus kiva vaihtaa ajatuksia vaikka mielenkiintosesta uutisesta. Meillä on kuitenkin yhteinen lapsi niin ei nyt tee mieli erota tuon takia.

Vierailija
73/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut miehen suusta, että olen liian älykäs ja miehistä on noloa olla älyllisesti naisen varjossa. Voisit nauttia omasta "ylivertaisuudestasi", sitäkin joku kadehtii.

Vierailija
74/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teille kaikille ei oo niin suuri asia joku kumppanin hönöys, mutta ainakin mulle se olis todennäköisesti suht iso asia, hölmöyden määrästä riippuen ihan kynnyskysymys. En mulla riitä kärsivällisyys aina selittää toiselle kaikenlaisia asioita, edes kaverisuhteissa. En toisaalta ole varma puhunko enemmän juttuja jotka ei yleensä kuulu ihmisten jokapäiväiseen elämään, mutta mun elämään ne kuuluu joten kumppani ei saa olla mikään tonttu. Eikä sellainen ihminen välttämättä jaksais mun kepeitäkään analyysejä muutenkaan.

Vierailija
75/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää 100 %:n varmasti vihervasmmistoa? Siinä porukassa järki on rasismin kaltainen vihollinen.

Vierailija
76/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:07"]

Itse olen kuullut miehen suusta, että olen liian älykäs ja miehistä on noloa olla älyllisesti naisen varjossa. Voisit nauttia omasta "ylivertaisuudestasi", sitäkin joku kadehtii.

[/quote]

Tollaset miehet on itse aika... no, pöljiä jollain tasolla. Mitä muutakaan voi olla, jos ei kestä älykästä kumppania?
Mun mies on sanonut älyn yhdeksi parhaimmista puolistani. Onhan se kivaa kun voi oikeasti keskustella asioista eikä esimerkiksi vain leikkiä näyttelyesinettä.

Vierailija
77/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:14"]

äänestää 100 %:n varmasti vihervasmmistoa? Siinä porukassa järki on rasismin kaltainen vihollinen.

[/quote]

Persuko olet? Kaikki puolueet on heittäneet aivonsa narikkaan jo kauan sitten.

Vierailija
78/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä vastauksia. Varmaan naisilta, jotka eivät itsekään ole penaalin terävimpiä kyniä eivätkä siksi tunnista tilannetta kun eivät ole koskaan vastaavassa olleet.

Kyse on ihan samanlaisesta asiasta kuin mikä tahansa toisessa ärsyttävä asia. Toisen tapa tehdä jotain. Mutta tietynlainen tyhmyys ja käsityskyvyn erilainen (heikompi) taso on asia, joka voisi saada ainakin itseni raivon partaalle vähitellen. En tiedä mitä ap on ajatellut suhteen alussa, luultavasti muut asiat ovat vieneet mennessään ja arvot ovat olleet toisenlaiset silloin, mutta tuo on ihan inhimillistä, että asia alkaa rassaamaan ajan myötä. On syytä harkita tarkasti mitä haluaa elämältään ja pystyykö rakastamaan ja jakamaan arkensa ihmisen kanssa, joka käy hermoille.

Vierailija
79/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:43"]

Ap tekee nyt palveluksen sille vaimolleen kun jättää heti. Parempi vaikka sillan alla kuin kaltaisesi miehen vaimona ;)

[/quote]

Hä? Kyllähän se on oikeus ja reiluus, että joku vähän tolkullisempi ottaa sen hölmöläisen hoteisiinsa. Jos kaikkein yksinkertaisimmat pariutuisi keskenään, niin mitäs siitä sitten tulisi, muuta kuin kauhea sähkölasku, pohjaan palaneita soppakattiloita ja palokunta?

Vierailija
80/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:43"]

Ap tekee nyt palveluksen sille vaimolleen kun jättää heti. Parempi vaikka sillan alla kuin kaltaisesi miehen vaimona ;)

[/quote]

Hä? Kyllähän se on oikeus ja reiluus, että joku vähän tolkullisempi ottaa sen hölmöläisen hoteisiinsa. Jos kaikkein yksinkertaisimmat pariutuisi keskenään, niin mitäs siitä sitten tulisi, muuta kuin kauhea sähkölasku, pohjaan palaneita soppakattiloita ja palokunta?

[/quote]

Vaan onko se reilua sille tolkullisemmalle... Eikä hölmöys tarkoita ettei osaisi laskuja maksaa tai tehdä ruokaa.