Mihin matkustaisit 4 päivän lomalle marraskuun alussa?
Miniloma suunnitteila..
minkä näistä valitsisit?
Kommentit (63)
Mallorca ja monta viikkoa koska monta rantaa .
Kaikki käy mutta ei Dubai. En ehkä lähtisi myöskään Vilnaan tai Riikaan.
Ykköset:
Pariisi
Berliini
Milano
Munchen
Lissabon (ehkä liian pitkät lennot)
Amsterdam
Bremen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen kaverin luokse.
en halua antaa rahojani brexit-sioille.
Ap kysyi "Mihin matkustaisit 4 päivän lomalle marraskuun alussa?". Sinä ehkä et menisi lontooseen, mutta minä menisin sinne tapaamaan kaveriani minilomalla.
Unohdit myös laitata ett mihin sinä menisit.
Vierailija kirjoitti:
Se on Wien eikä mikään Vienna.
what ever, englanniksi se on kumminkin Vienna.
Mutta "Viinissä" voisi olla kiva nauttia hyvää viiniä, hyvässä ravintolassa :)
Vierailija kirjoitti:
Besserwisser on erittäin ärsyttävä luonteenpiirre!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen kaverin luokse.
en halua antaa rahojani brexit-sioille.
Ap kysyi "Mihin matkustaisit 4 päivän lomalle marraskuun alussa?". Sinä ehkä et menisi lontooseen, mutta minä menisin sinne tapaamaan kaveriani minilomalla.
Unohdit myös laitata ett mihin sinä menisit.
Onko Lontoo hintansa arovinen, jos vertaa vaikka Berliiniin, Budapestiin tai Wieniin?
Kööpenhaminaan. Minulla on aukko sivistyksessä, kun en ole koskaan käynyt siellä. Lisäksi se on niin lähellä, että sinne viitsii lähteä muutamaksi päiväksi.
Matkailija kirjoitti:
Kööpenhaminaan. Minulla on aukko sivistyksessä, kun en ole koskaan käynyt siellä. Lisäksi se on niin lähellä, että sinne viitsii lähteä muutamaksi päiväksi.
Itse en ole myöskään käynyt.
Se voisi olla kiva paikka, vaikka hintataso on aika korkea.
t.ap
Köpis tai Berliini, lennot ovat molempiin lyhyet. Berliini on kyllä halvempi, ja enemmän nähtävää. Kivoja molemmat.
Lontooseen, aina houkuttelevalta, elämäniloinen kohde
Dubai, koska siellä todennäköisesti paras sää tuohon aikaan vuodesta. Suurin osa noista kaupungeista on muutenkin tullut jo koluttua lävitse, mutta Amsterdamiin jaksan kyllä aina palata myös uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen, aina houkuttelevalta, elämäniloinen kohde
Houkutteleva...
Lähtisin sienestysreissulle Amsterdamiin.
Köpis on kyllä kiva, mutta marraskuussa vii sataa vihmoa räntää vaakatasossa.
Las Palmas. Täydellinen 4 päivän kaupunkilomalle marraskuussa. Lämmin ja kaikin tavoin parempi kuin joku vanha maine joka sillä joskus oli. Ota hotelli vanhasta kaupungista. Se on kuin mikä tahansa espanjalainen vanha kaupunki putiikkeineen ja tapaspaikkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Las Palmas. Täydellinen 4 päivän kaupunkilomalle marraskuussa. Lämmin ja kaikin tavoin parempi kuin joku vanha maine joka sillä joskus oli. Ota hotelli vanhasta kaupungista. Se on kuin mikä tahansa espanjalainen vanha kaupunki putiikkeineen ja tapaspaikkoineen.
katsotaan onko sitä enää jäljellä jos tulivuori räjähtää.
No ei se nyt La Palmalta koko Gran Canariaa posauta. Tuhkapilviriskikään ei välttämättä ole suuri kun alueella yleensä vallitsee koillistuulet.