Meillä on rivarissa sovittu, että jokainen tekee
oman oven edustan lumityöt. Naapuri ei koskaan tee, hauskan näköistä kun välissä on yksi kolaamaton kohta, seuraava tehnyt kapean polun ja kaksi muuta kolaa koko edustan =)
Kommentit (25)
Meillä sama juttu. Ja mun pihani on juuri se kolaamaton. Muutenkin pihani on aika villiintynyt. Muilla on paljon hoidettuja kesäkukkia ja kukkivia perennoja, mulla taas isoja marjapensaita ja ruukuissa kasvaa tomaatteja ja chilejä. Kukaan ei ole koskaan valittanut asiasta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:07"]
Siis tämä oli joku tämän aamun havainto. Aaaaaaargh potensssin tuhat.
Ehkäpä se naapuri nukkuu vielä tai ei ole edes kotona. Tai muuten vaan haluaa luoda lumet illalla. Tai sitten jättää ne tekemättä antaakseen sinulle sisältöä elämääsi.
[/quote]
no hän jättää ne tekemättä ja toinen naapuri kolaa kapean käytävän aina, nämä on 7 vuoden naapurissa asumisen huomioita.,ei hän nuku enää, lähti kauppaan aamulla. Eiköhän mun elämän sisältö tule muualta, ei sinun tarvitse ärsyyntyä minun naapureista. Kun en minäkään ärsyynny heistä.
Aaah rivarit <3 meille tultiin valittamaan kun oltiin miehen kanssa rempattu takapihan terassia (ja jälki oli hyvää, mies rautakaupan alalla). Naapuri kertoi että häntä häiritsi, kun joutui katsomaan asuntonsa yläkerrasta meidän pihallemme (??) kun terassi ei kuulemma sopinut talon imagoon :D
Ensinnäkin mukavaa että naapuri kyttää meitä ja toiseksi, terassia tarkastamaan tullut isännöitsijä oli katketa nauruun nähdessään siistin terassin; naapuri oli vissiin valitusta tehdessään maalaillut kauhukuvia, että terassi oli joku nauloja sojottava lautahökkeli keskellä pihaa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:20"]
Meillä sama juttu. Ja mun pihani on juuri se kolaamaton. Muutenkin pihani on aika villiintynyt. Muilla on paljon hoidettuja kesäkukkia ja kukkivia perennoja, mulla taas isoja marjapensaita ja ruukuissa kasvaa tomaatteja ja chilejä. Kukaan ei ole koskaan valittanut asiasta.
[/quote]
Ööh miksi kukaan sinulle valittaisi chileistäsi tai tomaateista, ei tuo nyt vielä kovin "villiä" ole :--D
Siis tämä oli joku tämän aamun havainto. Aaaaaaargh potensssin tuhat.
Ehkäpä se naapuri nukkuu vielä tai ei ole edes kotona. Tai muuten vaan haluaa luoda lumet illalla. Tai sitten jättää ne tekemättä antaakseen sinulle sisältöä elämääsi.