Nyt selvisi kuka meistä teki lastensuojeluilmoituksen!
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:19"]
Minä asuin aikanaan laitoksessa. 8 vuotiaasta 18 vuotiaaksi, eli 10 vuotta. Ihan oma äitini teki ilmoituksen, ja hyvä niin, koska hän ei ollut kykenevä minusta huolehtimaan. Toki olin viikonloput kotona. Tajuaisitpa sinäkin, ettei niitä ilmoituksia turhaan jaella!
[/quote]
Kyllä niitä turhaankin jaellaan. Paljonkin.
[/quote]
Ja erityisesti riitaisissa avioeroissa ex-puoliso voi kostaa tehtailemalla ls-ilmoituksia. Sen vuoksi Eerikan tapaukseen ei syvennytty tarpeeksi ajan ja ajatuksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:19"]
Minä asuin aikanaan laitoksessa. 8 vuotiaasta 18 vuotiaaksi, eli 10 vuotta. Ihan oma äitini teki ilmoituksen, ja hyvä niin, koska hän ei ollut kykenevä minusta huolehtimaan. Toki olin viikonloput kotona. Tajuaisitpa sinäkin, ettei niitä ilmoituksia turhaan jaella!
[/quote]
Meille ainakin soitettiin lastensuojelusta, että teistä on tehty ilmoitus tälläisen syyn takia, juteltiin n. 15sek jonka jälkeen virkailija sanoi, ettei tule mitään jälkitoimenpiteitä, hyvää jatkoa. Ihan turhaa lastensuojelun ajan hukkaamista.
[/quote]Mutta kuitenkin se on hyvä, että se tehdään ja näin varmistetaan lapsen hyvinvointi. Entä jos ilmoitus ei olisi ollutkaan aiheeton.
[/quote]
Yhdellä soitollako se lapsen hyvinvointi varmistetaan?
Lasu ilmoitus ei ole mikään rangaistus vanhemmille. Sitä ei tehdä meistä eikä teistä vaan lapsista. Jokaisesta lapsesta asia tutkitaan erikseen. Onko hätää ja jos niin minkälaista.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:30"]2
[/quote]
3