Ostin 63 000€:n Volvon käteisellä.
Kommentit (56)
Olen nainen, joten mulla ei ole pippeliä :)
Joo, makujahan on monia. Tykkään mäkin volvon lisäksi monista muistakin merkeistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:42"]
Onko mini pippelisi nyt isompi? Homo!
[/quote]
Homot ei aja volvolla!
:D onse kumma kun kateelliset tulee ja yrittää osoittaa kuinka "huono" tämä kauppa oli ja että toiset voi ilman kovaa duuniakin tollasii ostella. Tai kyllähän ap vähän ylimielisesti tästä ilmaisi asiansa. Kumminkin onneksi olkoon sinulle! Nauti ja olet sen työsi jälkeen todennäköisesti ansainnutkin:)!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:45"]
:D onse kumma kun kateelliset tulee ja yrittää osoittaa kuinka "huono" tämä kauppa oli ja että toiset voi ilman kovaa duuniakin tollasii ostella. Tai kyllähän ap vähän ylimielisesti tästä ilmaisi asiansa. Kumminkin onneksi olkoon sinulle! Nauti ja olet sen työsi jälkeen todennäköisesti ansainnutkin:)!
[/quote]
Kiitoksia kovasti!
Ap
Anteeksi tarkoitin tietenkin panovyötäsi. Oletko kujetusalalla kun käsittääkseni useimmat rekkalesbot ovat?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:22"]
Tyhmä. Autorahoitukset on niin halpoja nyt. Oolisit voinus sinoittaa tuon 63 tonnia johonkin fiksumpaan.
[/quote]Työtön ei saa lainaa
[/quote]Paitsi ettei se ole aina kateellisuutta vaan sääliä rahanmenoa kohtaan. Autoon...oikeesti.
Miksi sääliä jotai ihmistä, jolla on varallisuutta ostaa kalliskin auto? Pitäskö kaiken mammonan antaa vaan maata tilillä?
Jokasen oma asia mitä tekee. Jos on varaa ostaa kallis auto ilman, että henkilö auton ostamisen jälkeen joutuu miettimään milläs nyt laskut maksetaan ja ruokaa ostellaan - niin antaa ostaa! Ei oo keltään pois.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:58"]
[/quote]Paitsi ettei se ole aina kateellisuutta vaan sääliä rahanmenoa kohtaan. Autoon...oikeesti.
[/quote]
Minä pistin omaani yli tuplasti sen mitä ap, turha mua siitä kenenkään on sääliä. Ostin sellaisen auton jonka halusin ja tarvitsin, ja se nyt sattui maksamaan. Käytä sä omat rahasi mihin haluat.
Paljonko sait käteisakennusta ja kaupanpäällisiä? Joo, sijoittaa tuo olis pitänyt ja maksaa tuotolla rahoitusta. Raha ois poikinu sulle...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:32"]
Paljonko sait käteisakennusta ja kaupanpäällisiä? Joo, sijoittaa tuo olis pitänyt ja maksaa tuotolla rahoitusta. Raha ois poikinu sulle...
[/quote]
lässynlässyn
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:32"]
[/quote]
lässynlässyn
[/quote]
Joo kiva lässyttää kun on toista miltsii poikivaa
Siis autokauppiathan antaa vaikka mitä kun niitä käy huudattamassa ostajana, perään soittavat et tuu takas
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:32"] Paljonko sait käteisakennusta ja kaupanpäällisiä? Joo, sijoittaa tuo olis pitänyt ja maksaa tuotolla rahoitusta. Raha ois poikinu sulle... [/quote] lässynlässyn [/quote] Joo kiva lässyttää kun on toista miltsii poikivaa
[/quote]
No onpa paljon! :D
Merkki oli minulle tuntematon, joten jouduin googlaamaan. Onpa kaunis auto. Onnea hyvistä kaupoista!
http://www.bilia.fi/rakenna-oma-volvo?gclid=CIa30-XUjsICFeaWtAodszQAeQ
[/quote]
Niin ja mä taas säälin että kovalla työnteolla on hankkinut... Kun toiset saa ilmankin sitä. Että mitä lesoamista tuossa sitten oli, ainakaan mulle ei mitään. Mutta ei tullu ap:lle mieleen, uskoo vain, että kaikkihan ne rahansa aina saa kovalla työnteolla. Kun ei se vaan niin mee...
Hyvä ap, mutta itse olisin ostanut MB:n.