Miten saada kumppani jos ei etsi?
Niin miten saada kumppani jos ei etsi sitä? Esim ei käy baareissa ei ole mitää deittisovelluksia. Tuntuu vain olevan niin mahdotonta saada nainen.
Kommentit (118)
Mäkään en kai oo panostanut tarpeeksi.. vanhentunut lihonut ja tukkaki lähtenyt.. Ihmekkös tässä yksin ollaan.
Ei naiset kato päälle.. ei tule vain missään juttelemaan.. itse en uskalla lähestyä nättiä naista.. antaa heti pakit tavis lihavalle miehelle.
Hiljanen keskustelu saa yksin porista, antaa olla.
Ihmiset on outoja.. ekana hetki kirjotellaan loppuu vastaaminen ku seinään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on outoja.. ekana hetki kirjotellaan loppuu vastaaminen ku seinään.
Kirjoitat samalla Suomi24 puolella "M36":na.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko miehet odottaa että naiset pysäyttää miehen lenkkipolulla tai kaupassa ja alkaa pyytelemään tuosta vaan treffeille.
Menkää tapahtumiin, harrastuksiin, vapaaehtoistyöhön, hankkikaa uusia kavereita niin piirit laajenee jne. Jos oikein halua niin kerätkää sinkkuporukka ja pitäkään sinkkuiltoja jonne jokainen kutsuu omia sinkkututtuja. Kaikki vaan kitisevät kotona.Itse kun olin sinkku niin en todellakaan olisi lähtenyt jonkun täysin randomin tyypin kanssa treffeille, siis jos olisi vaan pysäyttänyt kadulla ja kysynyt treffeille. Tinderissäkin täytyi ekaksi hieman jutustella ja tutustua ennen ekoja treffejä. Jos kirjoittelu ei sujunut niin en lähtenyt.
Itse löysin tinderistä mieheni.
Tuo randomin lähestyminen on kaikkein varmin tapa saada pakit. Minua on tosi monesti lähestytty sillä tavalla, enkä ole koskaan treffeille lähteyt. Pitäisi olla hemmetin hyvännäköinen mies ja tehdä ulkonäöllään vaikutus jotta lähtisin. Aika kaukana ovat rimastani tähän asti olleet.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kirjota.
Älä selitä.
Minäki haluan vain kaunista lähestyä. No juuri pakit saa melkee aina.. siksi ei jaksa enää yrittääkkään. helpompi olla yksin aina
Jos en saa perus nättiä lihavaki käy.. niin olen mieluiten yksin.
Suomalaiset naiset eivät edes ole kovin kauniita kun harvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaamalla ihmisiä normaalisti arjessa, kavereita, sukulaisia, opiskelu- tai työkavereita, harrastuskavereita... Kohtelemalla naisia ihmisinä, joiden kanssa voi jutella ihan muuten vain ilman ajatusta että pitää saada nainen.
Kuormasta ei syödä, joten työkaverit on pois luvuista.
Onneksi en ollut kuullut tätä typerää sääntöä, muuten en olisi mennyt työkaverin kanssa naimisiin ja saanut lapsia hänen kanssaan.
Joo en sitte tiedä miten on niin vaikea löytää kumppani.. ei oikein tiedä miten sen saisi
Olemalla nainen.
Tai jos olet mies, kuten taisit siis ollakin, niin voin luvata että kumppaniehdokkaita löytyy pilvin pimein, kunhan löydät sen ensimmäisen kumppanin.
No ei kyllä löydä.. olen etsinyt ja käynyt ennen baareissakin. Yksin tässä ollaan kun ei kelpaa omana itsenään.
Riippuu pituudestasi ja naaman luustostasi kiinnostatko naisia nykypäivänä. Ja Helsingin alueella tavis valkoinen mies on ehkä vähiten haluttua kamaa.
Se on vaa että ylipainonen tavallisen näkönen mies ei helposti kelpaa nykyään.