Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni on Suomen tyhmimpiä ihmisiä.

Vierailija
22.11.2014 |

Muistan kun 5 vuotta sitten kun tapasimme se oli hellyttävää, että hän oli niin höpsö. Vuosi vuodelta on alkanut enemmän kyrsiä ihminen joka ei tajua mitään. Kaverit valittaa kun vaimot ei ymmärrä jalkapallon paitsiosääntöä, mutta kun yrittää emännälle selittää yksinkertaisintakaan asiaa se ei mene jakeluun. Miten on edes amiksen läpäissyt en tajua.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, oma naiseni on aika höpsö, mutta muuten ihana ihminen ja rakastan häntä yli kaiken. En pidä itseäni minään nerona vaikka teenkin töitä missä älyä tarvitsee, työasiat jää kuitenkin töihin eikä ole kotona tarve pohdiskella jotain elämää suurempia filosofisia pohdiskeluja. Koti on minulle paikka jossa voin rentoutua ilman suorituspaineita ja olla ihmisen kanssa jota rakastan, sekä saan häneltä läheisyyttä.

Vierailija
22/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei oikeesti kiinnosta ne asiat mitä koitat selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko susta spedeltä?

Vierailija
24/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:23"]

Kansi ei kuulemma vaikuta veden kiehumiseen koska kattila lämpenee pohjasta.

ap.

[/quote]

Tee empiirinen testi.

Vierailija
25/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK joku paitsio. Sen sijaan yhteiskunnalliset asiat, historia, kirjallisuus ja oikeastaan ihan mikä vaan kiinnostaa. Vaikka nyt moottorit. Harrastamme mieheni kanssa moottoripyöräilyä ja mieheni tekee kaikki huollot itse. Mieheni on itseoppinut kotimekaanikko, ja häneltä voin aina kysellä moottoripyörän tekniikkaan liittyviä juttuja. En ole mitenkään tekninen ihminen, mutta tykkään, kun joku kertoo, miten asiat toimivat, vaikka nyt sitten erilaiset moottorit tai ihmiskeho.

Vierailija
26/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:14"]

Mikä siinä paitsiossa voi olla niin vaikeaa tajuta että jokainen nainen sitä kysyy, yleensä joka ottelussa uudestaan?

[/quote]

No se vaan on sellaista esittämistä, että te pääsette loistamaan tiedoillanne :) Me naiset ollaan niin kilttejä.

[/quote]

Se on ärsyttävää! Häiritsette  peliän seuraamista.

Vierailija
27/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos hänen tyhmyytensä ei ole vaarallista laatua. Varmasti on vikoja sinussakin.

Vierailija
28/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää tyhminä ihmisiä joita kiinnostaa joku urheilu..

Vierailija
29/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

[/quote]

Repesin:D 

Nyt ymmärrän, miksei jaksa naurattaa montaa kertaa hihhih Koeta kestää!

Vierailija
30/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:22"]

Monet miehet pelkää fiksuja naisia. Minä olen sekä kaunis että fiksu ja monet miehet melkein juoksee karkuun. Onneksi yksi uskalsi pysähtyä kohdalle.

[/quote]

Jotenkin uskallan epäillä... Jotenkin naisista, jotka ovat tuota mieltä, että miksi miehet heitä pelkää, tulee mieleen, että se johtuu kyllä aivan muusta.

Vierailija
31/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että hän on löytänyt vertaisensa puolison.

Jalkapallon ymmärtäminen on pösilöiden idea hauskuudesta.

Vierailija
32/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:28"]

Monet miehet pelkää fiksuja naisia. Minä olen sekä kaunis että fiksu ja monet miehet melkein juoksee karkuun. Onneksi yksi uskalsi pysähtyä kohdalle.

[/quote]

Jotenkin uskallan epäillä... Jotenkin naisista, jotka ovat tuota mieltä, että miksi miehet heitä pelkää, tulee mieleen, että se johtuu kyllä aivan muusta.

[/quote]

Jep, joidenkin naisten tyyli vierittää vika miesten syyksi, kun itseasiassa onkin vain kusipää eikä älykkyydellä ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
33/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:14"]

Mikä siinä paitsiossa voi olla niin vaikeaa tajuta että jokainen nainen sitä kysyy, yleensä joka ottelussa uudestaan?

[/quote]

No se vaan on sellaista esittämistä, että te pääsette loistamaan tiedoillanne :) Me naiset ollaan niin kilttejä.

[/quote]

Se on ärsyttävää! Häiritsette  peliän seuraamista.
[/quote]

Joko kannattaa lopettaa urheilun seuraaminen TAI sit laittaa eukko ulkoruokintaa pelin ajaks.
Onneks olen löytäny miehen jota ei urheilu kiinnostaa ollenkaa!

Vierailija
34/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:14"]Mikä siinä paitsiossa voi olla niin vaikeaa tajuta että jokainen nainen sitä kysyy, yleensä joka ottelussa uudestaan?
[/quote]
Hyvä kysymys. Itsekin joudun kysymään joka kerta ja silti en oikein ymmärrä. Olen nelikymppinen mies, joten tuskin tuo ihan sukupuolisidonnainen ongelma on.

Vierailija
35/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:28"]

[/quote]

[/quote]

Jep, joidenkin naisten tyyli vierittää vika miesten syyksi, kun itseasiassa onkin vain kusipää eikä älykkyydellä ole mitään tekemistä asian kanssa.

[/quote]

Niinpä. Ihan kuin kaikki me naiset, joita miehet eivät pelkää, emme yksinkertaisesti voisi olla fiksuja! Hohhoijjakkaa...

Ja jos naista mies pelkää niin keksin sille kyllä muitakin syitä.

Vierailija
36/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:10"]

Jos kyrsii, miksi olet yhä hänen kanssaan?

[/quote]

Taas tämä. Miksei ihmiset enää halua hyväksyä toisten vikoja? Toista sellaisena, kuin tämä on? Tai yrittää edes. En nyt tarkoita minkään vahingollisten ominaisuuksien hyväksymistä...

[/quote]

Jos aloitta keskustelun siitä, että aluksi oli kiva höpsö ja viisi vuotta myöhemmin jo kyrsii, en voi olla ihmettelemättä, miksi jatkaa suhdetta. Höpsö / tyhmä ei muutu siitä miksikään, ja aloittaja tuskin voi muuttaa omaa suhtautumistaan, koska se on spontaanisti muuttunut ihan itsekseen ajan kuluessa tuohon suuntaan. Jäljelle jää vain kolmas vaihtoehto, katkaista yhteys.

Ai miksi ei pidä yrittää sietää? Koska parisuhteessa ollaan toisen kanssa joka päivä. Jos kyrsii joka ikinen päivä, koska on parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka ominaisuudet saavat sen aikaan, se laskee omaa elämänlaatua pahemman kerran. On eri asia sietää vikoja esim. toisaalla asuvissa vanhemmissaan tai kerran viikossa tavattavassa parhaassa kaverissa kuin seurustelukumppanissa. Seurustelukumppani on liian lähellä ollakseen mitään muuta kuin juuri itselle sopiva.

Siksi taas tää.

Vierailija
37/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä on eri tarpeet. Ei kaikki edes kaipaa älyllistä keskustelua tai edes autolla-ajotaitoa tai sitä, että puoliso tajuaisi politiikasta jotain. Pääasia on sen kanssa ottaa eteen. Toinen taas arvostaa älyä ja tietoa ja sopeutuu ulkonäköön. Kukin saa mitä tarvitsee. Ap:n tarpeet ovat ehkä vuosien aikana muuttuneet, mutta minkä se nainen sille voi? Aika epäreilua heivata nainen pellolle pelkän tyhmyyden takia jos kuitenkin esim. se ulkonäkö on ap:lle sopiva. Naida naksuttele sitä nyt kun sen takia sen otit. Joku toinen mies tulee älyllisesti haastetuksi ja saa ehkä tottua seksuaalisiin perversioihin jonkun älykkäämmän naisen kanssa, mutta se nainen saattaa olla tissitön tai vaikka ylipainoinen...

Vierailija
38/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

[/quote]

No selitä sinä nyt meille, miksi vesi kiehuu nopeammin kun kansi on päällä, niin pystymme paremmin arvioimaan omat kykysi?

Vierailija
39/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

[/quote]

Eli naisesi sentään ajattelee! Sille ei sitten paljon voi, jos tiedot, kiinnostus ja äly eivät riitä siihen, että ajattelussa olisi laatua myös. Hevosenikin tietää, että kun kylki kutiaa, siihen ylettyy paremmin hampailla kun kävelee ensin kolme askelta taaksepäin. Yritäpä todistaa sille se tieto vääräksi, temppuhan toimii joka kerta... Mutta toisaalta hevoseni on minua viisaampi sosiaalisissa tilanteissa. Toivottavasti teilläkin on joku asia, jossa sinä olet se hönö.

Vierailija
40/97 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:10"]

Jos kyrsii, miksi olet yhä hänen kanssaan?

[/quote]

Taas tämä. Miksei ihmiset enää halua hyväksyä toisten vikoja? Toista sellaisena, kuin tämä on? Tai yrittää edes. En nyt tarkoita minkään vahingollisten ominaisuuksien hyväksymistä...

[/quote]

Jos aloitta keskustelun siitä, että aluksi oli kiva höpsö ja viisi vuotta myöhemmin jo kyrsii, en voi olla ihmettelemättä, miksi jatkaa suhdetta. Höpsö / tyhmä ei muutu siitä miksikään, ja aloittaja tuskin voi muuttaa omaa suhtautumistaan, koska se on spontaanisti muuttunut ihan itsekseen ajan kuluessa tuohon suuntaan. Jäljelle jää vain kolmas vaihtoehto, katkaista yhteys.

Ai miksi ei pidä yrittää sietää? Koska parisuhteessa ollaan toisen kanssa joka päivä. Jos kyrsii joka ikinen päivä, koska on parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka ominaisuudet saavat sen aikaan, se laskee omaa elämänlaatua pahemman kerran. On eri asia sietää vikoja esim. toisaalla asuvissa vanhemmissaan tai kerran viikossa tavattavassa parhaassa kaverissa kuin seurustelukumppanissa. Seurustelukumppani on liian lähellä ollakseen mitään muuta kuin juuri itselle sopiva.

Siksi taas tää.

[/quote]

Mä näen kyllä, että nimenomaan aloittaja voi muuttaa suhtautumistaan. Miksi hän muuten olisi tehnyt tämän aloituksen, ellei hakisi näkökulmia asiaan, joiden avulla jatkaa? Elämässä on pakko oppia hyväksymään asioita sellaisina kuin ne ovat, muuten on onneton jatkuvasti. Kyllä minua ainakin toisen jättäminen harmittaisi, en ole niin sydämetön ihminen.