mikä siinä on niin hirveää, jos mies lukee vessassa
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:25"]
Meillä kaikki lueskelevat vessassa. En ole koskaan pitänyt sitä outona, mutta täällä olen oppinut, että vain miehet tekevät niin.
[/quote]
Kuin myös!
Meillä minä (nainen) olen aina lukenut vessassa ja olen opettanut taidon miehellekin. Hänen perheessään ei luettu. Myös lapset lukevat, luistaa kakki paremmin, kun keskittyy muuhun...
Saako nainen lukea vessassa?
Mikä tää ongelma On ja kenelle?
meillä luetaan, jos halutaan. ei ole sukupuolesta kiinni.
eikä ole Ikauheitten asioitten listan asioita...ainakaan meillä.
siveyden ja soveliaisuuden sipulit on sitten oma lukunsa. Ne kakkaakin ruusuntuoksuista jotain.
onks sulle ihmeellinen asia tai ihmeellinen myönnytys jostain, kun mies lukee...niin suuri, että jotta!
Vitun ällöttävä tapa, kuka haluaa istua paskanhajussa ja lukea. Ei mitään järkeä. Hommat nopeesti hoidettua, alapesut ja käsien pesu. Vessasta pois. Vessan tietty vedetään heti ja suihkutetaan hajun poistajaa. Mukavampi seuraavalle wc asioivalle
Ettekö te tiedä, naiset eivät käy kakalla!
Ei siinä ole mitään muuta hirveää kuin se, että meillä on vain yksi vessa eikä ole kivaa jos yksi varaa sen lueskelulleen.
Joo, mulle lukeminen on nautinto, ja yhdistän siihen vaikka syömisen, en sontimista. Minä en halua olla samassa tilassa kuin uloste yhtään sekuntia kauempaa kuin on pakko.
Ja onhan se aika ikävää kun itsellä on kova hätä, ja se hätä tosiaankin tulee housuun jos ei pääse vessaan, jos siellä toinen on vaan viettämässä mukavaa aikaa.
Minustakin se on outo ja ällö tapa. Meillä mies ja pojat tätä harrastaa.
Minä luen aina akkaria vessassa. Minulla on vessan seinässä sellainen lehtitelinekin sitä varten :D
Ja eihän sitä ulostetta niihin lehtiin mene :D
N20
Minulla oli huono tapa jäädä mietiskelemään kaikenlaista pöntöllä istuessa. Mitäpä siitä muuta seurasi kuin peräpukamat. Pöntöllä ei kannattaisi hirveästi istuskella ja varsinkin lukiessa aikaa hurahtaa huomaamatta paljon.
Minä olen aina lukenut vessassa ja olen nainen.
Arvatkaas, missä istun just nyt ja palstailen kännykällä...
ne lehdet on sitten täynnä kakkabakteereita, hyi
Lukekoon ken haluaa, mutta en vaan tajua sitä. Paskalle mennään kun on hätä. Sitten pesut ja se oli siinä. Aikaa menee muutama minuutti. Miksi sinne halutaan mennä viihtymään? Se on vessa.
Peräpukamat tulee muuten mm. turhasta pöntöllä istumisesta.
Itse olen aina lukenut vessassa. En malta siellä istua jos ei kakka tule heti lähden pois ja sitten pidättelen. Lukeminen rentouttaa ja istun juuri sen ajan mikä ulostamisessa menee enkä jää kehittelemään pukamia. Nimenomaan viihdytän itseäni, mutta en mene vessaan viihtymään.
Mä luen aina kakalla käydessä, se on oikea nautinto istua siellä ja lueskella. Mies ei tätä tapaa ymmärrä..
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:02"]Mä luen aina kakalla käydessä, se on oikea nautinto istua siellä ja lueskella. Mies ei tätä tapaa ymmärrä..
[/quote]
Ja pukamiin liittyen mulla ei niitä oo 10-15min kakkasessioista huolimatta koskaan oo ollut, mutta minuuttikakkaaja miehelläni on.
Mä oon kakalla nytkin, näiden juttujen taso on just hyvä paskalla istumiseen.
Nytkin istun vessassa ja selaan av:ta. Olen siis nainen.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa. Mulla kestää kakkakäynti ehkä minuutin kauemmin kuin pissakäynti. Ehtisin ottamaan ehkä akkarin käteen ja lukemaan ekan sivun kun olisin jo valmis.
Mitä te ihmiset päkerrätte ja puserratte siellä huussissa??
Kakalle mennään silloin kun on hätä (kakka peräsuolessa odottamassa ulospääsyä), ei muuten vaan odottelemaan...
Ja kyllä, olen joskus kärsinyt ummetuksesta. Enkä silloinkaan ole pöntöllä viihtynyt. Jos ei tule, niin ei se sieltä väkisinkään tule.
Meillä kaikki lueskelevat vessassa. En ole koskaan pitänyt sitä outona, mutta täällä olen oppinut, että vain miehet tekevät niin.