Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada kumppani jos ei etsi?

Vierailija
30.09.2021 |

Niin miten saada kumppani jos ei etsi sitä? Esim ei käy baareissa ei ole mitää deittisovelluksia. Tuntuu vain olevan niin mahdotonta saada nainen.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. En edes käy missään, jos ei lähikauppaa lasketa ja siellä ei naiset pahemmin tule juttusille.

Vierailija
2/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis etsit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tule missää juttusille. Eivät kato ees päälle.

Vierailija
4/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tunkenu töissä kassalla ja liikennevaloissakin joskus miestä tyrkylle. Kai hame ja korkkarit tulkitaan sit kutsuksi, nykyään harvemmin pidän.

Miehenä tuskin mistään.

Vierailija
5/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkee jos miettii tosissaa niin melkee mahdotonta se on löytää ketään. Naiset muuttunu ja monet on niin nirsojakin varsinkin noi nuoremmat naiset.

Vierailija
6/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis niinku kiva kun naisetki lähestyis ja tulis vaikka juttelee ihan sama vaikka lenkkipolulla :D.

Vierailija
7/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen itse yrittäny vähä moikata mutta nainen ei katso ees päälle. Nopeasti kävelee kiireellä ohi kun ei kiinnosta.

Vierailija
8/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse löytää kumppanin jo pikkuhiljaa. Olen kyllästynyt baareihin ja siihen menoo ja nettijutut on jatkuvasti yksipuolista.. yhteydenotot viestit. 

9/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä vaan Ap'lle että ei sinun välttämättä kannata ruveta hopeaketuksi ja luottaa sitten hopeaketun charmiin.

Nimimerkillä: kokemuksen syvällä rintaäänellä, hiljaista on😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamalla ihmisiä normaalisti arjessa, kavereita, sukulaisia, opiskelu- tai työkavereita, harrastuskavereita... Kohtelemalla naisia ihmisinä, joiden kanssa voi jutella ihan muuten vain ilman ajatusta että pitää saada nainen.

Vierailija
11/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamalla ihmisiä normaalisti arjessa, kavereita, sukulaisia, opiskelu- tai työkavereita, harrastuskavereita... Kohtelemalla naisia ihmisinä, joiden kanssa voi jutella ihan muuten vain ilman ajatusta että pitää saada nainen.

Kuormasta ei syödä, joten työkaverit on pois luvuista.

Vierailija
12/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tule kotoa hakemaan. Etsimättä mahdollisuudet ovat heikot. Voi myös sopeutua olemaan sinkku. Voit nähdä senkin hyvät puolet.

Vierailija
13/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kuluneempaa sanontaa enää olla? Ehkä ne sun työkaverit ei vaan ole kiinnostuneita susta…

Vierailija
14/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin muistella, koska, jos koskaan, olisi joku nainen tullut juttelemaan. En muista sellaista tapahtuneen.

M44

Vierailija
15/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiston penkiltä voisi löytää seuraa. Myös kaupat aloittavat sinkkuille omat palveluajat.

Vierailija
16/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta miehet 😊. En ole minäkään deitti palstoilla. Enkä käy baareissa. Töissä miehet juttelee. Yks on uskaltanut kysyä treffeille. Pidän hänestä vain kaverina. Jos seurustelu suhdetta ei löydy. Ainakin uusia sinkku kavereita.

Vierailija
17/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niillä työkavereilla saattaa olla siskoja, serkkuja tai naapureita, joista voi löytyä sinkkumiehelle sopiva. Ihmiset eivät myöskään nykyään pysy samassa työpaikassa koko ikäänsä, joten jos ex-työkaverista on jäänyt hyvä mielikuva, saattaa häneen myöhemmin törmätessä kiinnostuskin herätä.

Vierailija
18/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä naiset paljo koskaa tule itse juttelemaan. Ihmettelen vaa miksei heitä koskaan kiinnosta. Enkö ole kiinnostava tyyppi vai olenko ruma vai mikä mättää.

Vierailija
19/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen itse yrittäny vähä moikata mutta nainen ei katso ees päälle. Nopeasti kävelee kiireellä ohi kun ei kiinnosta.

Itsellä tämä johtuu ujoudesta. Jos mies vaikka tuijottaa ja hymyilee kaupassa, saatan hiukan kiusaantua. Ei johdu siitä että miehessä olisi jotain vikaa, vaan minun itsetunnossani on vikaa.

En myöskään itse kehtaa lähestyä miehiä :D Olen siis näillä lähtökohdilla yksin ikuisesti. 

Vierailija
20/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monille miehille mahdotonta, vaikka kävisi baareissa ja olisi deittisovelluksissa. Silloin syy löytyy peilistä (enkä tarkoita pelkästään ulkonäköä).