Jouko Pihon sanoma: Tuomiot tulevat
Jouko Pihon sanoma 28.11.2014
Tuomiot tulevat
Jumala on surullinen ja murheellinen, että hänen täytyy rangaista Suomea, vaikka hän haluaisi mieluummin armahtaa. Mutta katumatonta syntiä ja synnistä ylpeilyä (PRIDE) Jumala ei voi armahtaa. Jumala ei voi toimia omaa vanhurskauttaan vastaan.
Nimimerkin ”Herra armahda meitä” sanoma 28.11.2014
Heti eduskunnan äänestyksen jälkeen sain sanoman, että Suomi-neidolla on jälleen ryvettyneet helmat, ja sen sijaan että se pyrkisi niitä puhdistamaan, on Suomi tänään ryvettänyt helmansa yhä uudelleen. On tahraa tahran päällä. Jumala ei anna itseään pilkata, ja niinpä tämä maa, Suomi-neito tullaan viemään polvilleen noiden ryvettyneiden helmojen päälle huutamaan Jumalaa avuksi. Joka silloin sydämestään apua pyytää, pyhän veren puhdistusta, saa sen. Se, joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja se joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. Taivaan hääjuhlaan mennään vain valkoisessa puhtaassa vaatteessa, ei muutoin. Jeesus tulee pian noutamaan omiaan, puhdistaudu ja ole valmis.
Nimimerkin "Uskova nainen Pirkanmaalta" saama sanoma 28.11.2014
Heräsin kuvottavaan oloon ja ryhdyin ajamaan sitä pois, kun luulin sen olevan vihollisen hyökkäys. Sitten sain seuraavan viestin: "Miksi ajat minua pois, minusta tuntuu samalle, kun kansani vaeltaa moraalittomuuden teitä. Minulla on hyvä suunnitelma jokaiselle, joka palaa minun luokseni. Minun ajatukseni ovat rauhan eivät tuhon ajatuksia."
Vähän ajan kuluttua sanoma jatkui: "Tämä kansa ei kuule minun ääntäni, olen armahtanut sitä monta kertaa, mutta yhä se vaeltaa omia teitään. Minä annan puhdistavan tulen levitä tämän maan päälle (tässä kohtaa haistoin savun hajun nenässäni). Ellei tämä kansa käänny, sen käy lopulta kuin Sodoman ja Gomorran."
Aamulla ylös noustessani sain vielä kehotuksen: "Varoita minun kansaani."
Lääkkeet.