mikä siinä on niin hirveää, jos mies lukee vessassa
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:21"]
Siitä tulee pukamia.
[/quote]
Kannattaa sitten poistaa myös käsisaippua, shampoot ja "kädet"-käsipyyhenipsut vessasta, jos pukamat tulee siitä, että verkkokalvoille piirtyy kirjaimia samalla hetkellä kun pyllystä tulee kakkaa.
Mulla ei ainakaan se kakka tule kerralla koskaan ulos, vaikka miten olisi kova hätä. On paljon mukavampi rentoutua sitten siinä samalla jonkun lehden/kirjan kanssa kun kerran pakko on siellä kykkiä.
Lukeminen ei sinänsä haittaa, mutta mua joskus ärsyttää, kun mies istuu vessassa niin kaaaauan. Se jämähtää sinne lukemaan, vaikka periaatteessa olisi jo valmis. Muutenkin kakkatapahtuma on miehelle jotenkin, melkein pyhä toimitus. Hänen kakkansa ei ikinä tule ulos kerralla (kuulemma), vaan pitää kauan odotella ja ähistellä. Olen kuullut muiltakin miehiltä ihan samaa.
Mä lueskelen av:ta puhelimella kun meen vessaan. Joskus istunnon lomassa oon naputellut kommenttejakin. Ihan jees.
Ihanko oikeesti te pesette alapään joka vessassa käynnin jälkeen? Miks ei paperi riitä? Ymmärrän ripulissa mut en muuten!!!
Miksi tämä mobiiliversio ei vieläkään toimi.
Miksi näissä kommenteissa on aina näitä minuuttikakkaajia jotka "EI VAAN KÄSITÄ" ettei kaikki oo samanlaisia. Sori nyt vaan, mutta mulla kakkaamisessa kestää kauan, oli luettavaa tai ei. Ei voi mitään.
Minä ainakin istun vessassa tunnin paskalla, ihan normaalia meidän perheessä!
Sama juttu täällä. Mies lukee vessassa ja 14v poika vetää käteen.
Ja sitten on nää hysteerikot, jotka pelkää että puhelimeen/lehteen/kirjaan tarttuu bakteerit. Hammasharjaa kuitenkin voitte säilyttää samassa tilassa? Kakkabakteerit tarttuvat tukkaan ja vaatteisiin?
Kakka tulee paremmin kun muistaa rentoutua.
Ei siinä minusta mitään hirveetä ole. Mua ärsyttää kuitenkin se, että mies ei huomioi muiden perheenjäsenten tarpeita ja toiveita juurikaan. Ensinnäkään ei ole kivaa, että se asunnon ainoa vessa tuntuu olevan aina varattu, kun siellä on puolen tunnin paskalla joko mies tai teini-ikäinen poika. Tulevat kyllä pois jos minulle tulee vessahätä, mutta olisihan se joskus ihan kiva saada käydä vaikka vaan iltapesulla ilman että tarvitsee erikseen pyydellä.
Toinen juttu on sitten se, että sitä lukemista kertyy vessaan kokoajan, mutta kukaan ei tunnu kantavan sitä sieltä pois. Ei ole kivaa, että allastaso on aina täynnä lehtiä ja ties mitä Bilteman kuvastoja. Ei auta vaikka laitoin lehdille oman korin. Eikä auta vaikka miten monesti olen pyytänyt sekä nätisti että vähemmän nätisti, että siivoaisivat jälkensä. En tykkää siitä, että nämä saavat vallata vessan ja sotkea sitä, mutta minun pitää erikseen kertoa tarvitsevani vessaa, jos haluan sinne päästä ja lisäksi minun pitää siivota heidän sotkunsa. Jos meillä olisi useampi vessa ja jokainen siivoaisi itse jälkensä, mulle olisi ihan ok vessassa lukeminen.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:17"]
En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa. Mulla kestää kakkakäynti ehkä minuutin kauemmin kuin pissakäynti. Ehtisin ottamaan ehkä akkarin käteen ja lukemaan ekan sivun kun olisin jo valmis.
Mitä te ihmiset päkerrätte ja puserratte siellä huussissa??
Kakalle mennään silloin kun on hätä (kakka peräsuolessa odottamassa ulospääsyä), ei muuten vaan odottelemaan...
Ja kyllä, olen joskus kärsinyt ummetuksesta. Enkä silloinkaan ole pöntöllä viihtynyt. Jos ei tule, niin ei se sieltä väkisinkään tule.
[/quote]
Minäkään en pöntöllä viihdy. Ilman lukemista lähden pois vaikka olisi kakkahätä jos se ei tasan samalla rykäyksellä tule kuin pissa, eikä se koskaan ole tullut, jos ei vatsatautia lasketa.