Ai ai, tuskanen olo. Mulla on ostolakko tälle vuodelle.
Ihan hiton tuskainen olo tänään. Tekis niin mieli ostaa uudet kengät, takki ja huivi. Ja laukku. Ja käsipyyhkeitä kylppäriin ja keittiöön. Ja... no ei oikeastaan muuta. Argh, en sorru, en sorru.
Ainoa mihin mulla on lupa törsätä, on jo jouluna päätetty hierontaistuin. Se tulee tosi tarpeeseen tässä perheessä. Huoh, miten sitä selviää koko vuoden, kun nyt on vasta tammikuu?
Kommentit (3)
Mitkä tavarat/asiat sun ostolakon piiriin kuuluu?
Mielenkiintoinen ajatus olla ostolakossa. Miksi päädyit tällaiseen tekoon?
En ole absoluuttinen lakkoilija, oikeastaan olen tällä hetkellä pakkolakkoilija, sillä talous ei salli nyt mitään ostelua. Mutta oikeastikaan en tarvitse juuri nyt yhtään mitään. Jossain vaiheessa pitää tosin ostaa farkut, kun muutamista on viime aikoina kulunut persusta puhki. Mutta loppuvuodesta tuli kyllä ostettua niin paljon kaikkea (lähinnä vaatteita) että ne saa riittää vähäksi aikaa. Ostan nyt ainoastaan jos kohdalle osuu täydellinen läskipäiväpaita, tai ne farkut. Varsinkin kirpparit ovat heikkouteni.
Myöskään kosmetiikkaa/hygieniatuotteita en osta ihan heti, kaikkea on tarpeeksi ellei liikaakin. Pitää kuluttaa vanhoja purkkeja pois alta. Pärjään näillä hygieniatuotevarastoilla hyvinkin kesään asti. Meikkejä en tarvitse moneen vuoteen.
Mutta on myönnettävä että shoppailu tuo sisältöä tähän tylsään sinkkunaisen elämään :( Huomasin olevani koukussa kirppareiden kiertelyyn, sillä silloin ei tarvitse mennä kotiin tylsistymään.
Tänään on vähän helpompi olo jo. Jännä, että ostolakko voi tehdä noin tuskaisen ja ahdistuneen olon, mitä mulla oli. Onneksi ei ole ollut kuin tuon kerran.
Onko täällä muita ostolakkoililijoita linjalla? Miten on mennyt?