Miten saada kumppani jos ei etsi?
Niin miten saada kumppani jos ei etsi sitä? Esim ei käy baareissa ei ole mitää deittisovelluksia. Tuntuu vain olevan niin mahdotonta saada nainen.
Kommentit (118)
Melkee tuntuu olevan ikisinkku tätä menoa kun ei vaa tutustu naisiin ja pääse missää juttelee. Ku ei vaa kiinnosta enää baarit ja pinnalliset ihmiset sielä. En tiedä ehkä tekee muita juttuja elämäs.
Nuorena sitä oli ihmisiä ja naisia ympärillä ja pääsi tutustuun sitä kautta löyti kumppaninkin nyt melkee ei missää törmää. Niinku melkee mahdotonta.
Koen olevani kans ite ujo. En niin lähesty naisia missään. Ja ei ole ystäviä ei kavereita mistä sen sit löytäis. Emmä sit tiedä.
Olen huomannut vain että naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta vain. Jotkut miehet vain löytää kumppanin että hyvä tuuri käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vain että naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta vain. Jotkut miehet vain löytää kumppanin että hyvä tuuri käy.
Sama se on että miehiä vaan ei kiinnosta. Naiset on liian huonoja miehille ja päinvastoin.
Ehkä pitäs alkaa miettii sitä ikisinkkuus vaihtoehtoa. Kun ei tässä näytä olevan mitää vaihtoehtoja.
Kyllä mua kiinnostaa monet naiset. Mutta ei ne halua tutustua ja kiinnostu meikäläisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tule missää juttusille. Eivät kato ees päälle.
Sama homma miehissä.
N27
Miehet kyylää vain parhaimmistoa, eli todella hyvävartaloisia fitnesskissoja. Ihan todistettu.. Ei kukaan tällaista kilttiä naista katso kiinnostuneena. :(
Oletteko missään deittipalvelussa? Olen itse ajatellut josko kokeilisi, mutten tiedä mitä. Vähän sellainen olo, että en kuulu esim Tinderiin ulkonäköni ja mielenkiinnon kohteideni vuoksi.
N28
Siis oikeastiko miehet odottaa että naiset pysäyttää miehen lenkkipolulla tai kaupassa ja alkaa pyytelemään tuosta vaan treffeille.
Menkää tapahtumiin, harrastuksiin, vapaaehtoistyöhön, hankkikaa uusia kavereita niin piirit laajenee jne. Jos oikein halua niin kerätkää sinkkuporukka ja pitäkään sinkkuiltoja jonne jokainen kutsuu omia sinkkututtuja. Kaikki vaan kitisevät kotona.
Itse kun olin sinkku niin en todellakaan olisi lähtenyt jonkun täysin randomin tyypin kanssa treffeille, siis jos olisi vaan pysäyttänyt kadulla ja kysynyt treffeille. Tinderissäkin täytyi ekaksi hieman jutustella ja tutustua ennen ekoja treffejä. Jos kirjoittelu ei sujunut niin en lähtenyt.
Itse löysin tinderistä mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko missään deittipalvelussa? Olen itse ajatellut josko kokeilisi, mutten tiedä mitä. Vähän sellainen olo, että en kuulu esim Tinderiin ulkonäköni ja mielenkiinnon kohteideni vuoksi.
N28
Suosi kuvattomia treffialustoja
Mä odotan sitä tyttöprinssiä ilmestyväksi oven taa. Jos muistatte turon biisin?
Vierailija kirjoitti:
Se on monille miehille mahdotonta, vaikka kävisi baareissa ja olisi deittisovelluksissa. Silloin syy löytyy peilistä (enkä tarkoita pelkästään ulkonäköä).
Se sitten on eri asia kannattaako baareissa ravaamalla sitä mielitiettyä etsiä :D On tääkin Hopeakettu ollut joskus nuori ja varppina oman osani baareissa ollut, nykyisin en käy kuin syömässä, jos sitäkään :)
Sitä jos baareista rupeaa sitä mielitiettyä etsimään niin tavallaan siinä vaiheessa tekee esivalinnan, sitä saa mitä tilaa :) Toinen pointti on se että yleensä siellä ei olla selvinpäin, puolin jos toisin ja se siten vaikuttaa molempien osapuolten käsitykseen siitä mitä toinen on.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mistä voisi löytää kirjoista, mysteereistä ja klassisesta musiikista ja taiteesta pitävän kalpean ja hieman luisevan introverttimiehen tummilla laineikkailla/kihartuvilla hiuksilla ja tummanvihreillä(tai ruskeilla) silmillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Joo varautukaa menemään treffeille kaljuuntuneen Pentti 50veen kanssa.. Todella ideaali nuorille naisille.
En tiiä. välil tuntuu onko liia ruma vai epäkiinnostava kun ei naiset ees hymyile ja koskaa katso päälle.
En minäkään ole koskaan etsinyt miestä, mutta niitä on aina tupsahtanut etsimättä eteeni. Opiskeluaikana yliopistolla ja sen jälkeen työn puitteissa. Olen miesvaltaisella alalla ja saan edelleenkin 45-vuotiaana toppuutella innokkaimpia. Olen joikaaja kunnossa ja pidän ulkonäöstä huolta, liekö se syy että aina on joku tekemässä aloitetta. Tällä hetkellä kaksi miestä työpaikalta yrittää iskeä, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Joo varautukaa menemään treffeille kaljuuntuneen Pentti 50veen kanssa.. Todella ideaali nuorille naisille.
Onhan noin käynyt Tinderissäkin.
Oon aina vähä kokenut itteni jotenki ulkopuoliseksi.