Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada kumppani jos ei etsi?

Vierailija
30.09.2021 |

Niin miten saada kumppani jos ei etsi sitä? Esim ei käy baareissa ei ole mitää deittisovelluksia. Tuntuu vain olevan niin mahdotonta saada nainen.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vain kelpaa ne suosituimmat saa parisuhteen ja muut jää vaa vuosikausiksi yksin.

Vierailija
42/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

MGTOW...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyylää vain parhaimmistoa, eli todella hyvävartaloisia fitnesskissoja. Ihan todistettu.. Ei kukaan tällaista kilttiä naista katso kiinnostuneena. :(

Lopettakaa jo tämä projisointi...

Vierailija
44/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyylää vain parhaimmistoa, eli todella hyvävartaloisia fitnesskissoja. Ihan todistettu.. Ei kukaan tällaista kilttiä naista katso kiinnostuneena. :(

Kiltti = lihava?

Vierailija
45/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähestyisi miehiä niissä paikoissa, joissa liikkuu. Ei voi tietää onko toinen vapaa. Ja sitten on niitäkin miehiä, joilla on mustasukkainen kumppani. Ja ne ei saa edes puhua muille naisille.

Vierailija
46/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini löysi minut kun käytin joukkoliikennettä. Kun on päivästä viikosta kuukaudesta toiseen samassa paikassa samojen ihmisten kanssa keskustelun aloittamisesta tulee luonnollisempaa vaikkei sinänsä tunne ketään.

Vierailija
47/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen elokuvateatterista. Istui siihen viereeni, hymyili ja tuoksui hyvältä. Siitä sitten lähdettiin samaa matkaa kohti yhteistä elämää.

Vierailija
48/118 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini löysi minut kun käytin joukkoliikennettä. Kun on päivästä viikosta kuukaudesta toiseen samassa paikassa samojen ihmisten kanssa keskustelun aloittamisesta tulee luonnollisempaa vaikkei sinänsä tunne ketään.

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin miehen elokuvateatterista. Istui siihen viereeni, hymyili ja tuoksui hyvältä. Siitä sitten lähdettiin samaa matkaa kohti yhteistä elämää.

V1tut :D

Vierailija
49/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla käy hyvä säkä löytää kumppani. Ite tunnen olevani jotenki erakko.. naiset ei katso ees päälle ja joskus ärsyttää kyllä. Eikö naisia nykyää helvetti kiinnosta mikää.. pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
50/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun mies vanhenee ja lihoo niin hupsista ei kelpaa kellekkään. Naisille ei pääse juuri koskaa ees juttelee.

Vierailija
51/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä sen kumppanin löytää?

Vierailija
52/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyylää mitää missiä ja parhaimmistoa. Mulle käy ihan tavallinen pullukka nainen.

Vierailija
53/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs palsta hiljeni.

Vierailija
54/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tää sinkkuna oleminen ärsyttää, näkee niin paljo kauniita naisia. eikä ole omaa naista, eikä pääse koskemaan naiseen.. no ei kai tässä auta yhtää mikää.

Vierailija
55/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt jotain? Miten kaikki on niin hiljaa.

Vierailija
56/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait tässä auta ku mennä rohkeesti juttelee naisille tai sitte laihduttaa että kelpais jollekkin.

Vierailija
57/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt jotain? Miten kaikki on niin hiljaa.

Kun tämä vaikuttaa olevan sinun yksinpuheluketjusi, jossa jankutat ja jankutat samaa etkä ollenkaan ota huomioon niitä vastauksia ja neuvoja, joita olet jo saanut. Tuollaiseen "pitäkää tunkkinne" -asenteeseen ei mikään järkipuhe tehoa.

Mutta kukapa minä olen naisena neuvomaan miten löytää kumppani, kun jouduin iskemään mieheni ihan itse, oltiin 15 ja 17 ja käytiin samaa lukiota.

Vierailija
58/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy leipäjonossa ja ala juttelemaan.

Käy asukaskahviossa ja ala juttelemaan.

Käy kirjastossa ja ala jutteleemaan.

Käy taidenäyttelyssä ja ala juttelemaan.

Käy keikalla ja ala juttelemaan yksinäiselle naisella.

Onnea matkaan!

Vierailija
59/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se niin helppoa ole jutella naiselle. Olen kokeillut mutta nainen yleensä jatkaa matkaa eikä ole kiinnostunut. kyllä haluaisin jo löytää sen sopivan kumppanin eikä aina olla yksin.

Vierailija
60/118 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne yksinäiset naiset pyörii?

Työväenopiston kursseilla, joogatunneilla, kirjastoissa, konserteissa, kahviloissa... Tunge mukaan!