Mihin matkustaisit 4 päivän lomalle marraskuun alussa?
Miniloma suunnitteila..
minkä näistä valitsisit?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kotona, mökille. Korona leviää, kun rokottamattomat hilluvat ilman maskeja.
Tarkoitit kai rokotetut
Barcelona on kiva, tuohon aikaan vuodesta ei ole liian kuuma eikä lomakausien turistiryntäystä.
En viitsisi neljän päivän takia lähteä kotoa mihinkään. Kaikki muut kaupungit maailmassa ovat sen kokoisia ja sisältävät kulttuuria paitsi Helsinki, että lomaa tarvitsisi yhteensä viikon. Nämä kolme päivää lisää lomaa saa helposti haettua lääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Barcelona on kiva, tuohon aikaan vuodesta ei ole liian kuuma eikä lomakausien turistiryntäystä.
Barcelona ❤ olen käynyt 4 kertaa vuosien varrella muistaakseni. Mutta aina kesällä. Silloin se on ollut kieltämättä ns. turistirysä.. ehkä syksy voisi olla mukava tai Madrid ?
Praha, ihana ja tunnelmallinen kaikkina vuodenaikoina
Vierailija kirjoitti:
Praha, ihana ja tunnelmallinen kaikkina vuodenaikoina
Praha, Budapest vai Wien?
Äkkilähtönä varaisin sen hetkisen tilanteen mukaan mahdollisimman lämpimään jonnekin mihin ei kuitenkaan kohtuuttoman pitkät lennot. Turkissa ja Kreikassa voi vielä hyvällä tuurilla tuolloin olla kohtalaisen kivat päivälämpötilat. Jos muualla olisi liian huonot kelit, niin sitten kai Kanarialle.
Mulla on kohta 2 viikon loma. En mene minnekkään. Vuoden alussa taas viikon loma, en mene minnekkään. Keväällä sama.. Kotona.
Vierailija kirjoitti:
Muu, Islanti tai Färsaaret.
Färsaarilla on kesälläkin kylmä.
Tukholman Millesgården on tosi hieno.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin sienestysreissulle Amsterdamiin.
Siellä voi käydä myös niin ettei halua enää koskaan sinne.
Sienen voi saada myös limakalvoille.
Antalyaan Turkkiin. Lyhyehkö lento, kenttä 15 minuuttia keskustasta, paljon nähtävää, kauniit maisemat, ihanat ruoat, lämmintä mahdollisesti....
Budapestiin lähtisin kylpylälomalle.
Oma koti on paras paikka minilomalle ❤️
Budapestiin olen aina halunnut joten sinne. Berliini, Lontoo ja Pariisi eivät ole koskaan kiinnostaneet ja Välimeren maat on jo koluttu.
Gran Canaria vois olla itseasiassa kiva kohde syksyyn!
En ole vielä koskaan Kanarian saarilla käynyt. Manner-Espanjassa ja Baleaareilla useamman kerran.
t.ap