Mihin matkustaisit 4 päivän lomalle marraskuun alussa?
Miniloma suunnitteila..
minkä näistä valitsisit?
Kommentit (63)
Kotona, mökille. Korona leviää, kun rokottamattomat hilluvat ilman maskeja.
Vierailija kirjoitti:
etkö ole saanut kahta rokotetta? Sittenhän voi elää normaalisti.
Sitten korona on kuin flunssa, jonka sairastaa mietona.
Muistakaa ottaa influenssarokote heti kun saatte! Koska se tulee leviämään nyt, se tulee aiheuttamaan ongelmia enemmän kuin korona.
Thaimaa hyvä. Ei tarvitse lorvia perillä.
Itse matkustaisin Berliiniin. Pidän saksalaisesta elämäntavasta ja ruuasta.
Luultavasti matkustaisin Pariisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö ole saanut kahta rokotetta? Sittenhän voi elää normaalisti.
Sitten korona on kuin flunssa, jonka sairastaa mietona.
Muistakaa ottaa influenssarokote heti kun saatte! Koska se tulee leviämään nyt, se tulee aiheuttamaan ongelmia enemmän kuin korona.
Lammas flunssa vaan. Nou hätä
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa hyvä. Ei tarvitse lorvia perillä.
Thaimaa tai joku muu kaukomaa (esim. Brasilia) on suunnitteilla talvelle. Mutta neljän päivän lomaan se on liian kaukana. Dubai voisi olla kiva, en ole käynyt, toisaalta en pidä siitä mitä tulee ihmisoikeuksiin.
t. ap
Minä olin kaksi vuotta sitten Wienissä juuri marraskuun alussa. Kaunis ja matkakohteena helppo kaupunki, jossa oli mukavia ihmisiä. Kävin parissa museossa ja muuten vain kiertelin ympäriinsä. Ei tuo mikään ikimuistoinen reissu ollut, mutta leppoisa ja rentouttava ja kaikki pelasi hienosti.
Oikeastaan listassa oli monia hyviä vaihtoehtoja. Vastasin Pariisi koska en ole käynyt siellä moneen vuoteen.
Me haluttaisiin Hampuriin, tai sit Vilnaan.
Toisaalta säät voi olla ihan scheißet eikä oo vielä joulumarkkinoita. Mutta joo, Hampuri on miehen entinen kotikaupunki niin on aina kiva käydä. Ja Vilna on muuten vaan tosi kiva.
Kannattaako Berliinissä käydä ?? Ehkä tai Pariisi mikäli siellä saa olla turistit rauhassa . Ja juoda viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen kaverin luokse.
en halua antaa rahojani brexit-sioille.
Jonnekin korpeen, missä ei ole ihmisiä missään.
Pariisin viinit kirjoitti:
Kannattaako Berliinissä käydä ?? Ehkä tai Pariisi mikäli siellä saa olla turistit rauhassa . Ja juoda viiniä.
Berliini on ihana kaupunki..
kaikin puolin, ihmiset, nähtävyydet, kokemukset, yöelämä varsinkin.
hintataso on kohtuullinen, ei niin kallis kuten Pariisi.
Ateenaan tai Pariisiin. Ateenassa luultavasti parempi sää, mitä kyllä marraskuussa luultavasti kipeästi kaipaa. (Itse menisin kyllä Lontooseen, mutta syyt on aika henkilökohtaiset.)
Hei, sinä joka vastasit joku muu, voitko kertoa mikä se muu on?